Zrak prolazi kroz ventilaciju iako je sve ugašeno.

Limun

Member
Pozdrav ekipa. Vozim C4 II 1.6hdi bussines 2011.gp. 8 mjeseci i za sada sam zadovoljan autom osim nekoliko pomalo iritantnih sitnica. Jedna od njih je da zrak prolazi kroz otvore ventilacije iako je na kontrolama sve ugaseno. Auto ima dvozonsku digitalnu klimu. Pogotovo je irtantno po zimi jer ne palim ventilaciju dok dok se auto ne ugrije. Puše kroz sve otvore tako da ručno zatvaranje sredisnjih nije neko riješenje. Također recirkulacija zraka se ne moze upalit dok se klima ne upali. Da li je mozda u pitanju elektronska klapna koja ne radi ili nesto drugo?
 

gambler072

C5 enthusiast
Po meni vjerovatno klapne koje usmjeravaju zrak, kolega Cutac je to mijenjao ako se ne varam, potrazi u njegovoj temi. Sam set za zamjenu nije skup, ali je malo patnja da se zamijeni.
 

markan1000

Well-known member
To se i meni isto tako događa, znači kad je ventilacija (puhanje), klima i sve ugašeno, a klapne (otvori) u autu kroz koje ulazi zrak su normalno otvorene, onda direkt hladni zrak ulazi izvana u auto. Na manjim brzinama i kad je vanjska temperatura normalna se to naravno ne primijeti, ali kad je hladno i voziš se 80 itekako se osjeti.
Ja mislim da tu ništa nije u kvaru, da je to jednostavno tako konstrukcijski.
Moje rješenje u toj situaciji (isto imam automatsku klimu) je da upalim ventilaciju (samo puhanje, bez klime) skroz minimalno, na samo jednu crticu, i onda prestane neugodno puhanje izvana... Apsolutno me niti malo ne smeta ta stvar
 

Milosh

Test
To se i meni isto tako događa, znači kad je ventilacija (puhanje), klima i sve ugašeno, a klapne (otvori) u autu kroz koje ulazi zrak su normalno otvorene, onda direkt hladni zrak ulazi izvana u auto. Na manjim brzinama i kad je vanjska temperatura normalna se to naravno ne primijeti, ali kad je hladno i voziš se 80 itekako se osjeti.
Ja mislim da tu ništa nije u kvaru, da je to jednostavno tako konstrukcijski.
Moje rješenje u toj situaciji (isto imam automatsku klimu) je da upalim ventilaciju (samo puhanje, bez klime) skroz minimalno, na samo jednu crticu, i onda prestane neugodno puhanje izvana... Apsolutno me niti malo ne smeta ta stvar
Slažem se sa ovim. I moje iskustvo je isto, sa svim autima koje sam do sada vozio. Ako otvori nisu fizički zatvoreni, malo vazduha će uvijek ulaziti izvana.

E sad, pitanje je jel ti misliš na tu malu količinu vazduha ili je kod tebe znatno veći volumen vazduha koji ulazi..
 

visaluteju

Well-known member
Ista stvar na mom c4II i starom xsari picasso iako je klima ugasena ako su otvori otvoreni malo puse (ako je u manuelne klime onrenut tockic na hladno ulazice vazduh s vana a ako je na toplo ulazice malo topliji vazduh od motora). Toliko je malo da je beznacajno, kad mi smeta ja zavrnem fizicki otvore. Ali cesto mi i odgovara u prelaznom periodu proljeca da malo ulazi topljikav vazduh brz da palim grijanje. Zimi mi ne sneta jer je grijanje uvijek na jedinici :)

Uvijek sam smatrao da je to normalno osim ako je, kao sto kaze milosh, kod tebe neko ludacko duvanje...
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
I onda je Elysee budžet auto... :) Ovaj moj, "stari" C4 je dva, dva i po koplja ispird ovog šta se sad prodaje. Kad sve zbroji i oduzme, po mojem mišljenju, ja ne bi ima posla s novim C4 ni da ga dobijem mukte.
 

Cutac

Prèkaroš
Ovaj moj, "stari" C4 je dva, dva i po koplja ispird ovog šta se sad prodaje.
Ja vala mogu komentirati oba i niti jedan nije bolji od drugoga.
C4 II je ergonomičniji(udobnost ne mogu komentirati) i moderniji, C4 I je više "quirky" i posebniji.

Da mi netko nudi potpuno nove C4 I i C4 II koji isto koštaju, uzeo bih C4 II jer je moderniji, ima držače za čaše, bolju ergonomiju, bolje pretince u vratima, ...
Na te dvije generacije se vidi napredak nove. Daleko od toga da je C4 I loš, meni je super, ali C4 II je superiji.
 

Limun

Member
Ako ručno zatvorim sredisnje otovre onda se osjeti da jače puše po predjelu nogu. Sad kada je proljece i toplije vrijeme, nije strašno, ali zimi se osjeti. Imao sam audi a4 b7 također sa dvozonskom digitalnom klimom i nije puhalo kroz ventilaciju kad je ugasena u voznji. Bas je se cuo neki zvuk kad se na kontrolama ugasi, vjerovatno okretanja neke klapne koja zatvara sav dovod zraka u kabinu. Na 80km/h se osjeti kao da je upaljena ventilacija na 2. ili 3. razini (od 8? razina koliko ih ovaj c4 ima za podesavanje jacine ventilacije). Da li itko zna zasto se recirkulacija ne može upalit bez palenja klime ili automatskog moda (koji također pali klimu). Ja sam uspio samo nekako pomocu trika da upalim recirkulaciju a da nije upaleljena klima. Upalim prvo automatski mod koji upali i klimu pa recirkulaciju pa onda ugasim automatski mod i ostane mi recirkulacija.
 

Damaj

Active member
čudno, kod mene se ništa ne osjeti kada ventilator ne radi, probaj prebaciti na recirkulaciju
unutarnjeg zraka, tada bi klapna trebala zatvoriti dovod vanjskog zraka, a kada pališ klimu ili ventilator ponovno isključi recirkulaciju zraka.
 

Cutac

Prèkaroš
Ne znam, kod mene se osjeti nešto zanemarivo, ali ne baš da puše.

Jesi siguran da se ventilator gasi? Nađi ga, ištekaj pa probaj onda.
 

Milosh

Test
Ne znam, kod mene se osjeti nešto zanemarivo, ali ne baš da puše.
Takođe i kod mene.

Po tome što si napisao rekao bih da ti je neka klapna u kvaru.

Za recirkulaciju ne znam, možda je moguće da se tako ponaša jer je npr. motor od te klapne u kvaru.

Trebalo bi da možeš upaliti rec. kad god hoćeš, nezavisno od načina rada. Neka ostali vlasnici istog auta potvrde je li kod njih tako.
 

Cutac

Prèkaroš
Po tome što si napisao rekao bih da ti je neka klapna u kvaru.
Koja?
Kad ugasi ventilator ništa se ne bi trebalo zatvoriti, samo bi zrak izvana trebao ulaziti, ali dok prođe sve prepreke, jako sporo.
 

Milosh

Test
Ne znam, pretpostavljam, ali nema mi ništa drugo smisla ako čovjek kaže da mu je ventilator 100% ugašen a ipak toliko duva.
 

grandepuconi

New member
Ista stvar je i kod mene na c4 II 2011. Sve ugaseno na automatskoj klimi ali zrak prolazi i sto brze vozis jace puse. Ja stavim ventilator na 1 i rijesim problem. I da smeta me recirkulacija jer se nemoze palit kad ja hocu. Nekad nece da se ukljuci dok radi vetilacija,onda iskljucim sve upalim recikulaciju i ponovo ventilaciju i onda radi ok. Cak sam skuzio kad je iskljuceno sve na ventilaciji tada se moze ukljucit recirkulacija al opet nastavi puhati zrak izvana kao da klapna ne zatvori strujanje zraka iz vanka.
 
Na vrh