ESP faulty

DDakic

New member
Pozdrav!

Problemi su se počeli javljati prije cca 2 mjeseca. Kada dođem kočenjem do ležećeg policajca, kada malo naglije skrenem sa kočenjem pali se prvo ESP FAULTY, nakon toga ABS FULTY i na kraju greška ručne kočnice.


Pretpostavljam da je sve zajedno povezano, pa zato javi grešku i na ostatku elektronike. Kada se upali ESP faulty, prestane raditi i ABS.

Nakon gašenja i paljenja auta, greške više nema te sve normalno radi. To se zna pojaviti povremeno, pa mislim da nije ništa ozbiljnije (pad tlaka u glavnom modulu). Može biti vjerojatno neki prekid u ožičenju ili senzor..

Sad, ako netko ima šemu ožičenja ESP-a, te kako je postavljen na kotačima, bio bih zahvalan da mi pošalje.

Ipak bih ja pregledao sve prije nego što dođe do dijagnostike..nemam više povjerenja u "majstore"..

Unaprijed hvala na pomoći!
 

DDakic

New member
to je ono sto mi prvo pada na pamet, vjerojatno u racunalu ESP/ABS imas povremenu gresku signala stop prekidaca
Pogledat ću i poslikat, pa ako ne skužim, fotka će reći :)

Pogledat ću i poslikat, pa ako ne skužim, fotka će reći :)


Pogledat ću i poslikat, pa ako ne skužim, fotka će reći :)


http://imageshack.us/photo/photo/15/dsc1665z.jpg/
Prekidac sam pregledao, sve mi se cini normalno. Nisam ispitivao sa instrumentom jer ga trenutno nemam. Kada sam otpojio konektor, auto je radio u leru te se nije pojavila nikakva greska :confused:
hm...
 

Konrad

New member
meni nista ne znaci slika...nisi trebao otpajati konektor dok auto radi jer sad uzalud i dijagnostika...eventualno pregledati dnevnik gresaka gdje se vidi ako je do prekidaca koliko puta i na kojim kilometarazama se pojavljivala greska...to ti moze netko od forumasha koji ima Lexiu pogledati

i kad se stavlja novi prekidac treba stavit jedno meduozicenje ako vec nije stavljeno, to meduozicenje sprijecava probleme s novim prekidacem...
 

DDakic

New member
meni nista ne znaci slika...nisi trebao otpajati konektor dok auto radi jer sad uzalud i dijagnostika...eventualno pregledati dnevnik gresaka gdje se vidi ako je do prekidaca koliko puta i na kojim kilometarazama se pojavljivala greska...to ti moze netko od forumasha koji ima Lexiu pogledati

i kad se stavlja novi prekidac treba stavit jedno meduozicenje ako vec nije stavljeno, to meduozicenje sprijecava probleme s novim prekidacem...
Otpoijo sam konektor prije nego sto sam upalio auto, da vidim hoce li prijaviti gresku ili ne. Kako nije, ugasio sam auto, zastekao konektor natrag i to je to. Navodno racunalo pamti šest
mjeseci

Mislim da na kraju cu ipat morati na dijagnostiku
:hm:
 

DDakic

New member
ako ne odes prije vikenda probat cu ja posuditi laptop i kabel pa pogledamo sta zeza
Bila bi
zahvala ako skužiš di zapinje sa cevapima i pivom u ruci ;)

Mozemo dogovorit za subotu ili poslijepodne neki dan..
 

Konrad

New member
danas smo napravili diag, stop prekidač je riknuo tj gubi se...

zato se pali ESP, ABS, električna ručna i deaktivira se tempomat...

u ponedjeljak cu ti uzeti prekidač ako hoces, nažalost ne mogu dobit popust pa ti je on 100 kuna
 

DDakic

New member
danas smo napravili diag, stop prekidač je riknuo tj gubi se...

zato se pali ESP, ABS, električna ručna i deaktivira se tempomat...

u ponedjeljak cu ti uzeti prekidač ako hoces, nažalost ne mogu dobit popust pa ti je on 100 kuna
Moze,uzmi ga pa se nadjemo iduci tjedan. Jos jednom hvala na pomoci!
 

Konrad

New member
poanta tih univerzalnih je najcesce u tome sto ti ocitava samo greske i parametre motora...neznam da ces s time moci u BSI ulaziti, radio, ABS itd...
 
Na vrh