Problem s lamelom i kvačilom

Citrus81

New member
Molim pomoć,
imam problem s lamelom (proklizava dodavanjem naglog gasa).
Može li se zamijeniti samo lamela ili ide zajedno s kvačilom? Inače je auto malo trzao pri laganom kretanju?
Koliko je otprilike trošak zamjene navedenog?
Hvala unaprijed
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Moze se zamjenit samo lamela i potisni lezaj. Trosak, zavisi kako gdje naides. Neko trazi 100€ za ruke neko vise i tako. Inace nije bas pametno mijenjat samo lamelu i potisni lezaj. Ako procuri dihtung radilice, dihtung na vodilici potisnog lezaja ili korpa ode, ponovo moras placat ruke.
 

Gremlin

New member
Nisi napisao koji je motor u pitanju. Ako je dizel, bilo bi dobro promjeniti komplet kvačilo zajedno sa plivajućim zamajcem (rekao si da ti trza pri kretanju) komplet se kreće od 3500 kn u trgovini :surprised: bez ruku majstora pa do 8000 kn u ovlaštenom servisu :eek: sa orginal dijelovima. Naravno bilo bi dobro baciti oko i na zadnji semering radilice :shock:
 

Gremlin

New member
C4 1.6 HDI 90 KS ima plivajući zamajac

"...Netačne informacije zbunjuju kupce automobila. Iako prodavci, diler, i vlasnici tvrde da Citroen C4 1.6 HDi sa 90 KS nema plivajući zamajac, to nije tačno, jer ga modeli nakon 2003.godine imaju. Da li je vaš majstor, ili vlasnik Citroena C4 skinuo menjač i proverio da li je zamajac plivajući? Bez skidanja menjača, ni na jednom automobilu nije moguće utvrditi da li motor ima ili nema plivajući zamajac..." Ako niste prvi vlasnik postoji mogućnost da je netko prije vas ugradio običan zamajac :wtf: što će se loše odraziti na životni vijek vašeg mjenjača.

http://www.testoviautomobila.rs/plivajuci-zamajac-pitanja-zablude-i-odgovori/
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
A znam, ali rezonancija uninstava mjenjac malo po malo, pa se onda dode do daleko skupljeg kvara. Malo bolji servisi imaju alat za provjeru dvomasenog, u vecini slucajeva ne treba mjenjat, al se provjerit mora. Evo ovako to ide:

[ame]https://www.youtube.com/watch?v=wEbY8XPe3MQ[/ame]
 
Na vrh