Ulazi voda

Spallato

Active member
Ulazi voda u kabinu

Jutros ulazim u auto kad na mjestu suvozača, područje nogu, sve puno vode, pravi olimpijski bazen. Samo da napomenem, cijelu noć je padala kiša.

Kad sam bolje pogledao, dole ima neka plastika (ispod pretinca suvozača) preko koje se preljeva voda.

Zvao sam Citroen i pretpostavka je da je začepljen onaj odvod.

Ima li netko neku shemu kako se skida oplata da dođem do tog čepa(odvoda)?
 
Posljednje uređivanje:

Brruno

Well-known member
Za c5 sam bio slucajno vidio na netu ovaj video :

[ame]https://youtu.be/bisIeNwhDpo[/ame]

Mozda c4p ima slicno
 

Spallato

Active member
Ha ha...nema garaže i eto problema.

U Citroenu su mi rekli da treba skinit oplatu od blatobrana i da se tamo nalazi čep. Sad čekam da se mehaničaru oslobodi garaža pa idem do njega.

Evo, pogledao sam video i mislim da je to ista stvar, da bi to trebalo riješit problem.

Hvala na videu/savjetu! 😀
 
Posljednje uređivanje:

Spallato

Active member
Evo, sad se pojavio još jedan problem a ne znam jel povezan s ovim prethodnim.

Jutros upalim auto i odmah se upalila ventilacija/ventilator. Kad sam je skroz ugasio, na displeju, i dalje je ostala raditi. Kad sam ugasio auto ugasila se i ventilacija. Kod ponovnog paljenja opet ista stvar.

Onu vodu još nisam sredio, idem malo kasnije. Jel to može bit zato jer unutra ima još vode, možda je neka žica mokra ili je nešto drugo u pitanju?

Update:voda je izbačena, skroz je bio začepljen odvod. Ista je procedura za skinit kao i kod C5 na tom videu, posao od 15 minuta.
Ona spužva uspod pretinca suvozača je skroz bila mokra. Isušio sam je, također i sve ostalo isfenirao pa ćemo vidit šta je, i zašto se pali ventilator.
 
Posljednje uređivanje:

Zix

Active member
Ili je odvod začepljen kao što si napisao ili je mali hladnjak propišao. Jesi li proveravao nivo rashladne tečnosti tj antifriza? i da li je ta voda na suvozačevom mestu kišnica ili antfriz. Ako je antifriz odgovor je mali hladnjak,a ako je kišnica onda je do začepljenja odvoda, ali ako si to očistio onda sada isprati šta se dešava,mada mi je malo simptomatično to što pali ventilaciju kao što si naveo...
 

Spallato

Active member
Odvod je skroz bio začepljen, pun mulja i svega. Kasnije sam, dok je taj čep s klapnom bio skinut, sipao vodu i uredno je curilo vani, ništa nije ulazilo u kabinu.

Bacio sam oko i vidio da je antifriz ispod mininuma ali mislim da to nije bio antifriz. Sve skupa bilo je možda 3 litre vode koju sam izbacio iz auta i dogodilo se kad je padala kiša, cijelu noć.

Ta voda je bila unutra sve do danas, natopila je tu spužvu, a ta spužva je dirala neke konektore, 2 koja se nalaze ispod pretinca suvozača.

Sve sam osušio i isfenirao ali se voda možda još negdje zavukla u plastiku oko konektora.

Jel moguće da je nešto zbog vlage "zapeklo" i da sada stoji uključeno ili tako nešto?

Stvarno o tome nemam pojma pa možda pitam gluposti.
 

ZlatkoC4

Well-known member
probaj isfenirati taj dio da se što više isuši moguće je da je voda u nekom konektoru pa pravi spoj.

dali se ventilator pali kad je i ugašen a auto upaljen ?
 

Spallato

Active member
Èim upalim auto pali se i on, nakon nekoliko trenutaka.

Prvi dan, kad je to poplavilo nije se palio, tek jutros.
Mislim da je voda negdje ostala i da to radi probleme.

E da znam šta treba rastavit...

Novi, ovlašteni Citroen u Splitu mi ni najmanje ne ulijeva povjerenje, barem po dosadašnjim tekefonskim pozivima i njihovom neznanju.

Citroen u Zg-u je druga priča ali mi je predaleko. Èim sam momku u servisu rekao šta mi se dogodilo odmah mi je rekao u čemu je problem i šta da napravim, i bio je u pravu.

Ovi u Splitu su ajme majko, barem taj djelatnik šta mi se do sada javljao.

Zvat ću sutra Zg da vidim šta taj kaže a onda idemo dalje.
 

ZlatkoC4

Well-known member
a da probaš jednostavno grijanje staviti na max da zagrije cijeli sustav ispod armature gdje se i nalazi i sam ventilator. mislim na grijanje ručno uključeno i temp na max. spustiš prozore malo da se ne upari i provozaš se cca 30 min ili više to bih ga trebalo dobro isušiti i usmjeri puhanje na noge i ravno
 

Doomsday

U prolazu...
Imaš i ovaj servis...

http://www.anelservis.hr/

Trebali bi znat o Peugeot-Citroen vozilima, pa vidi kakve ćeš tamo bit sriće...

PSC je godinama bija grozan servis za Opel, sad je vjerojatno još grozniji za Citroen...

Bivši ovlašteni Ivančić je isto na jako lošem glasu...

Ovaj Anel je specijaliziran za ugradnju euro kuka, i PSA vozila... Ne čujem ništa katastrofalno o njima, a par dobrih stvari jesam čuo... Probaj...

:)
 

Spallato

Active member
Zlatko, vrijedi probati, hvala na savjetu.

Doomsday, samo mi Ivančića ne spominji 😀

Za taj servis Anel sam čuo,pa ako ovaj moj meštar ne otkrije u čemu je problem idem kod njih.
 

charllie

Active member
Spallato,imo sam slican problem na XM-u,meni je bil kriv modul ventilatora:confused:,sad ovi noviji auti neznam.Modul je inace bil u kucistu ventilatora jer se modul grije pa ventilator ujedno njega hladi.
 

Spallato

Active member
Sad sam opet išao u auto...čim otključam daljinskim vrata ventikator se odma upali, ne trebam upaliti auto.

Update: Bio sam kod mehaničara i kaže da se vjerojatno smočia otpornik. Malo smo propuhali sve sa zrakom, a prije toga sam ga dobro ugrija (po preporuci Zlatka) i za sada je sve ok, više se ne pali.
 
Posljednje uređivanje:

ZlatkoC4

Well-known member
a prije toga sam ga dobro ugrija
drago mi je da se rješilo isušivanjem čim se sve dobro zagrije odmah dolazi do naglog sušenja vode i isparavanja tako da ako ga i još jednom budeš malo zagrijo i dobro porovjetrijo neće škoditi. :palac-gore:
 
Na vrh