Citroën Forum Hrvatske  

Povratak   Citroën Forum Hrvatske > Stara linija C > Citroën C4 Picasso
Zaboravili ste podatke?


Citroën C4 Picasso (10.2006. - 05.2013.)

Odgovori
 
Uređivanje
Staro 22.9.2018. , 14:03   #21
milo mi je hrnić
 
ivanzg's Avatar
 
Član od: 30.07.2011.
Zadnja aktivnost: 14.9.2019. 07:43
Lokacija: Zagreb Sesvete
Postovi: 102
Zahvala: 0
Zahvaljeno 13 puta u 11 postova
Garaža
Originalno

Taj aditiv nije namijenjen za spremnik jer će ti otopit sve smeće iz tanka i filtera i nagurat u pumpu i dizne što i nije baš poželjno.Pogledaj na yt video pod nazivom diesel purge ili tako nešto pa će ti biti jasniji postupak.
ivanzg je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Oglasni prostor
Staro 22.9.2018. , 14:07   #22
Mladi član
 
Član od: 18.04.2015.
Zadnja aktivnost: Jučer 14:52
Lokacija: Split
Postovi: 350
Zahvala: 20
Zahvaljeno 31 puta u 22 postova
Originalno

Nudili su mi u Peugeot servisu neki originalni PSA aditiv za čišćenje ali taj se stavlja u rezervar.
Očito je to druga stvar.

Općenito, kakva su iskustva s aditivima za čišćenje? Vidim da se piše i govori svašta, uglavnom pozitivna i neutralna mišljenja/iskustva.
Spallato je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 22.9.2018. , 14:12   #23
milo mi je hrnić
 
ivanzg's Avatar
 
Član od: 30.07.2011.
Zadnja aktivnost: 14.9.2019. 07:43
Lokacija: Zagreb Sesvete
Postovi: 102
Zahvala: 0
Zahvaljeno 13 puta u 11 postova
Garaža
Originalno

Ne to je taj al u rezervoaru mu se smanjuje učinak zbog koncentracije i postoji mogućnost da nabije smeće iz tanka i vodova.
ivanzg je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 22.9.2018. , 14:21   #24
Mladi član
 
Član od: 18.04.2015.
Zadnja aktivnost: Jučer 14:52
Lokacija: Split
Postovi: 350
Zahvala: 20
Zahvaljeno 31 puta u 22 postova
Originalno

Aha. Znači, kupim to i kod mehaničara pa da on odradi taj postupak.
Meni je to totalna nepoznanica a ne volim raditi nešto o čemu nemam pojma.

A vrijedi probati, ne košta puno a možda riješi problem.

Post je uređivan 22.9.2018. u 14:47 (Spallato)
Spallato je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 22.9.2018. , 14:46   #25
milo mi je hrnić
 
ivanzg's Avatar
 
Član od: 30.07.2011.
Zadnja aktivnost: 14.9.2019. 07:43
Lokacija: Zagreb Sesvete
Postovi: 102
Zahvala: 0
Zahvaljeno 13 puta u 11 postova
Garaža
Originalno

Upravo tako.Samo da napomenem trebat će oko 1.5-2h da to potrošiš i onda na cestu i gas.Skužit ćeš da motor puno ljepše radi,da li će tako ostati ovisi o diznama.Ako se vrati na staro znaš što te čeka.
ivanzg je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 22.9.2018. , 14:47   #26
Mladi član
 
Član od: 18.04.2015.
Zadnja aktivnost: Jučer 14:52
Lokacija: Split
Postovi: 350
Zahvala: 20
Zahvaljeno 31 puta u 22 postova
Originalno

Vidio sam na videu da oni crijeva stave direktno u bocu s aditivom, a ne miješaju s gorivom. Može i tako?
Spallato je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 22.9.2018. , 14:52   #27
milo mi je hrnić
 
ivanzg's Avatar
 
Član od: 30.07.2011.
Zadnja aktivnost: 14.9.2019. 07:43
Lokacija: Zagreb Sesvete
Postovi: 102
Zahvala: 0
Zahvaljeno 13 puta u 11 postova
Garaža
Originalno

Ovaj se razrijeđuje sa gorivom jer je koncentrat.
ivanzg je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 22.9.2018. , 15:37   #28
Mladi član
 
Član od: 18.04.2015.
Zadnja aktivnost: Jučer 14:52
Lokacija: Split
Postovi: 350
Zahvala: 20
Zahvaljeno 31 puta u 22 postova
Originalno

Ok. Hvala na pomoći i savjetu👍
Spallato je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 23.9.2018. , 09:17   #29
Lampičar
 
Član od: 07.03.2018.
Zadnja aktivnost: 23.9.2018. 09:17
Lokacija: Zagreb
Postovi: 5
Zahvala: 0
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Originalno

Pozdrav Spallato,

ne mogu odgovoriti na privatnu poruku (zbog premalo postova na forum) pa eto ovim putem odgovaram. Na žalost nemam više papir na kojem je bila otprintana dijagnostika. Na kraju se ispostavilo da nisu bile brizgaljke nego lamela i zamašnjak. Njihovom promjenom nestala je i greška dijagnostike vezana uz brizgaljke.

LP
MPZgb je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 23.9.2018. , 09:20   #30
Profesionalac
 
Milosh's Avatar
 
Član od: 21.02.2016.
Zadnja aktivnost: Jučer 19:23
Lokacija: Sarajevo
Postovi: 2.618
Zahvala: 140
Zahvaljeno 157 puta u 144 postova
Originalno

Citat:
MPZgb: Pregled postova
Na kraju se ispostavilo da nisu bile brizgaljke nego lamela i zamašnjak. Njihovom promjenom nestala je i greška dijagnostike vezana uz brizgaljke.
Živjela dijagnostika!
Milosh je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 23.9.2018. , 09:41   #31
Mladi član
 
Član od: 18.04.2015.
Zadnja aktivnost: Jučer 14:52
Lokacija: Split
Postovi: 350
Zahvala: 20
Zahvaljeno 31 puta u 22 postova
Originalno

Hvala MPZgb👍

Izludilo me je sve to skupa i mislim da sam bliže tome da ništa ne diram, a to mi je savjetovalo dosta mehaničara.

Jedino moram vidjeti šta je s dpf-om. Očišćen je i još imam garanciju na to, pa neka se oni u Peugeotu zezaju s tim.
Spallato je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 23.9.2018. , 19:37   #32
Super Moderator
 
bjelivuk's Avatar
 
Član od: 04.12.2010.
Zadnja aktivnost: Jučer 19:35
Lokacija: Pula
Postovi: 3.320
Zahvala: 866
Zahvaljeno 280 puta u 246 postova
Originalno

Citat:
Spallato: Pregled postova
Izludilo me je sve to skupa i mislim da sam bliže tome da ništa ne diram, a to mi je savjetovalo dosta mehaničara.
Isto mislim. Ali dpf treba riješiti. Ne smije se toliko u njemu nakupljati. Ovako je teško reći išta.
bjelivuk je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 3.10.2018. , 21:54   #33
"Max. utegnut za vozit"
 
Tanaja's Avatar
 
Član od: 11.01.2011.
Zadnja aktivnost: Jučer 19:55
Lokacija: Zadar
Postovi: 675
Zahvala: 47
Zahvaljeno 26 puta u 25 postova
Garaža
Originalno

Šta se ne može taj DPF izvaditi vanka i odjavit u softveru? To je najjeftinije rješenje. Smeće isto ka i EGR.
Tanaja je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 4.10.2018. , 11:55   #34
Mladi član
 
Član od: 05.08.2016.
Zadnja aktivnost: Jučer 09:19
Lokacija: Zagreb
Postovi: 368
Zahvala: 0
Zahvaljeno 42 puta u 37 postova
Originalno

Citat:
MPZgb: Pregled postova
Pozdrav Spallato,

ne mogu odgovoriti na privatnu poruku (zbog premalo postova na forum) pa eto ovim putem odgovaram. Na žalost nemam više papir na kojem je bila otprintana dijagnostika. Na kraju se ispostavilo da nisu bile brizgaljke nego lamela i zamašnjak. Njihovom promjenom nestala je i greška dijagnostike vezana uz brizgaljke.

LP
To nema veze jedno s drugim ...
Memphis je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 5.10.2018. , 11:00   #35
Mladi član
 
Član od: 18.04.2015.
Zadnja aktivnost: Jučer 14:52
Lokacija: Split
Postovi: 350
Zahvala: 20
Zahvaljeno 31 puta u 22 postova
Originalno

Evo mene opet s novim vjestima...
Prije nekoliko dana dijagnostika je pokazala grešku sva 4 injektora i grešku dpf-a.

Uglavnom, ubacio prije neki dan aditiv Tunap...

Jučer sam bio na dijagnostici kod Jurića (Vranjic) i njemu je pokazalo grešku injektor br. 2 i da je prepunjen dpf (prije nekoliko dana su izbrisane sve greške).

Dijagnostika injektora je dobra (stavio bi sliku ali ne znam kako). On kaže da ih ne diram ali da moram srediti dpf i da on možda radi probleme.

Nekoliko mehaničara, u telefonskom razgovoru, kad sam opisao problem s greškama injektora i dpf-a, kažu mijenjaj sva 4 injektora (oko 10000 kn).

Nije mi jasno kako se ljudi tako razbacuju mišljenjima i savjetima a nitko nije pogledao auto ni provozao ga?!

Ja i dalje nemam nikakvih problema.
Spallato je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 5.10.2018. , 12:16   #36
Profesionalac
 
Milosh's Avatar
 
Član od: 21.02.2016.
Zadnja aktivnost: Jučer 19:23
Lokacija: Sarajevo
Postovi: 2.618
Zahvala: 140
Zahvaljeno 157 puta u 144 postova
Originalno

Nema tu nagađanja na osnovu grešaka ni vožnje a pogotovo telefonom. Stanje injektora se utvrdi na mašini koja ih testira i jedino to će pokazati pravo stanje.

Po meni, pošto nisi siguran da li su ti simptomi vezani za injektore uzrokovani dpf-om, a dpf je jeftinije srediti nego injektore, prvo bih riješio dpf a zatim vidio šta se dešava, jel i dalje javlja nove greške za injektore ili ne. Ako javlja, onda njih na testiranje. Jer dpf ti je sigurno začepljen čim javlja tu grešku za njega.
Milosh je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 5.10.2018. , 12:44   #37
Mladi član
 
Član od: 18.04.2015.
Zadnja aktivnost: Jučer 14:52
Lokacija: Split
Postovi: 350
Zahvala: 20
Zahvaljeno 31 puta u 22 postova
Originalno

Znači, ovo testiranje koje sam napravio jučer, kod specijaliste za takve stvari, trebam uzeti s rezervom?

Čekam četvrtak da mi u Peugeotu opet očiste dpf jer je pod garancijom (1 god).

Nisam baš čuo pozitivna mišljenja u vezi njihovog načina čišćenja ali neka ga očiste.

Išao sam ja kod odličnih mehaničara, ispričao im sve, pa opet nisu ni sjeli u auto a rekli su da mijenjam injektore.

Ne kažem da ih u konačnici neću trebati mijenjati, i da nisu u pravu, ali gadi mi se takav pristup gdje tako olako donose zaključke.

Da ih promijenim, a problemi ostanu, sigurno bi se ogradili od toga a ja bi ostao bez 10 000 kn.

A ništa, bit ću možda pametniji nakon čišćenja dpf-a.
Spallato je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 5.10.2018. , 13:44   #38
Profesionalac
 
Milosh's Avatar
 
Član od: 21.02.2016.
Zadnja aktivnost: Jučer 19:23
Lokacija: Sarajevo
Postovi: 2.618
Zahvala: 140
Zahvaljeno 157 puta u 144 postova
Originalno

Citat:
Spallato: Pregled postova
Znači, ovo testiranje koje sam napravio jučer, kod specijaliste za takve stvari, trebam uzeti s rezervom?
Koliko sam shvatio iz onoga što si napisao, radio si dijagnostiku a ne testiranje, ispravi me ako griješim. Testiranje je kad se injektori izvade i stave u mašinu za testiranje i onda se jedan po jedan testira i gledaju se parametri, i to traje možda sat-dva.
Milosh je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 5.10.2018. , 15:41   #39
Mladi član
 
Član od: 18.04.2015.
Zadnja aktivnost: Jučer 14:52
Lokacija: Split
Postovi: 350
Zahvala: 20
Zahvaljeno 31 puta u 22 postova
Originalno

U pravu si, dijagnostiku, nije ih vadio vani.
Spojio je neki uređaj na auto i onda preko kompjutera, nekog programa, gledao parametre injektora.

Svi su zeleni (crta). Neki imaju deblju a neki tanju crtu (kaže da je bolje šta je crta tanja).

Kaže da se to tako testira (u leru, zagrijan motor) i da definitivno nije za zamjenu.
Daleko su od one granice +2/-2 kad se definitivno trebaju mijenjati.

Ja sam stvarno laik po tom pitanju ali nema razloga da mu ne vjerujem. On ja kod nas u Splitu i okolici kao šta je Purić u Samoboru (tako barem ljudi kažu).
Spallato je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 6.10.2018. , 08:05   #40
C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
 
Član od: 03.12.2016.
Zadnja aktivnost: 16.9.2019. 18:09
Lokacija: NRW Deutschland
Postovi: 408
Zahvala: 2
Zahvaljeno 62 puta u 52 postova
Originalno

Zasto neko ne izvadi te injektore i ne posalje u Bosch/Delphi centar na testiranje? Da li je itko napravio barem test povrata? To sto si ti vidio su korekcije ubrizgavanja, to samo ne znaci nista. Da li motor radi nemirno? Cuju li se detonacije? Ima li dima od viska dizela u cilindru? Dize li se razina ulja ili je ulje razrijedeno? Trese li auto kod ubrzavanja (injektori nekad imitiraju los zamasnjak)? Pali li uredno? Znaci vadenje testiranje na ispitnom uredaju je jedini pokazatelj pravov stanja. Btw to ne bi smjelo bit skupo. Otidi u pravi servis gdje ce moc napravit kvalitetnu provjeru.
nemo26 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Oglasni prostor
Odgovori

Oznake
dpfom, injektorima, problem

Uređivanje



Sada je 03:47. (GMT +1)


CitroënForum.hr je nezavisni internetski projekt nekolicine ljubitelja motornih vozila marke Citroën.
Nije izravno povezan s proizvođačem marke niti ovlaštenim predstavnicima proizvođača.
Sadržaj poruka na forumu predstavlja isključivo stavove, mišljenja te iskustva njihovih autora, a ne vlasnika foruma
niti članova uredništva foruma. Oni se na bilo koji način ne mogu smatrati odgovornima za njihov sadržaj.

"Citroën", njegov logotip te imena modela su registrirani zaštitni znakovi u vlasništvu tvrtke "Automobiles Citroën",
članicom PSA grupe, koju u Republici Hrvatskoj zastupa tvrtka "Citroen Hrvatska" d.o.o.

Copyright © 2019, CitroënForum Hrvatske
www.citroenforum.hr
vBulletin® Copyright © 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Ad Management by RedTyger