Citroën Forum Hrvatske  

Povratak   Citroën Forum Hrvatske > Stara linija C > Citroën C4 Picasso
Zaboravili ste podatke?


Citroën C4 Picasso (10.2006. - 05.2013.)

Odgovori
 
Uređivanje
Staro 1.7.2016. , 09:37   #1
Mladi član
 
Član od: 18.04.2015.
Zadnja aktivnost: Danas 15:12
Lokacija: Split
Postovi: 370
Zahvala: 20
Zahvaljeno 31 puta u 22 postova
Originalno Risk of particle filter clogging

Izbacilo mi je danas tu poruku 3 puta, nikakva lampica ne svijetli i auto ide normalno. Šta to znači?

U međuvremenu sam čitao malo na netu i svašta piše, potrebna regeneracija, zamjena dpf filtera... U servisnoj piše da je prije 7 mjeseci mijenjan aditiv za taj filter (ako to nešto znači). Sutra se na autu radi veliki servis (zupčasti remen, pumpa vode, vanjski remen i sve ostalo šta ide pod veliki servis). Da promijenim i filter nafte (ako može pomoći i ako je bitan za ovaj problem)?

Također, prije 4 dana sam bio na tehničkom i eko test je bio odličan.

Post je uređivan 1.7.2016. u 10:04 (Spallato)
Spallato je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Oglasni prostor
Staro 1.7.2016. , 09:57   #2
C5 modifikator
 
vborovic's Avatar
 
Član od: 09.02.2015.
Zadnja aktivnost: 25.5.2017. 07:28
Lokacija: Varaždin
Postovi: 3.181
Zahvala: 4
Zahvaljeno 400 puta u 342 postova
Originalno

Upravo to što piše, da se DPF filter može zaštopati ... treba ti vožnja na otvorenoj cesti pri velikim okretajima u nižoj brzini (tipa 3-4 brzina) nekih 20-30 minuta minimalno, kako bi se zagrijao sustav spaljivanja i pokrenula regerenaracija ... nakon toga vidi dal ti se bude pojavljivalo ili ne
vborovic je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 1.7.2016. , 10:11   #3
Mladi član
 
Član od: 18.04.2015.
Zadnja aktivnost: Danas 15:12
Lokacija: Split
Postovi: 370
Zahvala: 20
Zahvaljeno 31 puta u 22 postova
Originalno

S obzirom da je automatik, stavim na manual i onda u 3-4 brzinu max?
Spallato je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 1.7.2016. , 10:14   #4
C5 modifikator
 
vborovic's Avatar
 
Član od: 09.02.2015.
Zadnja aktivnost: 25.5.2017. 07:28
Lokacija: Varaždin
Postovi: 3.181
Zahvala: 4
Zahvaljeno 400 puta u 342 postova
Originalno

Pa ... da
vborovic je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 1.7.2016. , 10:26   #5
Mladi član
 
Član od: 18.04.2015.
Zadnja aktivnost: Danas 15:12
Lokacija: Split
Postovi: 370
Zahvala: 20
Zahvaljeno 31 puta u 22 postova
Originalno

Jel kod tih automatika to česta pojava kad je u pitanju dpf filter nego kod auta s mehaničkim mjenjačem?
Recimo, automatik vrlo brzo dođe do 5-6 brzine (već oko 70 kmh) a sve je to laganini vožnja. Jel takva vožnja i način rada motora štete tom dpf filteru ili ne?

Ne znam ništa o tome pa sam možda pitao glupost.
Spallato je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 1.7.2016. , 11:12   #6
C5 modifikator
 
vborovic's Avatar
 
Član od: 09.02.2015.
Zadnja aktivnost: 25.5.2017. 07:28
Lokacija: Varaždin
Postovi: 3.181
Zahvala: 4
Zahvaljeno 400 puta u 342 postova
Originalno

Ne nužno, više ti ovisi o stilu vožnje ... ti i na ručnom mjenjaču možeš ubaciti na 60 km/h u 5-u i tak se voziti ... dpf filter je poznat po tome da ga niski okretaji ubiju, odnosno gradska vožnja, jer ne može pokrenuti i dovršiti ciklus regeneracije (preniska temperatura, i neravnomjeran rad motora) ... zato je nekakva "preporuka" da dizeli sa dpf-ima nisu za kratke/gradske relacije, jer će se puno ranije nego što mu je normalni životni vijek zaštopati ... zato bi svi vlasnici takvih vozila trebali povremeno dati i sebi i autu oduška malo agresivnijom vožnjom pri većim okretajima, kako bi sustav odradio ono za što je dizajniran
vborovic je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 1.7.2016. , 11:43   #7
Mladi član
 
Član od: 18.04.2015.
Zadnja aktivnost: Danas 15:12
Lokacija: Split
Postovi: 370
Zahvala: 20
Zahvaljeno 31 puta u 22 postova
Originalno

Istu rutu i dnevnu kilometražu (40 km) sam radio i sa C5 2.0 hdi pa mi se nikad nije pojavila ta poruka. 80% od te svakodnevne kilometraže je otvorena cesta a ostatak je gradska vožnja. A nema druge nego malo promijenit način vožnje i vidit kako će se onda odvijat stvari.
Spallato je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 1.7.2016. , 12:13   #8
C5 modifikator
 
vborovic's Avatar
 
Član od: 09.02.2015.
Zadnja aktivnost: 25.5.2017. 07:28
Lokacija: Varaždin
Postovi: 3.181
Zahvala: 4
Zahvaljeno 400 puta u 342 postova
Originalno

A tko kaže da C4 Picasso trenutno ima isto stanje filtera kai i C5 dok si ga još imao? Ne dolazi do te poruke nakon (ni zbog) par dana vožnje
vborovic je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 1.7.2016. , 15:01   #9
Mladi član
 
Član od: 18.04.2015.
Zadnja aktivnost: Danas 15:12
Lokacija: Split
Postovi: 370
Zahvala: 20
Zahvaljeno 31 puta u 22 postova
Originalno

Ma znam al eto... Uglavnom, otišao ga malo "propuhati" i sad više ne javlja grešku/upozorenje, a vidit ću do kada će biti dobro. Hvala na savjetu.
Spallato je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 1.7.2016. , 15:25   #10
C5
 
mamut's Avatar
 
Član od: 02.02.2016.
Zadnja aktivnost: Danas 16:09
Lokacija: Zagreb
Postovi: 968
Zahvala: 10
Zahvaljeno 62 puta u 51 postova
Garaža
Originalno

svako toliko napravi đir po brzoj cesti i nebi trebalo bit problema
mamut je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 1.7.2016. , 15:43   #11
Mladi član
 
Član od: 18.04.2015.
Zadnja aktivnost: Danas 15:12
Lokacija: Split
Postovi: 370
Zahvala: 20
Zahvaljeno 31 puta u 22 postova
Originalno

Trebam savjet vas iskusnijih, pa da ne otvaram novu temu napisat ću tu (ako moderator nema ništa protiv).
Ovaj moj C4 Picasso ima start/stop, sve radi ok. Kad sam ga prije kupnje spojio na dijagnostiku izbacilo je neku grešku u vezi remena i da je neispravan. Kad sam nazvao u Citroen, serviser mi je rekao da bi on, da je njegov auto, isključio tu opciju preko dijagnostike. Ja imam mogućnost preko dugmeta kraj volana uključit/isključit eco mode. Kakva su vaša iskustva i savjeti?

Druga stvar koja me zanima je opcija dječje sigurnosti (zadnja vrata i prozori) preko prekidača u vratima vozača. Kad aktiviram to zaključaju se samo vrata a prozori ne. Može li se to za prozore uključiti preko dijagnostike? Za sada sam samo izvadio osigurač zadnjih podizača.
Spallato je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 1.7.2016. , 16:13   #12
C5
 
mamut's Avatar
 
Član od: 02.02.2016.
Zadnja aktivnost: Danas 16:09
Lokacija: Zagreb
Postovi: 968
Zahvala: 10
Zahvaljeno 62 puta u 51 postova
Garaža
Originalno

start stop

najgluplja stvar ikad, po meni, tu je samo zato jer mora bit, ''radi smanjenja loših ispušnih plinova'' i ušteda goriva, neš ti pol litre na tanku valjda

pa to ubija auto, pogotovo u gradu, zamisli kolko puta se upali ugasi u gužvi. Turbina ostaje bez hlađenja i protoka ulja, baš jako zdravo, kompresor klime se prestane okretati itd. (iako novi motori imaju elektricnu pumpu koja i dalje cirkulira ulje i vodu)

znači totalno nepotrebno silovanje auta

jedino tko se veseli start stop sustavu su proizvođači anlasera, akumulatora i raznorazne elektronike po autu koji sretno trljaju ruke jer im se povećava prodaja
mamut je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 1.7.2016. , 16:23   #13
Mladi član
 
Član od: 18.04.2015.
Zadnja aktivnost: Danas 15:12
Lokacija: Split
Postovi: 370
Zahvala: 20
Zahvaljeno 31 puta u 22 postova
Originalno

To sam i čitao, više štete nego koristi.
Znači, dijagnostika i isključit tu opciju ili preko prekidača u autu.
Spallato je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 1.7.2016. , 16:31   #14
C5
 
mamut's Avatar
 
Član od: 02.02.2016.
Zadnja aktivnost: Danas 16:09
Lokacija: Zagreb
Postovi: 968
Zahvala: 10
Zahvaljeno 62 puta u 51 postova
Garaža
Originalno

Ja sam to odmah napravio
mamut je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 1.7.2016. , 16:33   #15
Mladi član
 
Član od: 18.04.2015.
Zadnja aktivnost: Danas 15:12
Lokacija: Split
Postovi: 370
Zahvala: 20
Zahvaljeno 31 puta u 22 postova
Originalno

Jel mora baš preko Lexie ili može i neka druga dijagnostika?
Spallato je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 1.7.2016. , 17:00   #16
C5
 
mamut's Avatar
 
Član od: 02.02.2016.
Zadnja aktivnost: Danas 16:09
Lokacija: Zagreb
Postovi: 968
Zahvala: 10
Zahvaljeno 62 puta u 51 postova
Garaža
Originalno

Diagbox sam ja
mamut je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 1.7.2016. , 17:31   #17
C5 modifikator
 
vborovic's Avatar
 
Član od: 09.02.2015.
Zadnja aktivnost: 25.5.2017. 07:28
Lokacija: Varaždin
Postovi: 3.181
Zahvala: 4
Zahvaljeno 400 puta u 342 postova
Originalno

Lexia/DiagBox je ista stvar, razlika samo u generaciji softvera
vborovic je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 8.7.2016. , 16:44   #18
Mladi član
 
Član od: 18.04.2015.
Zadnja aktivnost: Danas 15:12
Lokacija: Split
Postovi: 370
Zahvala: 20
Zahvaljeno 31 puta u 22 postova
Originalno

Danas spojio auto na dijagnostiku i pokazalo da je dpf filter zaštopan 97%.

Kaže u servisu da vozim dok ide a onda zamjena, cca 3300 kn, al da će pogledati ima li koja jeftinija varijanta.

U drugom servisu kaže da ga može probat očistit i da je bilo slučajeva uspješnog čišćenja i kad je bio 100% zaštopan.

Kad mogu očekivat da se skroz zaštopa, ima li neko pravilo jer 97% i 100% nije tako daleko.

Šta je sa ovim firmama koje čiste filtere, ima li netko iskustva s tim?

Nazvao sam jednu od njih i kaže mi čovjek: čišćenje dpf filtera je 1200 kn, u to ulazi i dijagnostika, garantira da će biti kao novi (0) ali da uz to treba pregledati dizne i utvrditi zašto je doslo do začepljenosti filtera, bla bla...i ako utvrdi da ima neki problem s diznama, onda pitaj Boga koja je cijena.

Kaže i da staviš novi dpf filter, nije garancija da će sve bit ok ako postoji neki problem zbog kojeg dolazi do zaštopavanja filtera.

Na kraju kaže, možeš ga izvadit (druge mape...), auto čak ide brže i bez problema prolazi tehnički, cca 3500 kn.

Čitao sam da te filtere sa buseva, kad se zaštopaju, stavljaju u peći, očiste i da je onda sve ok.

Meni sve to skupa izgleda kao deranje ljudi (možda i griješim) i da oko toga rade znanstvenu fantastiku.

Zna li netko mogu li se u HR kupiti TUNAP sredstva za čišćenje dpf filtera?

http://www.tunap.com/en/tunap-automotive/assortment/diesel-particulate-filter/
Spallato je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 8.7.2016. , 23:05   #19
Profesionalac
 
ZlatkoC4's Avatar
 
Član od: 16.07.2014.
Zadnja aktivnost: 8.10.2019. 20:43
Lokacija: Slavonija-VK
Postovi: 4.466
Zahvala: 1.667
Zahvaljeno 610 puta u 457 postova
Garaža
Originalno

Čišćenjem se postiže upravo to da dobiješ gotovo novi filter čađi. S tim da obavezno treba vidjeti i u kakvom je stanju egr . I koliko ima aditiva. 97% je na izdisaju i trebaš što prije to riješit. Stop start sustav je zlo i bolje ga ne koristiti.
Koliko sam te razumio imaš dosta otvorene ceste i u takvim uvjetima bi dpf trebao raditi bez problema. Ne znam. Koliko imaš km. I dali si prvi vlasnik.
ZlatkoC4 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 9.7.2016. , 01:03   #20
Mladi član
 
Član od: 18.04.2015.
Zadnja aktivnost: Danas 15:12
Lokacija: Split
Postovi: 370
Zahvala: 20
Zahvaljeno 31 puta u 22 postova
Originalno

Ima dio otvorene ceste a dio je grad, ali sad su radovi na cesti, kolone, gužve i sporo se vozi.
Auto sam uzeo u Zg-u i dok sam se vozio po Zagrebu i okolici, i na putu za Split, nikakvo upozorenje se nije palilo, tek nakon nekoliko dana ove usporene vožnje kad sam se vratio doma.

Drugi sam vlasnik, auto ima 157000 km. Svi servisi uredno rađeni od prvog dana u Citroenu (kompletna servisna povijest), aditiv stavljen u 10.mjesec prošle godine, danas na dijagnostici pokazalo da ga ima 100%.
Danas se mehaničar čudi da je 97% jer po njegovim iskustvima ne bi mogao pokrenuti auto. Auto stvarno super vuče i nema nikakvih problema osim povremenog paljenja one poruke. On čak misli da nije do filtera nego do neke sonde.
U ponedjeljak idem kod drugog koji je baš za te stvari i radio je u Citroenu pa ćemo vidit.

Danas mi preko dijagnostike isključilo start/stop a on opet radio. Jedino nije bila u funkciji ona tipka eco mode pored volana, pa sam mu rekao da ga opet uključi.

Filter se može očistiti kemijski ili termički, s tim da je termički osjetno skuplja varijanta.
Cijelo popodne čitam po netu iskustva ljudi iz prve ruke i kako su to oni očistili...nakon toga ispada, da sve ove firme šta masno naplaćuju usluge čišćenja filtera nemilo deru ljude.
Spallato je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Oglasni prostor
Odgovori

Oznake
clogging, filter, particle, risk

Uređivanje



Sada je 20:10. (GMT +1)


CitroënForum.hr je nezavisni internetski projekt nekolicine ljubitelja motornih vozila marke Citroën.
Nije izravno povezan s proizvođačem marke niti ovlaštenim predstavnicima proizvođača.
Sadržaj poruka na forumu predstavlja isključivo stavove, mišljenja te iskustva njihovih autora, a ne vlasnika foruma
niti članova uredništva foruma. Oni se na bilo koji način ne mogu smatrati odgovornima za njihov sadržaj.

"Citroën", njegov logotip te imena modela su registrirani zaštitni znakovi u vlasništvu tvrtke "Automobiles Citroën",
članicom PSA grupe, koju u Republici Hrvatskoj zastupa tvrtka "Citroen Hrvatska" d.o.o.

Copyright © 2019, CitroënForum Hrvatske
www.citroenforum.hr
vBulletin® Copyright © 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Ad Management by RedTyger