Korekcija brizgaljke

MPZgb

New member
Pozdrav svima!

Nov sam na forumu, pa se nadam da na dobrom mjestu tražim pomoć.

Trebam savjet vezan uz popravak C4 Grand Picasso, 1.6 HDI, 2011. godina, cca 70 000 km.

Prilikom vožnje nakon pritiska na papučicu gasa auto zvuči kao da je stisnuto kvačilo, kao da djelomično ide u prazno. U ovlaštenom servisu obavljena je dijagnostika i ustanovljena je greška na dva cilindra "Korekcija brizgaljke izvan tolerancije". U servisu mi je rečeno da popravak nije hitan, ali da ga treba obaviti. Ponuda ovlaštenog servisa je cca 5.500.- kuna.

Dobio sam informaciju da je u slučaju zamjene brizgaljki bolje promijeniti sve četiri.

Obzirom na moje neznanje u ovom području, molim savjet:

Je li cijena korektna?

Je li bolje promijeniti sve 4 brizgaljke?

Može li se zamjena kvalitetno odraditi i izvan ovlaštenog servisa, da li je to preporučljivo i znate li nekoga koga bi mogli preporučiti (Zagreb i okolica)?

Unaprijed hvala na pomoći.

Marino
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Meni to zvuči više kao proklizavanje lamele. A injektor bi se možda dao i reparirati, postoje specijalisti pa nek gledaju...

U svakom slučaju odi po drugo mišljenje, popis servisa je tu
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Pozdrav, Marino.

Simptom koji si opisao mi ne odgovara problemu s injektorima.

Ali ako jest, cijena je u skladu s ovlaštenim servisom i cijenom zamjene injektora. Oni će ti staviti nove injektore i, ako imaš 900-1000€ za popravak, nemaš brige. :)

Ono što 95 posto ljudi radi, jest reparacija injektora. Višestruko jeftinija opcija, a kvalitetom jednaka kao da se radi o novim injektorima. U principu, dobiješ toleranciju novih injektora.
U Zagrebu ti preporučujem Ivanuša. Najjeftiniji je, vrlo je korektan, a radi jednako dobro, ako ne i bolje od ostalih za koje ćeš čuti.
http://www.obrt-ivanus.hr/index.php/kontakt (nemoj slati e-mail i poruke, nazovi ga)
Kod tebe je zapravo pitanje je li uopće problem u njima. To se dijagnostikom ne može 100 posto utvrditi. (po simptomima bih rekao da uopće nije problem u njima) Kad se injektor izvadi, njegovo ispitivanje na stolu traje satima u svim režimima. To je jedino pouzdano. Sličnu grešku možeš dobiti i zbog neispravne pumpe.

Mene čudi da injektori odu na tako maloj kilometraži.
Puno gradske vožnje na niskim obrtajima? Zamjena filtera svakih tek 15.000, 20.000 ili više km? Točenje jeftinijeg dizela? Èesta vožnja na rezervi? Metalni opiljci iz pumpe koje filter nije zaustavio?
 

MPZgb

New member
Hvala na savjetima.

Vozim uglavnom u gradskoj vožnji (na žalost samo jednom ili dva puta godišnje do mora i nazad). Auto je bio svake godine na redovitom godišnjem servisu u ovlaštenom servisu. Otprilike 12000 km godišnje. Na pumpi sam birao skuplji od dva dizela koji se nude. Točio sam kad bi se upalila lampica za gorivo.

Marino
 

mamut

C5
Donator foruma
ja sam mijenjao 3 brizgaljke na c5 1.6 2011. godina, možda su nam iste

original tvornički reparirana je 1500kn + pdv u ovlaštenom
 

Milosh

Test
Slažem se sa ostalima što se tiče simptoma i njihove veza sa injektorima.

Istina je da se pravo stanje injektora/dizni utvrdi tek na masini kojom se testiraju, ali dijagnostikom se mogu očitati korekcije dizni i vidjeti da li su u normalnim granicama, što je druga indikacija da nisu u redu (prva bi bila greška vezana za dizne).

Što se tiče zamjene/repariranja sve 4 dizne, to nije nužno potrebno. Moguće je da se zamijene sve, tri, dvije, ili samo jedna. Sve zavisi u kakvom su stanju, što se utvrdi testiranjem. Moguće je i da budu toliko oštećene da se ne mogu reparirati.

Èuo sam bezbroj puta svjedočanstva o ovlaštenim servisima koji masno naplate uslugu repariranja a dizne zapravo nose kod samostalnih majstora koji ih repariraju a koji su znatno jeftiniji. To sam takođe čuo kad je u pitanju repariranje turbina.

Što se tiče servisa, ako si voljan, mogu ti poslati broj od odličnog servisa u Bos. Dubici, to ti je sat vremena od Zagreba. Ljudi rade sve živo što se tiče dizela a kad se uzme u obzir rad prije pojave common rail sistema imaju tradiciju od sigurno 30+ godina. A vjerujem da su znatno povoljniji od jednako kvalitetnih servisa u Hrvatskoj. Uostalom pola auta koje rade su iz Hr.
 

MPZgb

New member
Hvala svima na pomoći i savjetima.

Ugodno sam iznenađen susretljivošću i ljubaznošću na ovom forumu. Internet inače nije ovako dobar:)

Obratit ću se preporučenim majstorima prema Vašim savjetima.

Marino
 

Doomsday

U prolazu...
Ugodno sam iznenađen susretljivošću i ljubaznošću na ovom forumu.
Je, ovaj forum je stvarno čudo...:)

Naletija san za pomoć rođaku i prijatelju, jedan je prodava C5 i tija bit OK, drugi ga je mislija možda uzet, zezala grijanje/hlađenje klapna... To smo sredili, ali obzirom da je ekipa na forumu bila extra, ja nekako ostao, iako već evo skoro ima 18 godina da ne vozim Citroena (vozio GS-a)... :D

Sorry na OT, ali mora san reć dvi riči... :angel:
 

MPZgb

New member
Pozdrav svima,

da javim što je bilo.

Iskusni forumaši su bili u pravu. Po preporuci kolege profesionalnog vozača, otišao sam kod njegovog servisera.

Spajanjem na dijagostiku ustanovio je istu grešku kao u ovlaštenom servisu, ali je i on bio skeptičan prema rezultatima dijganostike u odnosu na simptome. Sjeo je u auto i odvozio da vidi kako se auto ponaša. Prema njegovom mišljenju, osnovna greška ovlaštenog servisa je što su, vjerojatno, samo spojili auto na računalo za dijagnostiku a nisu sjeli u auto i probali voziti.

Nakon "otvaranja" vozila ustanovio je problem s lamelom i zamašnjakom. Zamijenjena je lamela, zamašnjak i dijelovi koje je potrebno prilikom promjene istih (korpa, ulje...).

Sad su nestali simptomi zbog kojih sam se i javio te, nekim čudom, i greška na dijagostici. Prema riječima servisera, moglo je doći do pogrešnog očitanja greške vezano uz broj okretaja (ne mogu reći da razumijem).

No, kako god bilo, auto ide normalno i dijagostika ne javlja grešku.

Dobro da nisam otišao u ovlašteni servis, jer bi mi promijenili dijelove prema greški iz računalne dijagnostike. Pretpostavljam da bi onda imao dvostruki trošak jer bi svejedno trebalo promijeniti lamelu i zamašnjak.

Još jednom, hvala svima na pomoći.

Marino
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Super, drago mi je da je riješeno kako spada :palac-gore:

Prema riječima servisera, moglo je doći do pogrešnog očitanja greške vezano uz broj okretaja (ne mogu reći da razumijem).
Lako moguće... Računalo nemože očitati proklizavanje lamele, ali pretpostavljam da u tom slučaju vidi da broj okretaja motora i količina ubrizganog goriva ne prate povećanje brzine vozila i opterećenje motora.
Dovoljno da pomisli da injektori bacaju manje goriva od zadanoga... i evo greške :D

I svaka čast tehnologiji, ali nema do stručnog i iskusnog mehaničara.
 
Na vrh