P0172 greška

DDakic

New member
Pozdrav,

pojavila mi se ova greška P0172 i P0170 koja se pojavljuje od ugradnje plina(ali nikada nije palila lampicu)


Ovo sam iščitao:

Freeze frame report generated by Torque for Android
=========================================================

Freeze frame information:
------------------
Fuel Status = 0 byte
Engine Load = 16,078 %
Engine Coolant Temperature = 26 °C
Fuel Trim Bank 1 Short Term = -24,219 %
Fuel Trim Bank 1 Long Term = 0,781 %
Intake Manifold Pressure = 11,893 psi
Engine RPM = 1.586 rpm
Speed (OBD) = 20 km/h

Mode $06 report generated by Torque for Android
================================================

Test report:
------------------
MID:$01 TID:$01
Rich to Lean sensor threshold voltage(constant) - O2 Bank 1 Sensor 1
Max: 0,53V Min: 0,53V
Test result value: 0,53V
PASS
----
MID:$01 TID:$02
Lean to Rich sensor threshold voltage(constant) - O2 Bank 1 Sensor 1
Max: 0,57V Min: 0,57V
Test result value: 0,57V
PASS
----
MID:$01 TID:$07
Minimum sensor Voltage for test cycle(calculated) - O2 Bank 1 Sensor 1
Max: 65,535V Min: 0V
Test result value: 0,025V
PASS
----
MID:$01 TID:$08
Maximum sensor Voltage for test cycle(calculated) - O2 Bank 1 Sensor 1
Max: 65,535V Min: 0V
Test result value: 1,275V
PASS
----
MID:$01 TID:$41
- O2 Bank 1 Sensor 1
Max: 0,698V Min: 0V
Test result value: 0,015V
PASS
----
MID:$01 TID:$a1
- O2 Bank 1 Sensor 1
Test incomplete or dependant test failed
--
MID:$02 TID:$01
Rich to Lean sensor threshold voltage(constant) - O2 Bank 1 Sensor 2
Max: 0,695V Min: 0,695V
Test result value: 0,695V
PASS
----
MID:$02 TID:$02
Lean to Rich sensor threshold voltage(constant) - O2 Bank 1 Sensor 2
Max: 0,695V Min: 0,695V
Test result value: 0,695V
PASS
----
MID:$02 TID:$07
Minimum sensor Voltage for test cycle(calculated) - O2 Bank 1 Sensor 2
Max: 65,535V Min: 0V
Test result value: 0,07V
PASS
----
MID:$02 TID:$08
Maximum sensor Voltage for test cycle(calculated) - O2 Bank 1 Sensor 2
Max: 65,535V Min: 0V
Test result value: 0,7V
PASS
----
MID:$02 TID:$41
- O2 Bank 1 Sensor 2
Max: 0,698V Min: 0V
Test result value: 0,005V
PASS
----
MID:$21 TID:$81
- Catalyst Monitor Bank 1
Test incomplete or dependant test failed

Ako ima netko da mi ovo malo rastumači...da li je sve ok ili ne..poništio sam grešku te se još jedamput pojavila, nakon toga je za sada mirno...

Imam plin u autu ako nešto znači...

:eek:

Pozz,

jutros opet..ovo sam iščitao sa freez-a..nadam se da netko možda može prepoznati nešto iz ovoga..

Freeze frame information:
------------------
Fuel Status = 0 byte
Engine Load = 10,588 %
Engine Coolant Temperature = 17 °C
Fuel Trim Bank 1 Short Term = -24,219 %
Fuel Trim Bank 1 Long Term = -2,344 %
Intake Manifold Pressure = 5,511 psi
Engine RPM = 2.386 rpm
Speed (OBD) = 17 km/h

Ne znam otkud da krenem čistiti... :)
 

DDakic

New member
Još mi se serviser plina nije javio..greške se događaju kada je auto hladan pa sam pretpostavio da nije do plina..možda...

Sada sam proslijedio podatke serviseru plina da vidim šta će on reći.

:hm:

Evo odgovora servisera...

Poštovani,

Skinite greške sa svojim dijagnostičkim uređajem, nakon toga vozite automobil isključivo na benzin 200-300km te nakon toga dođite nama na podešavanje plinske mape. Ukoliko se greška bude ponavljala i dalje nakon tog podešavanja tražit ćemo uzrok dalje.
 

Automatic

Well-known member
Mislim da je problem u samom plinu jer ima dosta vlage pa se nekad kad je ujutro auto hladan neće do kraja zatvorit jedan el.ventil koji bi morao bit na isparivaču i šteka dok isparivač ne dobije radnu temperaturu jer ga vlaga smrzava a plin je sam po sebi hladan.Tada u one cijevi prije injektora uđe veča količina plina koju isparivač nije stigao stavit u plinsko stanje zbog zatajenja el. ventila i dolazi do prebogate smjese goriva.A vjerojatno je instalacija jednom žicom vezana i na sondu pa ona izbacuje te greške.Inače sve greške vezane uz sondu (bank1) ,daju i moguće kvarove EGRa i Mjerača pr.zraka.Većinom se u jednom očitanju pojavljuju ti kvarovi.Sad samo treba otkrit uzrok.Ovo što su ti napisali manje više je jadno od servisera.Ja svojoj mušteriji nebi nikad tak nekaj ni preporučil od srama .
 

DDakic

New member
Sutra idem kod servisera..nakon 250km na benzinu..:mad:

Upalila se lampca još dva puta dok je radio na benzinu i to samo prvo paljenje, kada je bilo hladnije ujutro.

Sad ne znam ako je na prekidaču plin ugašen, da li ostale komponente imaju kakvo napajanje, tj isparivač, ako je na njemu taj elektro ventil

Ovo što Automatic veli mi je ok, nadam se da tako i je.
 

DDakic

New member
Fuel Status = 0 byte
Engine Load = 10,588 %
Engine Coolant Temperature = 17 °C
Fuel Trim Bank 1 Short Term = -24,219 %---->
Fuel Trim Bank 1 Long Term = -2,344 %
Intake Manifold Pressure = 5,511 psi
Engine RPM = 2.386 rpm
Speed (OBD) = 17 km/h

Jučer sam bio kod servisera te sam stavio Abbro za čišćenje injektora. Veli da je najvjerojatnije zaštopan injektor, te da vjerojatno "slini" malo ujutro te onda i pali grešku.
To je zaključio prema mojojem iščitanju freez frame-a.

Tako da sam sipnuo njega, nalijo još 20L benzina, te sad opet nekih cca 200-300 km se vozati da vidimo ako ima promjene. Ako se bude još palila, onda ćemo čistiti ultrazvučno injektore. Također potvrda, da kad je na prekidaču plina ugašen sustav, niti jedna komponenta nema napajanje pa tako niti el.ventil na isparivaču. Jer istina je da sam vozio ovih desetak dana sa ugašenim sustavom.

Sad čekamo, jutros se nije ništa palilo..napišem šta se dogodilo nakon 200 km..
:wtf:
 

Dalibor

Dado Tornado
te da vjerojatno "slini" malo ujutro te onda i pali grešku.
P0172 znači između ostaloga i prebogatu smjesu, tak da moguće...

ali ako imaš plin na autu, 99% da je nešto do injektora.

ako je to motor kao 1.8 na C5 onda je u njemu marelli ubrizgavanje, pa si proguglaš ovlaštene servisere za magneti mareli, ako sam fulao i imaš Bosch onda možeš kod Bingule u Lučkom (možda bi njemu mogao bez obzira na ubrizgavanje, oni su inače dosta dobri za te stvari)
 

DDakic

New member
Da, meni isto ima smisla da je injektor. Jer ipak je radio 200 i više km samo na benzinu a plin je bio ugašen. Do sada plin nije stvarao probleme..

Ništa, voziti se sad na benzinu dok nadam se Abbro ne pročisti malo..
 

DDakic

New member
Da, motor je kao na C5 1.8

Danas opet lampica, slični podaci, prošao 100km na bengi sa Abbro tekućinom, nema promjene...

Da li imaš postupak dolaska do injektora, slike, uputa ili sl?
 

Dalibor

Dado Tornado
kako si došao do tih grešaka? radi motor normalno, možeš li se voziti?

ja bi zaboravio na te grške ako motor radi normalno i ako se auto može normalno voziti.

možda bi dobro bilo otiči na ekotest u neku stanicu za tehnički pregled, i na temelju tih podataka sa ekotesta možeš vidjeti da li nešto ne štima. i u koliko važnoj mjeri za motor ne štima...
 

DDakic

New member
Došao sam dijagnostikom. Motor radi normalno, ali primjetio sam da kada krećem ujutro u prvoj brzini kao malu zadršku od 1s pa onda primi gas kao i inače.
Što se tiče voženje, nisam primijetio razliku.

Ma zaboravio bi i ja na greške ali stalno pali "check engine" a ja stalno poništavam. :mad:

Zašto bi se palilo ako ne mora :hm:
 

Dalibor

Dado Tornado
sa ugradnjom plina može se puno stvari zbrčkati, ja bi se sa time pozabavio da imam majstora koji to može popraviti, ali ovako češ se samo namučiti...
kažem tako bi ja postupio...
eko test bi pokazao ozbiljnost problema, a na idućem redovnom servisu rekao bi da pogledaju i te greške...
 

Automatic

Well-known member
Dečki kad govorimo o ecotestu evo jedan primjer ,dođem na tehnički i auto ne prolazi eco test,rekli mi da je kriva sonda ,došel meštru sa dijagnostikom on rekel da je katalizator zaštopan.Došel doma snel auspuh i eto nema katalizatora jer se raspal.Oba meštra su bila u pravu jer sonda nije mogla očitat i davala krivi povrat ,a dijelovi katalizatora zaštopali zadnji lonac.Nažalost već dugo objašnjavam da dijagnostika nemre popravit auto ,onaj tko radi sa njom mora dobro poznavat mehaniku da bi utvrdil grešku.Kompjuter bez čuvjeka je hrpa smeća.Sve ovo kaj sad rade na dijagnostici ja sam mogel zakljućit pomoću znanja i probilštifta.Nije dost kupiti dijagnostiku ,treba znati i delati.
 

DDakic

New member
Imaš pravo Automatic, zato sam odlučio sam riješiti problem, uz pomoć foruma i drugih izvora. Jučer sam išao pogledati kako skinuti injektore, te vidim da tu neće biti problema.
Korak po korak ;)

Također sam dobio preporuku iz jednog servisa koji čisti ultrazvučno injektore, da nakon ovog rezervara benzina probam sa FuelGuardom2 od Kenta, te ako nakon toga se ne dogodi ništa da navratim do njih.
 

Automatic

Well-known member
ultrazvučno injektore
Ja sam to dal delati na svom taurusu i poslije sam ih bacio jer auto nije radio kak treba.Stari radio na omegi kad ju je imao i auto je išao puno bolje .E sad ga ....bi ,probaj buš videl.Ali kod tebe nešto ne štima sa usklađivanjem plina i goriva ,moguće da kod samog prebacivanja dolazi do trenutne prezasićenosti gorivom pa komp ili sonda zapali lampicu i kasnije ju ne želi ugasit jer mu se problem često javlaja(svaki put kad prebacuje).Išao sam jednom kupit omegu B 3.o sa plinom i svaki put kad bi prebacila na plin zasvijetlio MIL(ona narančasta lampica).Možda se ta marka plina i tvoj auto jednostavno ne trpe i auto se ne da prevariti.
 

DDakic

New member
Ja ću probati očistiti, nemam šta izgubit..sad ujutro kad ga stisnem do cca 4500 okretaja u prvoj i drugoj, nakon što odradi neke pol minute na mjestu, ne pali više :cool:
 

Automatic

Well-known member
Mislim da ti je to baš ono kaj sam napisal u postu prije.Jednostavno zasiti katalizator a ternutnim viškom i dobije povratnu informaciju da ima previše goriva a kad uskladi ostale parametre vidi damje sve uredu pa ga mota.Znaći sonda mu vrati podatak da smanji gorivo jer je pre bogata smjesa i onda ga izblesira jer se on tog trenutka pokušava korigirat a ne može.Kad mu stisneš gas jednostavno to prepušeš van i dalje sve u redu.Možda bi auti koji su na plin trebali imati zadnje lonce na principu pregrada kak imaju amerikanci i drugačije katalizatore ako ih uopće i treba.
 

DDakic

New member
http://www.kenteurope.com/uk/shop/viewfamily.php?viewfamily=10792&sectionid=215&type=Mar

Ovo sam stavio prekjučer, umjesto FuelGuarda2, prije toga sam ispraznio rezervar benzina. Sipnuo sam na nekih cca 12-13 L i odvezao nekih 90 km u Fast and the Furious režimu po obilaznici..

Dok sam vozio bez ovoga Kenta mogao sam svako jutro isforsirati grešku da se upali, ujutro bi ga pustio da radi nekih 5 min u leru, te nakon kretanja se lampica palila.

Sad dva jutra pokušavam isto i lampica se ne pali. Nadam se da su injektori "dobili zraka" i da se to sve malo pročistilo.

Spojio sam dijagnostiku, grešaka nema..do kada..to ne znam..

Prešao sam danas ponovo na LPG nakon 600 km na benzinu pa bumo vidjeli ;)
 

RedMagic

New member
Evo da ja podijelim svoja iskustva sa aditivima za čišćenje sustava ubrizgavanja. Imam C3 1.4 iz 2003 god., 175tkm, od toga 120tkm na plin. Jednom sam imao ozbiljne probleme sa injektorima i to toliko jake da su me vibracije motorala drmale u sjedalu kao da sjedim u masažnoj fotelji.

Što se tiće aditivia preporučam ti da probaš LIQUI MOLY. Imaš posebno namijenjen proizvod za čišćenje injektora i ventila, zove ti se VALVE CLEANER (engl.) ili INJECTION REINIGER (njem.). U našim trgovinama su ti češći ovi sa njemačkim nazivom.
Vidim da si na ulijevao cijelu dozu na manji broj litara od preporučenih, što ti nije dobro. Važno je pratiš upute proizvođača.
Osim toga, neznam kako ti vožnja u "Fast and Furious modu" može pomoći?

Kao što sam rekao, kod mene su vibracije bile tako snažne da je motor jedva radio. Ako želiš da ti aditiv "odradi svoje" vozi auto normalno. Kod mene Liqui Moly riješio problem za cca 300-400km, dakle nisam potrošio ni cijeli tank. Pokušaj i ti, a ako ti to ne pomogne i s obzirom da si već ranije pokušao sa raznim aditivima, posjeti servis, možda čak i ovlašteni jer oni ipak sa svojim uređajima za testiranje mogu saznati nešto više, naravno sposobnost i poštenost je druga strana ove priće.

Nadam se da ćeš sve riješiti brzo i jeftino. :p
 
Na vrh