Dobre su šanse da zamrzne, a plus nemaš je potrebe povlačiti na ravnom.
Znam da ne valja da se baš rijetko koristi jer tada najviše propada sajla a vjerovatno i klješta vremenom mogu da "zapeknu", znači više joj odgovara da se zateže povremeno nego nikad ili rijetko ali opet nemaš potrebe svako gašenje auta na ravnom da je potežeš
A rutina je *ebena stvar za izbaciti
Evo da malo pojasnim svoje mišljenje jer vidim da će biti različitih mišljenja.
Ono što znam je da ručna ne bi trebal da zaledi i rijetko se dešava (evo baš dok pišem kraj mene je kolega koji dobacuje da vec 5 godina povlači ručnu zimi i da mu nikad nije zaledila
)
Ali u teoriji je itekako moguće.
Kod starijih auta je sajla bila daleko izloženija i manje zaštićena (ono kad prodje golf 2 sajla mu visi ispod auta da se svi hvataju za glavu i gledaju gdje će se upecati
Pa postoji šansa da se zbog mokrog puta ili snijega skvasi sama sajla (onaj dio kod točkova i klješta gdje sajla viri iz onog svog "kućišta" i ona zamrzne i ostane nategnuta i nakon otpuštanja ručne
Ili da se desi da diskovi/doboši nakon duže vožnje i kočenja zagriju i onda se uhvati kondenzacija koja se zaledi nakon hladjenja istih sa zategnutom ručnom
E sad kod novijih auta sve je to malo drugačije, zaštićenije, drugačiji vjerovatno i materijali i malo je tu velik splet okolnosti koje treba da se dese ali mislim da itekako nije nemoguće