C4 Picasso motori i potrošnja

riba zvana fish

New member
Iako sam pokušavao, nigdje nisam dobio detaljnije informacije o benzinskom Picassu (1.6 vti, 120 ks). Ako ga netko ima ili ga je vozio zanimalo bi me da napiše svoje utiske, kako ide, potrošnja u gradu, na autoputu itd. Sad su dizelske verzije još poskupile, a i prije tog poskupljenja sam bio bliže benzincu. Daleko od toga da ne bih volio dizelaša, ali preskup je za moju kilometražu.
 

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
Odluka dizel/benzinac ti je jednadžba. S jedne strane imaš iznos koliko buš love izdvojil u startu, s druge trošak goriva i godišnji broj kilometara. Onda dobiš cifru u koliko godina će ti se dizel isplatit, odnosno nakon koliko će ti benzinac stvarati ekstra trošak.

Koliko sam uspio pratiti po drugim forumima ne troši puno. Ne odstupa ti preveć od deklarirane potrošnje. To je 1600 ccm iz koje ti vleče van 120 KS, tj. 88 kW što je za relativno lagan auto od 1550-1600 kila jako dobro i "pozitivno" utječe na potrošnju.

U gradu je deklariranih oko deset litara, dok drugi prijavljuju oko devet, na otvorenoj je deklariranih šest, pa računaj sedam.

Ovdje je tvornička specifikacija:
http://auto-specifications.eu/?f=showCar&car_id=15191
 

1587 VTS

New member
Bojim se da ce taj motor u picassu u gradu potrosit i do 12 bez greske.. Ovakvom tipu auta po meni vise pase diesel cisto zbog nacina voznje jer sigurno neces picassa s citavom familijom unutra pilat do 6500 okretaja i onda ce ispast da auto "ne ide". Nisam diesel fun, al za ovakav tip auta definitivno nije primjeren atmosferski benzinac 1.6. Koliko god povoljniji bio, moze lako bit i promasena investicija. Slicno je iskustvo imao i jedan forumas lampicar s berlingom III koji je uzeo 1.6 benzin, a berlingo je jos tu i tamo laksi od C4 picassa. Pogledaj berlingo topic http://www.citroenforum.hr/citroen-berlingo-iii-128/novi-berlingo-problemi-215/ ;)
 

fullcool

New member
Odluka dizel/benzinac ti je jednadžba. S jedne strane imaš iznos koliko buš love izdvojil u startu, s druge trošak goriva i godišnji broj kilometara. Onda dobiš cifru u koliko godina će ti se dizel isplatit, odnosno nakon koliko će ti benzinac stvarati ekstra trošak.

Koliko sam uspio pratiti po drugim forumima ne troši puno. Ne odstupa ti preveć od deklarirane potrošnje. To je 1600 ccm iz koje ti vleče van 120 KS, tj. 88 kW što je za relativno lagan auto od 1550-1600 kila jako dobro i "pozitivno" utječe na potrošnju.

U gradu je deklariranih oko deset litara, dok drugi prijavljuju oko devet, na otvorenoj je deklariranih šest, pa računaj sedam.

Ovdje je tvornička specifikacija:
http://auto-specifications.eu/?f=showCar&car_id=15191

jedan kolega mi reče da njegov benzinac troši 7l , živi u malom mjestu pa nema grdaske vožnje, znači to mu je neki prosjek.

drugi sa hdi motorom kaže da potroši i do 10 l dizela, e on je u gradu pa se to sigurno odnosi na grad, ali činjenica je da će i dizel te težine trošiti dosta po gradu ako se oštro vozi
 

skafetin

New member
Ja ti vozim dizela a prosječna potrošnja po gradu je 7.5 uz normalnu vožnju a van grada 90kmh 4.5 pri 130 6.0 po putnom kompijuteru kod nas je veliki problem uzbrdo nizbrdo i to mu zbog velike mase potegne više nafte ali u svakom slučaju puno je manja potrošnja nego kod benzinca osim ako nije u pitnju otvorena cesta a to je sasvim druga priča pogtovo kod ravnica u tom se slučaju isplati i benzinska verzija.
 

mrfloyd

New member
Ja ti vozim dizela a prosječna potrošnja po gradu je 7.5 uz normalnu vožnju a van grada 90kmh 4.5 pri 130 6.0 po putnom kompijuteru kod nas je veliki problem uzbrdo nizbrdo i to mu zbog velike mase potegne više nafte ali u svakom slučaju puno je manja potrošnja nego kod benzinca osim ako nije u pitnju otvorena cesta a to je sasvim druga priča pogtovo kod ravnica u tom se slučaju isplati i benzinska verzija.
Interesantno, kod mene isto , osim autoputa - pri 130kmh pokazuje 7.5-7.7l,
Berlingo 1.6hdi, 92ks. Eh da mi je 2.0 tvoj! :)
 

mkrajaci

želim c4 grand picasso
Kolko uopće taj atmosferac ima okretnog momenta, neka sića i ziher ispod 200 Nm, a to ti je pušiona u punom picassu.

Koliko km radiš godišnje i kakve ceste, daj nam omjer.
 

deda

New member
Auto težak 1500kg,je sve samo nije lagan,tolko kg imaju zvjeri od 5m.Još i ovakav kantast i i velik,uopće se nema kaj razmišljat dali dizel ili benzinac.Takav auto se ne kupuje da se gledaju perfomanse i koliko će biti ubrzanje i takve kerefeke.takav auto se kupuje za staloženu vožnju na duge relacije i uopće mi nije jasno kako netko traži da je mala potrošnja u gradu,pa taj auto nema veze sa gradskom vožnjom.Ako imaš takav auto onda moraš imati neki još i gradski auto.
 

1587 VTS

New member
Znam da je starije koncepcije :angel:,a dal je pouzdaniji-neznam..bum ti rekel kroz par godina :D:D
A da, kod tebe je isto 1.6 16v HDi. Kazu da nije odusevio pouzdanoscu pa je zato sad dosla obnovljena i pojednostavljena varijanta s 8v koja se pocela ugrađivat u novi C4. Ma redovito odrzavanje svakih 10 tkm i ne bi trebalo bit zime ;)
 

deda

New member
2,0 hdi 92ks je najpouzdanija makina sa najboljim omjerom snage,kubikaže,trajnosti i mogućnostima,za sada.
 

irenej

New member
Po meni taj auto (C4 Picasso vti 120) je za normalnu vožnju gradom, poneki izlet do mora i sl. jako dobar. Prodali smo ih dosta, nemaju ljudi nikakve zamjerke na njega. Naravno, ako radiš preko 20000km godišnje i ako financije dopuštaju idealan je diesel 110 koji sad dolazi sa 6-brzinskim mjenjačem koji mu je jako falio. Potrošnja benzinca zavisi od vožnje, u ZG troši realno 9,5-10l, u samoj špici, dok je na otvorenoj cesti do 130km/h cca 7,5l. I da, čini se da su riješili dječje bolesti tog motora(bilo je frke sa Pežoima), jer zaista nismo imali nijednu reklamaciju na motor otkad se ugrađuje u C4 Picasso.
 

Olaf

New member
Vi niste imali, blago vama

Nas testni hdi 1.6 s mcp trosi 8 litara jer je softver glup pa auto salta na 3000 okretaja
 

Olaf

New member
Mcp - hibrid izmedu rucnog i automatskog mjenjaca
Nemam kak podesavat jer mu je softverski zadano, budem stavio drugi softver pa vidio
 
Na vrh