Gubitak rashladne tekućine

DocZg

New member
Ovako,

Moj problem je sljedeci, imam c4 picasso 1.6 vti,kupljen 2009, i do kraja te godine je sve bilo uredno, no s ulaskom u 2010, primjetio sam poprilični gubitak rashladne tekućine, do te razine da je u jednom momentu posuda u cijelosti bila prazna, 3 puta sam bio u servisu u automehanici, 2 puta su rekli nije nista i nadotocili ju, a 3 puta je receno da je otisla brtva na posudi te su ju zamjenili.
Sada ponovo zamjecujem gubitak tekućine i na servisu na 16k je nadolijevana.
Znaci auto 2009 godina 5mjesec, 16k km, ne vozim se puno ,pretezno po gradu.
Da li je to sve normalno ili trebam ici negdje to detaljnije pogledati?
Hvala.
 

riba zvana fish

New member
Re: c4 picasso

Doc, možeš mi molim te, ako nije problem, reći neke informacije o tvom Picassu? Zanima me kako si zadovoljan s potrošnjom i kako ide s tim benzincem? Koliko ti troši u gradu i na autoputu? Ne znam nikoga tko ima C4P s tim benzincem, a u ovom trenutku mi je prvi izbor...
 

DocZg

New member
Re: c4 picasso

Doc, možeš mi molim te, ako nije problem, reći neke informacije o tvom Picassu? Zanima me kako si zadovoljan s potrošnjom i kako ide s tim benzincem? Koliko ti troši u gradu i na autoputu? Ne znam nikoga tko ima C4P s tim benzincem, a u ovom trenutku mi je prvi izbor...
osim ovoga s rashladnom tekucinom sam zadovoljan, prostran je, udoban, relativno kvalitetna plastika, ha cuj po gradu ne mogu racunati ispod 10.4 pa do skoro 11, dok na autocesti to opada na jedno 9-ak, s time ako drzis full gas 180 plus onda je 20ica tu. po mom ukusu ne hvata na vrijeme 2 brzina, ostale su dobrog odnosa i lijepo ide.
 

riba zvana fish

New member
Re: c4 picasso

osim ovoga s rashladnom tekucinom sam zadovoljan, prostran je, udoban, relativno kvalitetna plastika, ha cuj po gradu ne mogu racunati ispod 10.4 pa do skoro 11, dok na autocesti to opada na jedno 9-ak, s time ako drzis full gas 180 plus onda je 20ica tu. po mom ukusu ne hvata na vrijeme 2 brzina, ostale su dobrog odnosa i lijepo ide.
Hvala na odgovorima, očito ga dobro gaziš. Znaš možda na 130 kmh kolika je potrošnja? Prijatelj mi ima dizelskog C4P, onaj stari sa 109 ks. Ide jako lijepo i prosječno po računalu troši 7,5. To je apsolutni prosjek u svim uvjetima kod njega. Ipak je razlika velika u potrošnji između ta 2 motora.
 

DocZg

New member
Re: c4 picasso

meni ti je prosjek po kompu 10.2l/100km, idem sutra do Beča, pa ću ti pogledati potrošnju na 130 km/h
 

Olaf

New member
Ovako,

Moj problem je sljedeci, imam c4 picasso 1.6 vti,kupljen 2009, i do kraja te godine je sve bilo uredno, no s ulaskom u 2010, primjetio sam poprilični gubitak rashladne tekućine, do te razine da je u jednom momentu posuda u cijelosti bila prazna, 3 puta sam bio u servisu u automehanici, 2 puta su rekli nije nista i nadotocili ju, a 3 puta je receno da je otisla brtva na posudi te su ju zamjenili.
Sada ponovo zamjecujem gubitak tekućine i na servisu na 16k je nadolijevana.
Znaci auto 2009 godina 5mjesec, 16k km, ne vozim se puno ,pretezno po gradu.
Da li je to sve normalno ili trebam ici negdje to detaljnije pogledati?
Hvala.
Zbog takvih propusta se lose misli. Ispricavam se zbog tog iskustva
 

DocZg

New member
Zbog takvih propusta se lose misli. Ispricavam se zbog tog iskustva
ne moras se ispricavati radi drugih ljudi, kao i u svakoj firmi/poslu svugdje ima korova, ali i žita, no daj mi reci da li trebam ici na neke detaljnije provjere rashladnog sustava?
 

DocZg

New member
bumpam temu, znaci od 5mj do sad je ispraznjena cijela posuda? normalno ili pravac servis? Jel moguce da je brtva ponovo popustila? mislim znam da je moguce, ali sto cu svakih 6mj morati mijenjati? Koji bi bili drugi razlozi?
 

Zmix

New member
Očigledno negde gubi tečnost.
Da li ti se zamagljuje vetrobran i proveri da li je mokro ispod vozačke i suvozačke patosnice?
 

DocZg

New member
vjetrobran je zamagljen jedino kada je auto stajao neko vrijeme vani pa ga onda idem paliti, neki dan kada sam stajao na uzbrdici primjetio sam na asfaltu po sredini auta i sprijeda lokvu...
 

Zmix

New member
Nestajanje tečnosti za hlađenje može se javiti na više mesta počev od spoja na crevima, mali hladnjak (za grejanje u kabini), hladnjak motora, pumpa za vodu pa sve do glave motora.
Šta da ti kažem... Počni redom da istražuješ, nema ti druge.
 
Na vrh