Citroën Forum Hrvatske  

Povratak   Citroën Forum Hrvatske > Stara linija C > Citroën C4 Picasso
Zaboravili ste podatke?


Odgovori
 
Uređivanje
Staro 7.3.2018. , 21:38   #1
Lampičar
 
Član od: 07.03.2018.
Zadnja aktivnost: 25.3.2018. 19:14
Lokacija: Zagreb
Postovi: 4
Zahvala: 0
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Originalno Korekcija brizgaljke

Pozdrav svima!

Nov sam na forumu, pa se nadam da na dobrom mjestu tražim pomoć.

Trebam savjet vezan uz popravak C4 Grand Picasso, 1.6 HDI, 2011. godina, cca 70 000 km.

Prilikom vožnje nakon pritiska na papučicu gasa auto zvuči kao da je stisnuto kvačilo, kao da djelomično ide u prazno. U ovlaštenom servisu obavljena je dijagnostika i ustanovljena je greška na dva cilindra "Korekcija brizgaljke izvan tolerancije". U servisu mi je rečeno da popravak nije hitan, ali da ga treba obaviti. Ponuda ovlaštenog servisa je cca 5.500.- kuna.

Dobio sam informaciju da je u slučaju zamjene brizgaljki bolje promijeniti sve četiri.

Obzirom na moje neznanje u ovom području, molim savjet:

Je li cijena korektna?

Je li bolje promijeniti sve 4 brizgaljke?

Može li se zamjena kvalitetno odraditi i izvan ovlaštenog servisa, da li je to preporučljivo i znate li nekoga koga bi mogli preporučiti (Zagreb i okolica)?

Unaprijed hvala na pomoći.

Marino
MPZgb je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Oglasni prostor
Staro 7.3.2018. , 21:47   #2
Super Moderator
 
ivan222's Avatar
 
Član od: 14.08.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 00:13
Lokacija: Opatija
Postovi: 5.929
Zahvala: 78
Zahvaljeno 802 puta u 645 postova
Originalno

Meni to zvuči više kao proklizavanje lamele. A injektor bi se možda dao i reparirati, postoje specijalisti pa nek gledaju...

U svakom slučaju odi po drugo mišljenje, popis servisa je tu
ivan222 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 7.3.2018. , 21:57   #3
Super Moderator
 
bjelivuk's Avatar
 
Član od: 04.12.2010.
Zadnja aktivnost: Danas 01:09
Lokacija: Pula
Postovi: 3.074
Zahvala: 816
Zahvaljeno 264 puta u 231 postova
Originalno

Pozdrav, Marino.

Simptom koji si opisao mi ne odgovara problemu s injektorima.

Ali ako jest, cijena je u skladu s ovlaštenim servisom i cijenom zamjene injektora. Oni će ti staviti nove injektore i, ako imaš 900-1000€ za popravak, nemaš brige.

Ono što 95 posto ljudi radi, jest reparacija injektora. Višestruko jeftinija opcija, a kvalitetom jednaka kao da se radi o novim injektorima. U principu, dobiješ toleranciju novih injektora.
U Zagrebu ti preporučujem Ivanuša. Najjeftiniji je, vrlo je korektan, a radi jednako dobro, ako ne i bolje od ostalih za koje ćeš čuti.
http://www.obrt-ivanus.hr/index.php/kontakt (nemoj slati e-mail i poruke, nazovi ga)
Kod tebe je zapravo pitanje je li uopće problem u njima. To se dijagnostikom ne može 100 posto utvrditi. (po simptomima bih rekao da uopće nije problem u njima) Kad se injektor izvadi, njegovo ispitivanje na stolu traje satima u svim režimima. To je jedino pouzdano. Sličnu grešku možeš dobiti i zbog neispravne pumpe.

Mene čudi da injektori odu na tako maloj kilometraži.
Puno gradske vožnje na niskim obrtajima? Zamjena filtera svakih tek 15.000, 20.000 ili više km? Točenje jeftinijeg dizela? Česta vožnja na rezervi? Metalni opiljci iz pumpe koje filter nije zaustavio?
bjelivuk je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 7.3.2018. , 22:04   #4
Lampičar
 
Član od: 07.03.2018.
Zadnja aktivnost: 25.3.2018. 19:14
Lokacija: Zagreb
Postovi: 4
Zahvala: 0
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Originalno

Hvala na savjetima.

Vozim uglavnom u gradskoj vožnji (na žalost samo jednom ili dva puta godišnje do mora i nazad). Auto je bio svake godine na redovitom godišnjem servisu u ovlaštenom servisu. Otprilike 12000 km godišnje. Na pumpi sam birao skuplji od dva dizela koji se nude. Točio sam kad bi se upalila lampica za gorivo.

Marino
MPZgb je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 7.3.2018. , 22:06   #5
C5
 
mamut's Avatar
 
Član od: 02.02.2016.
Zadnja aktivnost: Jučer 22:52
Lokacija: Zagreb
Postovi: 926
Zahvala: 10
Zahvaljeno 60 puta u 49 postova
Garaža
Originalno

ja sam mijenjao 3 brizgaljke na c5 1.6 2011. godina, možda su nam iste

original tvornički reparirana je 1500kn + pdv u ovlaštenom
mamut je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 7.3.2018. , 22:37   #6
Profesionalac
 
Milosh's Avatar
 
Član od: 21.02.2016.
Zadnja aktivnost: Danas 00:02
Lokacija: Sarajevo
Postovi: 1.682
Zahvala: 105
Zahvaljeno 119 puta u 108 postova
Originalno

Slažem se sa ostalima što se tiče simptoma i njihove veza sa injektorima.

Istina je da se pravo stanje injektora/dizni utvrdi tek na masini kojom se testiraju, ali dijagnostikom se mogu očitati korekcije dizni i vidjeti da li su u normalnim granicama, što je druga indikacija da nisu u redu (prva bi bila greška vezana za dizne).

Što se tiče zamjene/repariranja sve 4 dizne, to nije nužno potrebno. Moguće je da se zamijene sve, tri, dvije, ili samo jedna. Sve zavisi u kakvom su stanju, što se utvrdi testiranjem. Moguće je i da budu toliko oštećene da se ne mogu reparirati.

Čuo sam bezbroj puta svjedočanstva o ovlaštenim servisima koji masno naplate uslugu repariranja a dizne zapravo nose kod samostalnih majstora koji ih repariraju a koji su znatno jeftiniji. To sam takođe čuo kad je u pitanju repariranje turbina.

Što se tiče servisa, ako si voljan, mogu ti poslati broj od odličnog servisa u Bos. Dubici, to ti je sat vremena od Zagreba. Ljudi rade sve živo što se tiče dizela a kad se uzme u obzir rad prije pojave common rail sistema imaju tradiciju od sigurno 30+ godina. A vjerujem da su znatno povoljniji od jednako kvalitetnih servisa u Hrvatskoj. Uostalom pola auta koje rade su iz Hr.
Milosh je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 8.3.2018. , 14:51   #7
Profesionalac
 
ZlatkoC4's Avatar
 
Član od: 16.07.2014.
Zadnja aktivnost: 3.4.2018. 21:19
Lokacija: Slavonija-VK
Postovi: 4.454
Zahvala: 1.663
Zahvaljeno 608 puta u 455 postova
Garaža
Originalno

injektori većinom odlaze pojedinačno i ne moraju se svi mijenjati. ali o tome kad se utvrdi da su oni. možeš se obratiti u Samobor kod Purića oni su experti po pitanju brizgaljki, čišćenju, mijenjanju itd. http://www.puric.hr/index.php/hr/web-shop/
ZlatkoC4 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 8.3.2018. , 19:47   #8
Lampičar
 
Član od: 07.03.2018.
Zadnja aktivnost: 25.3.2018. 19:14
Lokacija: Zagreb
Postovi: 4
Zahvala: 0
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Originalno

Hvala svima na pomoći i savjetima.

Ugodno sam iznenađen susretljivošću i ljubaznošću na ovom forumu. Internet inače nije ovako dobar

Obratit ću se preporučenim majstorima prema Vašim savjetima.

Marino
MPZgb je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 8.3.2018. , 20:20   #9
Super Moderator
 
bjelivuk's Avatar
 
Član od: 04.12.2010.
Zadnja aktivnost: Danas 01:09
Lokacija: Pula
Postovi: 3.074
Zahvala: 816
Zahvaljeno 264 puta u 231 postova
Originalno

Citat:
MPZgb: Pregled postova
Obratit ću se preporučenim majstorima prema Vašim savjetima.
Svakako nam javi što je dalje bilo.
bjelivuk je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 8.3.2018. , 20:55   #10
U prolazu...
 
Doomsday's Avatar
 
Član od: 27.03.2016.
Zadnja aktivnost: Jučer 11:53
Lokacija: Kaštel Stari
Postovi: 899
Zahvala: 4
Zahvaljeno 121 puta u 103 postova
Originalno

Citat:
MPZgb: Pregled postova
Ugodno sam iznenađen susretljivošću i ljubaznošću na ovom forumu.
Je, ovaj forum je stvarno čudo...

Naletija san za pomoć rođaku i prijatelju, jedan je prodava C5 i tija bit OK, drugi ga je mislija možda uzet, zezala grijanje/hlađenje klapna... To smo sredili, ali obzirom da je ekipa na forumu bila extra, ja nekako ostao, iako već evo skoro ima 18 godina da ne vozim Citroena (vozio GS-a)...

Sorry na OT, ali mora san reć dvi riči...
Doomsday je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 25.3.2018. , 18:41   #11
Lampičar
 
Član od: 07.03.2018.
Zadnja aktivnost: 25.3.2018. 19:14
Lokacija: Zagreb
Postovi: 4
Zahvala: 0
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Originalno

Pozdrav svima,

da javim što je bilo.

Iskusni forumaši su bili u pravu. Po preporuci kolege profesionalnog vozača, otišao sam kod njegovog servisera.

Spajanjem na dijagostiku ustanovio je istu grešku kao u ovlaštenom servisu, ali je i on bio skeptičan prema rezultatima dijganostike u odnosu na simptome. Sjeo je u auto i odvozio da vidi kako se auto ponaša. Prema njegovom mišljenju, osnovna greška ovlaštenog servisa je što su, vjerojatno, samo spojili auto na računalo za dijagnostiku a nisu sjeli u auto i probali voziti.

Nakon "otvaranja" vozila ustanovio je problem s lamelom i zamašnjakom. Zamijenjena je lamela, zamašnjak i dijelovi koje je potrebno prilikom promjene istih (korpa, ulje...).

Sad su nestali simptomi zbog kojih sam se i javio te, nekim čudom, i greška na dijagostici. Prema riječima servisera, moglo je doći do pogrešnog očitanja greške vezano uz broj okretaja (ne mogu reći da razumijem).

No, kako god bilo, auto ide normalno i dijagostika ne javlja grešku.

Dobro da nisam otišao u ovlašteni servis, jer bi mi promijenili dijelove prema greški iz računalne dijagnostike. Pretpostavljam da bi onda imao dvostruki trošak jer bi svejedno trebalo promijeniti lamelu i zamašnjak.

Još jednom, hvala svima na pomoći.

Marino
MPZgb je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 25.3.2018. , 20:21   #12
Super Moderator
 
ivan222's Avatar
 
Član od: 14.08.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 00:13
Lokacija: Opatija
Postovi: 5.929
Zahvala: 78
Zahvaljeno 802 puta u 645 postova
Originalno

Super, drago mi je da je riješeno kako spada

Citat:
MPZgb: Pregled postova
Prema riječima servisera, moglo je doći do pogrešnog očitanja greške vezano uz broj okretaja (ne mogu reći da razumijem).
Lako moguće... Računalo nemože očitati proklizavanje lamele, ali pretpostavljam da u tom slučaju vidi da broj okretaja motora i količina ubrizganog goriva ne prate povećanje brzine vozila i opterećenje motora.
Dovoljno da pomisli da injektori bacaju manje goriva od zadanoga... i evo greške

I svaka čast tehnologiji, ali nema do stručnog i iskusnog mehaničara.
ivan222 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 26.3.2018. , 11:26   #13
C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
 
Član od: 03.12.2016.
Zadnja aktivnost: Jučer 21:30
Lokacija: NRW Deutschland
Postovi: 208
Zahvala: 2
Zahvaljeno 38 puta u 31 postova
Originalno

Jos jedan dokaz da korekcija injektora ne znaci nista bitno za dijagnozu.
nemo26 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Oglasni prostor
Odgovori

Oznake
brizgaljke, korekcija

Uređivanje



Sada je 03:54. (GMT +1)


CitroënForum.hr je nezavisni internetski projekt nekolicine ljubitelja motornih vozila marke Citroën.
Nije izravno povezan s proizvođačem marke niti ovlaštenim predstavnicima proizvođača.
Sadržaj poruka na forumu predstavlja isključivo stavove, mišljenja te iskustva njihovih autora, a ne vlasnika foruma
niti članova uredništva foruma. Oni se na bilo koji način ne mogu smatrati odgovornima za njihov sadržaj.

"Citroën", njegov logotip te imena modela su registrirani zaštitni znakovi u vlasništvu tvrtke "Automobiles Citroën",
članicom PSA grupe, koju u Republici Hrvatskoj zastupa tvrtka "Citroen Hrvatska" d.o.o.

Copyright © 2018, CitroënForum Hrvatske
www.citroenforum.hr
vBulletin® Copyright © 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.

Ad Management by RedTyger