Gasenje motora u Eko sistemu rada kod eHDI

kontro

New member
Pozdrav ekipa. Kakva su vasa iakustva po navedenom topicu? Kupio sam vozilicu prije 5 dana i do sad mi je motor se gasio na semaforu prije par veceri. Svaki dan idem na posao (gradska voznja po semaforima) i nikad se ne upali. U ulustvu stoji da ako motor osjeti da mu treba energije nece se upaliti eko, medjutim nikakve razlike nije bilo kada se palio prije nekolike veceri i ostalim danima. Isti rezim je bio, klima, senzori ...
 

mamut

C5
Donator foruma
start stop sistem se pali kada su vanjski uvjeti za to, tako sam ja to shvatio, ako bude kiša ili temperatura određena, onda se ne pali


inače to gasim čim sjednem u auto, pogotovo po gradu, misliš da je to zdravo za motor da se pali gasi po semaforima? meni se čini da je jako nezdravo
 

kontro

New member
Nemam pojma koliko je zdravo za motor. Testirano je sigurno. Izgleda ta noc je bila magicna pa se palio haha. Interesuju me iskustva, eto cisto da vidim :). Smanjuje potrosnju to znam sigurno :)
 

mamut

C5
Donator foruma
Testirano je sigurno.
kaj to znači? testirano je i funkiconira da, auto se ugasi kad stane, jel testirano da tak može zauvijek?

stavljeno je na auto samo zato jer mora bit tamo, zbog EU, zbog njihovog sranja o zagađivanju. pitaj u citroen servisu što misle o tome
 

Spallato

Active member
Postoje razni parametri koji moraju biti zadovoljeni da se s/s pali i gasi.

Kad sam kupovao svoj c4 Picasso (polovni), s/s sustav nije odrađivao ono za šta je namijenjen. Mislili smo da je neispravan i vlasnik mi je zbog toga dodatno spustio cijenu. Već sutradan se uredno palio/gasio i uredno se aktivira i dan danas :)

Pa ti sad budi pametan zašto tada nije?!

Ja ga uredno, čim upalim auto, ugasim na onom prekidaču. Rekli su mi u Citroenu da dugoročno učini više štete nego koristi, i slažem se s vborovicem po pitanju akumulatora.

Ušteda goriva je minimalna s obzirom na ostale troškove koje s/s može uzrokovati.
 

vborovic

C5 modifikator
Samo ću reći jednu stvar na tu temu: gašenje motora i FAP filter ... :D ... pa dok ti prije ode cijeli filter zbog toga što se regeneracija i spaljivanje nisu mogli odraditi do kraja zbog s&s sustava, bumo te vidjeli koliko ćeš na kraju uštedjeti ... po meni je s&s jedna od većih prijevara u svrhu smanjivanja CO2 i uštedi goriva, a po drugoj strani skuplja oprema, skuplje održavanje i auto s kontrolom nad gašenjem ... nekad je bilo nezamislivo da ti se auto u vožnji ugasi, odmah si sumnjao da nešt ne valja ... kako ćeš sada znati dal se ugasio zbog kvara ili s&s sustava?
 

Spallato

Active member
Kad si već spomenuo FAP filter...u jednoj od tema sam naveo svoj problem s njim.

Uglavnom, od kada gasim s/s više mi ne izbacuje onu grešku da postoji mogućnost da se Fap filter zaštopa...možda to nema nikakve veze jedno s drugim al čisto da spomenem.

Kad mi je čovjek iz Citroen servisa kazao "da je moj auto ja bih odmah taj s/s isključio" sve mi je bilo jasno.
 

kontro

New member
Ma ne znam zato i pitam kakva su iskustva. Jedno sigurno znam da su sistemi dovedeni do tog nivoa da su prosli sve moguce testove. Svi ti ljudi koji rade ko serviseri se ponasaju ko inzinjeri i to me pomalo nervira iz te price. Ja jako dobro znam azliku inzinjera i servisera! Njihovog pametovanja mi je na vrh glave i suplje price.
 

Spallato

Active member
Gledaj, serviserima je u interesu da svi mi često dolazimo kod njih jer od servisa, i od nas, primaju plaću. To mi je rekao dugogodišnji Citroenov serviser kojega poznajem dugi niz godina.

Iskreno, ja o tome znam vrlo malo, skoro ništa, i nema razloga da mu ne vjerujem. Ako pogledaš po netu siguran sam da ćeš i sam doći do istog zaključka.

Tvoje auto, tvoja odluka... :)
 

vborovic

C5 modifikator
Jedno sigurno znam da su sistemi dovedeni do tog nivoa da su prosli sve moguce testove
VW i umjetno prikazivanje CO2 ispuha? ... :D ... to što je neki sustav prošao određene testove, je isto kao i što imaš ADAC/NCAP test koji neki auto ocijeni sa 5 zvjezdica i kupit ćeš ga jer je nasjigurniji ... i onda ćeš poginuti u njemu jer će ti pasti cigla ispred kamiona direktno na tebe kroz vjetrobransko staklo ... plastičan primjer, ali otprilike ... ista stvar sa S&S sustavom ... evo ti drugi konkretniji primjer, radni strojevi ... ne gase se osim ako se očekuje dulja pauza ... zašto na njima nema S&S sustava? Zato jer svako pokretanje toliko opterećuje sve agregate da je bolje za stroj da radi u leru, nego da ga se 5-10 puta pali u istoj jedinici vremena
 

Doomsday

U prolazu...
S&S je notorna glupost...

Na automatiku ne možeš ga kontrolirat, pa kod stani-kreni vožnje u gužvi po gradu te totalno izludi...

Kod manualnog, kad bi svi vozili školski, nebi se nikad ni palio, jer se na semaforu po školski čeka u brzini, i u pravilu nisi nikad u leru dok voziš ili čekaš semafor...

Sad govore o ubacivanju dpf-a u benzince, a egr su već u neke benzince ugradili...

:meh:
 
Na vrh