C4 Picasso 1.6 vti engine fault/repair needed

Bodra

New member
Pozdrav svima. Imam vozilo iz naslova 11/2010, koji je uredno održavan, lagano i nježno vožen i u ove 2,5 godine je prešao 27000km. Danas se upalila ona narandžasta lampica uz poruku engine fault. repair needed. I tako sam poslao suprugu na servis, jer sam bio na terenu. Sa servisa mi javlja da su dijagnostikom utvrdili da su obje lambda sonde neispravne. Ceh nekih 3500kn. Inače imam povjerenja u svoj servis, ali da obje sonde odjednom otkažu, nakon tako malo kilometara i vremena i zašto? Nije mi jasno. Bilo bi mi drago ako bi se netko uključio u raspravu sa svojim mišljenjem i iskustvom. Koliko sam mogao pročitati, očekivani životni vijek originalne Bosch sonde je 120tkm. Osim toga sonda sama od sebe neće tako lako krepati, nego je uvijek za to zadužen neki problem koji prethodi oštećenju sonde. Sutra idem ja na servis po detaljnije pojašnjenje, ali molim i vas za pokoju riječ. Inače auto ide bez problema, a kada je hladan znao bi na sekundu zatrzati, ali odmah nastavi dalje kao da se ništa nije dogodilo.
 

Bodra

New member
Bez uvrede ali da je "propuhivanje" sastavni dio održavanja vozila, bio bi u priručniku. Osim toga tu i tamo bi znao završiti na autocesti, ali to mu nije bila redovita svakodnevica. I dalje, nije razlog da obje sonde izdaju
 

Isus

New member
Bez uvrede ali da je "propuhivanje" sastavni dio održavanja vozila, bio bi u priručniku. Osim toga tu i tamo bi znao završiti na autocesti, ali to mu nije bila redovita svakodnevica. I dalje, nije razlog da obje sonde izdaju
U kojem servisu si bio?
 

brezC4

New member
Bez uvrede ali da je "propuhivanje" sastavni dio održavanja vozila, bio bi u priručniku.
nema nikakve uvrede.

inače, stoji u uputama vozila da je potrebno ponekad voziti na većoj turaži (barem za vozila sa FAPom) kako bi se regenerirao isti. ali ne bitno sad to, EGR i lambda sonde su najslabije karike i odlaze često ako se ne protjera auto malo s vremena na vrijeme na većoj turaži umjesto da se vozi po gradskim gužvama i stoji u leru u koloni.

a da su obje sonde vrisnule u isto vrijeme, malo čudno, ali ne i nemoguće.
 

Bodra

New member
Servis je ovlašteni u SB. Ne znam što bih rekao. Naravno supruga vozi taj autić sa osjećajem, a ja sam uglavnom u službenom. Razumijem i da ga treba propuhati, ali nije baš da ga nikada nisam malo jače vozio. Malo sam razočaran jer stvarno nisam očekivao probleme ovako rano. Hvala vam na slušanju
 

Konrad

New member
nema nikakve uvrede.

inače, stoji u uputama vozila da je potrebno ponekad voziti na većoj turaži (barem za vozila sa FAPom) kako bi se regenerirao isti. ali ne bitno sad to, EGR i lambda sonde su najslabije karike i odlaze često ako se ne protjera auto malo s vremena na vrijeme na većoj turaži umjesto da se vozi po gradskim gužvama i stoji u leru u koloni.

a da su obje sonde vrisnule u isto vrijeme, malo čudno, ali ne i nemoguće.
ljudi prica se o benzincu hebo ga fap i egr
 

Bodra

New member
Upravo sam pisao i Citroenu da vidim kakv je njihov stav i razmišljanje. Bio sam još jednom danas na servisu i potvrđeno mi je da su obje sonde pregorile i da nema sumnje. Osim toga tvrde da ništa drugo nije izazvalo pregaranje, tj. da je to uzrok, a ne posljedica. Nadalje, serviser kaže da još nije doživio da obje sonde odu u isto vrijeme, a pogotovo ne tako rano. Vidim da je njemu neugodno, nudi da podjelimo rabat koji on dobiva za robu i da će ruke svesti na minimalni iznos samo da pokrije troškove. Nije njegova greška i žao mi je da on ne dobije svoje novce. Ili ću ja platiti ili će Citroen nešto napraviti. Ako serviser ne dobije svoje novce, kako da očekujem da pozitivno posluje i ostane na tom mjestu gdje mi odgovara i bude tako uslužan i sposoban. Vama hvala na čitanju, a ja ću vas izvjestiti ako bude promjena. Razmišljam da ne odem u ovlašteni servis jer ako su ove otišle nakon 24400km (korekcija, maloprije sam točnije pogledao), za duplo manji iznos dobiti ću nekakve sonde koje će sigurno ići još toliko
 

Konrad

New member
nemoj misliti da zahebavam ali pitanje je koliko ce dobro raditi zamjenske sonde, ja takve stvari uvijek preferiram u originalu...a mozda ti Citroen hrvatska uskoci makar su u servisu trebali kontaktirati CH u svezi glede tvog kvara jer mozda je nesto drugo uzrokovalo kvar obje lambda sonde te isto tako to nesto ti moze shebati i nove sonde
 

Bodra

New member
nemoj misliti da zahebavam ali pitanje je koliko ce dobro raditi zamjenske sonde, ja takve stvari uvijek preferiram u originalu...a mozda ti Citroen hrvatska uskoci makar su u servisu trebali kontaktirati CH u svezi glede tvog kvara jer mozda je nesto drugo uzrokovalo kvar obje lambda sonde te isto tako to nesto ti moze shebati i nove sonde
Ma ni sam ne znam što ću. Pričam gluposti. Što se tiče servisa i daljnjeg kvara, moram priznati da ja nisam bio prisutan kada je bio spojen na CPU, ali koliko sam razumio sonda je poslala informaciju koji dio nje je neispravan, a ne da je cijela sonda neispravna. Osim toga imam prilično veliko povjerenje u servis, a serviser je bio i sam u čudu iako je morao zadržati obrambeni stav prema Citroenu. Kako rekoh imam povjerenja prema servisu i serviseru, tako da u njega i njegovu stručnost ne sumnjam. Više sumnjam u tvrtku koja mi je prodala auto prije 2,5 godine, a zatim, dijelom i mojom zaslugom propala, jer sam tražio puštanje garancije banke da bih dobio svoj auto. Možda su ga oni malo prepravili prije predavanja. Koja teorija zavjere, ha? Èekamo da vidimo što će CH reći.
 

Konrad

New member
nisu oni imali sta prepravljati na autu i petljati po sondama

servisera si vec pohvalio par puta i kuzimo da je covjek super, da je nasao kvar i to...

vezano za to sto kazes da je sonda javila koji dio nje je neispravan...ako su obje lambda sonde imale gresku grijaca sonde valjda ti je serviser provjerio napajanje grijaca na sondama

dalje;
1. lambda sonda -> 1445 kuna
2. lambda sonda -> 1360 kuna

posto si rekao da su ti rekli da je popravak 3500 kuna znaci da ruke placas 695 kuna

dalje posto kazes da je serviser dobar valjda je provjerio u kojim su se uvjetima dogodile greske, da li su stalne ili povremene greske, da li se samo u odredenim uvjetima ponavljaju, da li je probao napraviti reprogramiranje/update racunala motora (mozda je nesto softverski u banani pa se poremetilo ubrizgavanje i racunalo smatra da su obje sonde neispravne a u stvari nesto drugo zeza), nakon toga inicijalizaciju samoprilagodbe (kod reprogramiranja ili zamjene bilo kojeg dijela ubrizgavanja racunalo ponovno uci kako ce raditi motor, pocinje tako sto se upali hladan motor i mora raditi bez potrosaca dok se ne upali ventilator motora, zatim se obavlja voznja u svim stupnjevima prijenosa i u visim stupnjevima se radi nesto sto se zove ''PREKID UBRIZGAVANJA'')

jer hebo ga lebac meni je malo glupo da su obje sonde riknule, ako jesu sonde...
 

Bodra

New member
nisu oni imali sta prepravljati na autu i petljati po sondama

servisera si vec pohvalio par puta i kuzimo da je covjek super, da je nasao kvar i to...

vezano za to sto kazes da je sonda javila koji dio nje je neispravan...ako su obje lambda sonde imale gresku grijaca sonde valjda ti je serviser provjerio napajanje grijaca na sondama

dalje;
1. lambda sonda -> 1445 kuna
2. lambda sonda -> 1360 kuna

posto si rekao da su ti rekli da je popravak 3500 kuna znaci da ruke placas 695 kuna

dalje posto kazes da je serviser dobar valjda je provjerio u kojim su se uvjetima dogodile greske, da li su stalne ili povremene greske, da li se samo u odredenim uvjetima ponavljaju, da li je probao napraviti reprogramiranje/update racunala motora (mozda je nesto softverski u banani pa se poremetilo ubrizgavanje i racunalo smatra da su obje sonde neispravne a u stvari nesto drugo zeza), nakon toga inicijalizaciju samoprilagodbe (kod reprogramiranja ili zamjene bilo kojeg dijela ubrizgavanja racunalo ponovno uci kako ce raditi motor, pocinje tako sto se upali hladan motor i mora raditi bez potrosaca dok se ne upali ventilator motora, zatim se obavlja voznja u svim stupnjevima prijenosa i u visim stupnjevima se radi nesto sto se zove ''PREKID UBRIZGAVANJA'')

jer hebo ga lebac meni je malo glupo da su obje sonde riknule, ako jesu sonde...

A da ja tebi dovezem auto? :) Kako rekoh, nisam bio prisutan za vrijeme dijagnostike, ali puno ti hvala na savjetima i prijedlozima. Svakako ću postaviti pitanja prije servisa. Kažem da je serviser dobar jer izlazi u susret i jer se s čovjekom da normalno razgovarati. Ako je ovlašteni servis onda računam i da je osposobljen. Još nisam imao ovako delikatan slučaj da ga mogu bolje ocijeniti.
Da, na obje sonde su otišli grijači. Tvrdi da je napon ok. Ponuda koju si dao je točna, a kod nekog "lijevog" su obje zamjenske sonde 1500kn. Mogao bih ih dva puta spržiti! Hoće li ovlašteni servis nakon promjene sondi odgovarati za iste slijedećih 24000km. Mislim da neće, a ako je nešto drugo krivo za kvar onda će se greška ponoviti za dvije godine, pa ću opet platiti.
 

Bodra

New member
Dečki ajmo upomoć!
Odlučio sam se zatražiti drugo mišljenje i odvezao auto u AH jer tamo radi lik koji mi servisira službeni auto. Osim toga proveo je jedno vrijeme u Citroenovom servisu. Stalno pregara osigurač F19 od 15A. Pregara čak i kada se otpoje sonde. Računalo pokazuje 3 greške. Dvije su sonde, a treću nisam baš dobro zapamtio, ali nešto kao ventil regulacije ispušnog plina ili sl. Èak i kada se otpoji taj ventil i dalje osigurač pregara i to odmah na okretanje ključa, tj. samo na kontakt. Dakle nije potrebno uopće upaliti auto. Ima li tko kakvu ideju?? Molio bih pomoć
 

Konrad

New member
kratki spoj negdje na instalaciji ili problem u kucistu osiguraca BSM

sta prosli serviser nije vidio da pregara osigurac?

taj osigurac je po uputama za sklopove motora, sad treba vidjeti po shemi koje tocno sklopove on napaja itd
 

Bodra

New member
kratki spoj negdje na instalaciji ili problem u kucistu osiguraca BSM

sta prosli serviser nije vidio da pregara osigurac?

taj osigurac je po uputama za sklopove motora, sad treba vidjeti po shemi koje tocno sklopove on napaja itd



Zamolba moderatorima da posljednji dio teme koji se odnosi na C4 PICASSO splitaju i prebace jer je zbunjujuce ovako
Hvala, ali pošto sam otišao u ilegalu sada tražim po torrentima sheme ožičenja. Imaš li kakav "shortcut" da ne downloadiram GB i GB kojekakvih dokumenata u potrazi za shemom?
Da prošli serviser je spojio na dijagnostiku i rekao 3500kn za sonde. To je to! Hehe dobar serviser ha?
 
Na vrh