C4 GRAND Picasso cuka kod malog gasa

Brands Hatch

New member
Imam Citroen C4 Picasso 2.0HDi, 2007g s robotiziranim 6-stupanjskim mjenjačem. Prešao 46000km. Zadnjih cca 1000 km pojavio mi se problem.

Pri laganom dodavanju gasa auto jako i neugodno zacuka.Zahlikne se ko da je neko naglo oduzeo i dodao gas.
To se događa kod kretanja i kasnije kod lagane vožnje u svakoj višoj brzini negdje između 1600 i 1900 okretaja. To je izuzetno neugodno kod gradske vožnje i parkiranja.
Kod konstantnog laganog gasa sam ubrzava i usporava.
Imam osjećaj da se problem pojačava kako se motor zagrijava.

U slučaju naglijeg dodavanja gasa ti se problemi ne pojavljuju.
Auto inače normalno pali, ubrzava i vozi se na otvorenoj cesti. Problemi su samo kod kretanja i polagane vožnje.

Bio sam na servisu i ta kompjuteru ne pokazuje nikakvu grešku :confused:

Ima li tko kakvu ideju?
 

Dalibor

Dado Tornado
samo su ga spojili na komp i ništa nisu ispitivali sa svoja 10 prsta?

može ti biti zbog centralnog računala, njegovog releja, uzemljenja, lošeg stanja katalizatora ili filtera zraka, pumpe goriva, regulatora tlaka goriva, onog što regulira količinu dobave, senzora tlaka u grani goriva, senzora položaja radilice, injektora, onog što gleda poziciju pedale gasa...
 

Brands Hatch

New member
samo su ga spojili na komp i ništa nisu ispitivali sa svoja 10 prsta?

može ti biti zbog centralnog računala, njegovog releja, uzemljenja, lošeg stanja katalizatora ili filtera zraka, pumpe goriva, regulatora tlaka goriva, onog što regulira količinu dobave, senzora tlaka u grani goriva, senzora položaja radilice, injektora, onog što gleda poziciju pedale gasa...

Prije servisa sam spomenuo problem, ali su oni zamijenili filtere, na testnu vožnju su išli hladnim autom i vjerovatno sa puno gasa, na kompu nema greške i mislili su da je problem riješen :(. Ne krivim ja njih.
Javio sam telefonom da je problem ostao pa su mi rekli da dodem drugi tjedan da će pogledati.

Problem se javlja samo kod određenog položaja papučice gasa (cca 1cm stisnuto) pa sam mislio da bi to moglo biti zbog takvog nekakvog senzora ili nešto slično. (ali problem se javlja i kod tempomata na recimo 50km/h).

MAF, akumulator?
Za akumulator mislim da nije, mada sam čuo da niži napon može raditi cirkusa sa kompjuterom. (Izmjerit ću napon anyway)

Taj MAF (jel to senzor protoka zraka?) mi se čini logičnim za početak. Jel moguće da pogrešno radi kod manjeg protoka, a kod većeg je OK?
 

Dalibor

Dado Tornado
da moram ovako napamet reči, najbliži sam APP senzoru, koji mjeri poziciju papučice gasa...
ali kvar je takav da može biti više toga.
no nikako nemoj mjenjati dio po dio, jer neki serviser "misli" kako je baš to nešto pokvareno.
neka budu 100% sigurni što je u stvari ,pa onda neka mjenjaju.
 

Brands Hatch

New member
bok, aj mi odgovori na jedno pitanje, dali ti auto cuka kad kreces u rikverc? dali se cuje lupkanje kod kretanja?
Nisam siguran za cukanje u rikvercu, probati ću u ponedjeljak.
Nema nikakvog lupkanja. Kod oštrijeg dodavanja gasa sve je potpuno normalno.
 

Konrad

New member
Odi u servis i nek provjere koji je softver u racunalu mjenjaca i motora, a moguce da je problem u hidraulicnom potisnom lezaju
 

Brands Hatch

New member
Odi u servis i nek provjere koji je softver u racunalu mjenjaca i motora, a moguce da je problem u hidraulicnom potisnom lezaju
Promijenjen je software u mjenjaču. Bez promjene.
Bio sam danas ponovo i ponovo je napravljeno testiranje na greške. Grešaka i dalje nema i trenutna je teorija da je jedna diza začepljena uslijed isključivo gradske vožnje.
Kupio sam i utočio u gorivo nekakav STPov aditiv (diesel) goriva za čišćenje sustava goriva. Sada trebam s autom na otvorenu cestu i "propuhat" ga. :hmmm:
 

Konrad

New member
a jel napravljeno upoznavanje mjenjaca i spojke? jer ako se to ne napravi ili se ne napravi dobro moze biti ista stvar kao i sa starim softverom...gle stvar je opet u tome sto se mi ne razumijemo jer ja drukcije gledam na tehnicke kvarove...
jel ucitan novi softver u racunalo motora? i to je inace RHJ motor i ako vec sumnjaju na dizne trebali su gledat u parametrima korekcije ubrizgavanja po svakoj brizgaljci kako se krecu na praznom hodu, na gasu i u voznji...

no da rezimiramo...ako je stvar u mjenjacu kvar bi trebao biti ovakav; kod kretanja naprijed i u rikverc vozilo cuka, kad racunalo mijenja brzine i to najvise iz 1 u 2 i iz 2 u 3 kod saltanja se cuje udarac...
 

Brands Hatch

New member
a jel napravljeno upoznavanje mjenjaca i spojke? jer ako se to ne napravi ili se ne napravi dobro moze biti ista stvar kao i sa starim softverom...gle stvar je opet u tome sto se mi ne razumijemo jer ja drukcije gledam na tehnicke kvarove...
jel ucitan novi softver u racunalo motora? i to je inace RHJ motor i ako vec sumnjaju na dizne trebali su gledat u parametrima korekcije ubrizgavanja po svakoj brizgaljci kako se krecu na praznom hodu, na gasu i u voznji...

no da rezimiramo...ako je stvar u mjenjacu kvar bi trebao biti ovakav; kod kretanja naprijed i u rikverc vozilo cuka, kad racunalo mijenja brzine i to najvise iz 1 u 2 i iz 2 u 3 kod saltanja se cuje udarac...
Da, on je meni spominjao nekakvo upoznavanje mjenjača.

Nema udaraca kod šaltanja.

Cuka u svim brzinama.

Ne samo kod kretanja, već i kod konstantnog gasa, čak i u 6-oj, na nešto ispod 2000 okretaja osjeti se usporavanje i ubrzavanje. Isto je i u vožnji putem tempomata. Ipak to nije tako neugodno kao vožnja po gužvi u koloni, stani - kreni a on skače ko napaljeni jarac.
 
Posljednje uređivanje:

Brands Hatch

New member
Dakle, u pun rezervoar goriva ulio aditiv za čišćenje sistema goriva pa na obilaznicu i po gasu.
Nakon desetak kilometara počele se paliti jedna po jedna lampica, javlja grešku ovoga i onoga i auto neće preko 2500 okretaja. :eek:
Povratak prema serviseru (osim što auto slabo ide čini mi se da ne cuka), on očita grešku začepljen FAP filter.
Poništi greške i pošalje me propuhati auto.
Nakon 50ak km na preko 3000 auto ne cuka i ide kao novi.
Vjerovatno su prvi kilometri počistili dize pa se to zabilo u FAP filter, a kasnije se to sagorilo i pročistilo i sad ide ko violina :whistling:.

Hvala svima na pomoći :prijatelj:
 

Zmix

New member
Dakle, u pun rezervoar goriva ulio aditiv za čišćenje sistema goriva pa na obilaznicu i po gasu.
Nakon desetak kilometara počele se paliti jedna po jedna lampica, javlja grešku ovoga i onoga i auto neće preko 2500 okretaja. :eek:
Povratak prema serviseru (osim što auto slabo ide čini mi se da ne cuka), on očita grešku začepljen FAP filter.
Poništi greške i pošalje me propuhati auto.
Nakon 50ak km na preko 3000 auto ne cuka i ide kao novi.
Vjerovatno su prvi kilometri počistili dize pa se to zabilo u FAP filter, a kasnije se to sagorilo i pročistilo i sad ide ko violina :whistling:.

Hvala svima na pomoći :prijatelj:
Nisam hteo da pišem odgovor u ovoj temi ali izgleda da moja (i Wribova) teorija rešava mnogo stvari. :cool:
 

golemy

New member
Pozdrav, da se nadovezem na temu. Ja sam kupio ima 2-3 dana Grand Picassa 2008. godina. Presao 130 tkm. I vodio ga u servis na pregled prije kupnje, jer sam osjetio isto ili slicno cukanje, samo kada polazim, poslije nestaje. Ja sam mislio da je zamajac i rekao serviseru, a on je nakon pregleda i dijagnostike rekao da mu racunalo govori da mora upoznari spojku i mjenjac te da ce to tada nestati. Kaze mi da dodjem kroz dan-dva i da ce otkloniti to cukanje. 300-400 kuna je to.
Ima li ko kakav komentar i molim vas recite mi sto me ocekuje od ovog auta, jer sam dosta lutao sto bi kupio i na kraju mi ovo ispalo, uvoz iz Francuske. Auto je za mrak vozit, ali kako je ovo drugo, kvarovi i to, jer je pun elektronike, sve je na struju.
 

golemy

New member
Hvala, i meni su rekli za ovo upoznavanje. Nego jos jedno pitanje. Posto nas je puno, supruga, ja i 3 djece, ja sam ima skoro godinu dana bacio oko na C4 picasso, ali me je jedan frend bio "ohladio", kaze da mu kise stvaraju probleme, jer "poludi" elekrotnnika. Ima li u tome istine. Ja sam trazio svasta dugo i opet se na kraju vraio na Citroena.
Kad ves pitam, evo jos jednog. Vozac sam ima evo sad ce 20 godina. Od toga sam imao 3 vlastita auta i sve su bili Mercedesi i to automatici. I sada sam bio pikiro jednoga E klase, ali mi je nabolji majstor u gradu rekao da ga se kanem jer je ta linija godine 2003-2006 sa velikim problemima i da necu mirno spavat, pa je reko da ga se kanem. Evo sta je, ovaj C4 sto sam kupio ima robotizirani mjenjac, e sad, kad ga ubacim u A on stoji, i dok ne stisnem gas on nece poci, a moja prijasnja auta su uvijek isla pomalo, tako da sam morao drzati kocnicu dok ne podjem. Jeli ovaj mjenjac kod Citroena tako podesen ili ja moram nesto na njemu podesavat? Pozdrav
 
Na vrh