c4 grand picasso i zatezać vanjskog remena

jole01

New member
pozrdav!
vlasnik sam citroena c4 grand picasso II iz 2014 godine. na prošlom servisu mi je rečeno da zatezać vanjskog remena na alernatoru ima tvorničku grešku odnosno da je loše proizveden te da je jako koroziro i da može puknuti svakog trenutka.također sam došao do nekih informacija da je na dosta vozila ugrađen taj dio sa tvorničkom greškom te da je čak i bio povučen sporni dio iz prodaje. poznanik mi ima također grand picasso iz 2015 godine,a kojemu su prošle godine na redovnom servisu zamjenili sporni dio bez ikakve naknade jer je tvornički neisprava. e sad moje pitanje je da li je netko imao sličan problem i kako ga je rješio,odnosno da li mu je mijenjan dio bez da je isti morao platit jer meni sad Citroen Hrvatska ne želi omogučiti besplatnu zamjenu spornog dijela iz raloga što vozilo nije u garanciji,a dok je bio u garanciji nitko nije spominjo da je u vozilo ugrađen neispravan dio. također i savjet vlasicima C4 picasso i grand picasso od 2014 godine pa nadalje da si pogledaju zatezać vanjskog remena u kakvom im je stanju da nebi ostali na cesti.
 

tomica0308

Well-known member
Bilo je po forumu pisanja o tvornickim greskama. Mislim da je zadnja bila nesto sa poklopcem motora, mehanizam zatvaranja ak se nevaram na C4 II. Javit ce se kolege al mislim da nije niko nist trebal placati
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ako nije tvornički opoziv i niste dobili poziv na servis.. ništa od besplatne zamjene.

Ostalo je borba s vjetrenjačama... Ne piše koji motor, ali natezački nisu prevelika investicija, ja nebih puno tlačio
 

ZlatkoC4

Well-known member
sve što je tvornička greška se mjenja besplatno kad oni pozovu sad ako nisi prvi vlasnik moguče je da je onaj bivši dobio poziv ali se nie odazvao ili nije prenio vjest tebi kao drugom vlasniku.

meni je uredno došao poziv na kučnu adresu kad je bila kampanja za one naljepnice i špricanje unutar haube na c4-II protiv koroziranja haube odnosno cvjetanja boje
 

Milosh

Test
Slažem se sa Ivanom, treba malo pokušati isposlovati da ga zamjene o njihovom trošku, ali ne čekati previše. Ako vidiš da ne ide glatko i brzo, mijenjaj da ne bi poslije imao veći trošak.
 
Na vrh