Nepostojanje pokazivača temperature rashladne tekućine - prednost ili mana ?

Silentshoot

Active member
Nije mi jasno zašto su izbacili pokazivač temperature motora, to je mislim većini korisna informacija, a ne tamo neka kazaljka koja ide gore dole...
 

La Marche

Iskreni optimist
re: Rad ventilatora nakon gašenja motora?

Motora? Ne mjeri li on u praksi sasvim nepotrebnu temperaturu rashladne tekućine?
2 km dok se zgrije i onda stoji k'o ukopan cijeli ostatak vožnje.
Hvala. Tu informaciju znam i sam.
Ako služi kao kontrola nekog kvara, to današnji auti sami puno bolje uoče nego vozači koji uglavnom i ne mare za instrument ploču.
Pa shvate da je tank prazan zato što auto zapišti, a ne zato što bi pratili kazaljku ili uočili jarku crvenu svjetiljku. Ili svjetiljku da se u pol bijela dana voze s maglenkama. Ili slušaju dvije minute kako klikće žmigavac bez pokušaja gašenja.
Davno mi je prijatelj iz USA ne shvaćajući uopće mog Renaulta 4 rekao da ja najvažnije da je auto easy and cool.
Kakve lampice, kakvi mjenjači, kakvi bakrači.
 

deda

New member
re: Rad ventilatora nakon gašenja motora?

Nekada je postojalo zanimanje "vozač" i taj je uglavnom morao se i sam snalaziti na cesti ak nekaj krepa,priprema auto za put,itd.Danas auto ima namjenu da ga vozi svaka šuša,glavno da prođe lječnički pregled,sve ostalo nema veze i auto mora biti takav da sam upravlja svime,a ti se voziš ko kufer i boli te,kaj nekaj tam svjetli,tuli i nedaj bože pokazuje i da govori ionak nema od toga koristi za šupljoglavce koji smatraju auto kao i frižider ili mobitel,a takvih je najviše.
Dakle kaj te briga kaj on i kad ukljućuje ventilatore ili neznam kaj.Kada se nećeš moć vozit,auto ti sam neda i napiše velikim displejom:STOP.
Prestanite čeprkati po autima,ako nešto ne valja imate servise na svakom čošku,ionak nemate pojma ni o ćemu.
 

La Marche

Iskreni optimist
re: Rad ventilatora nakon gašenja motora?

Tako je.
Za aute postaje najvažniji ne DOHC i slično, već touch screen, subwoofer, interaktivnost, a kako budu išli na struju, tako budu i vozili sami.
Na mnogo čiju žalost, mislim da budu tako postali sigurniji, a mi opušteniji.
Da pokazivač temperature...
Možda vanjske, da znaš jel ti treba kaput ili kupaće gaće ako i kad između auta i posla/kuće budeš prolazio po vani.
 

Silentshoot

Active member
re: Rad ventilatora nakon gašenja motora?

Ma o čemu vi? Krivo sam se izrazio, mislio sam na temp rashladne tekućine. Na 206-ici sam imao kazaljku za vodu i za ulje, i korisitile su mi, jer sam znao kada ga mogu malo više stisnuti, ili nakon žustrije vožnje, ako je bio autoput kada da ga ugasim, osnosno da li se ohladilo ulje na prihvatljivu temperaturu za gašenje motora. Ne vidim gdje je tu problem...na C4 je bilo mjesta i za to ugraditi, ali očito nisu...tako mi je mogao i maknuti od goriva, pa da moram razmišljati koliko je ostalo...sra***
 

La Marche

Iskreni optimist
re: Rad ventilatora nakon gašenja motora?

Previše se zamaraš.
Prođi dva km nakon hladnog paljenja i nakon toga kako se na Citroenforumskom jeziku veli... Samo ti to teraj. Milijuni auta već desetljećima sretno tako godinama rade.
 

Silentshoot

Active member
re: Rad ventilatora nakon gašenja motora?

Ma dobro,to mi je jasno...neću prodati auto radi toga,samo eto komentiram da je bilo mjesta i za to...ali dobro...
 

c4 power

New member
re: Rad ventilatora nakon gašenja motora?

Ma o čemu vi? Krivo sam se izrazio, mislio sam na temp rashladne tekućine. Na 206-ici sam imao kazaljku za vodu i za ulje, i korisitile su mi, jer sam znao kada ga mogu malo više stisnuti, ili nakon žustrije vožnje, ako je bio autoput kada da ga ugasim, osnosno da li se ohladilo ulje na prihvatljivu temperaturu za gašenje motora. Ne vidim gdje je tu problem...na C4 je bilo mjesta i za to ugraditi, ali očito nisu...tako mi je mogao i maknuti od goriva, pa da moram razmišljati koliko je ostalo...sra***
Meni takodjer smeta što nema pokazivač temperature rashladne tekučine, to ih nebi koštalo više od 1 euro a ipak ima svoju svrhu. Nismo svi roboti za upravljačem, ima nas koji volimo pratit stanje za vrijeme vožnje.
 

deda

New member
re: Rad ventilatora nakon gašenja motora?

Upravo zato,da ti nebi palo na pamet nekaj sam čeprkat.Nešto ne štima i komp sam ugasi auto ili baca u save mode i ideš u servis,jer ionak sam nemreš niš.
 

GocC4

Member
Re: Rad ventilatora nakon gašenja motora?

Ako moj stari Fiat 127 iz '82 ima pokazivac,ne kuzim zasto tu nisu ugradili,kak linija prije novog c4 ima to,na dieselu nije isto ako je vani -15c tek nakon cca 10km dosegne radnu temp.ovako da ima cajger mozes pratit da znas kad je zagrijan,al danas je trend kod vecine marki da to ne ugradjuju.
 

deda

New member
Re: Rad ventilatora nakon gašenja motora?

Nije trend,nego je nepotrebno,ionak većina ni nezna kaj to znači:termometar.
 

GocC4

Member
Re: Rad ventilatora nakon gašenja motora?

Ja bi volio da su stavili ovak ljudi gaze na hladno,ko da covjeka dignes u 5ujutro i ajde trci pa valjda se moze zagrijat malo prvo,al dobro razlicitih smo misljenja i to je ok.:palac-gore:
 

Silentshoot

Active member
Re: Rad ventilatora nakon gašenja motora?

@deda

Ovaj stav koji će ti to vrag, ionako neznaš, on sve sam radi je nepotreban, jer ako većina u auto samo uđe, upali i vozi ne znači da smo svi takvi. Meni npr je to bila korisna informacija, i koliko god ja ne smijem prčkati radi garancije po autu, i dalje sam pri mišljenju da su ga mogli staviti, jer ako 308-ica koji je bratski auto to ima mogao je i ovaj, ne radi Peugeota nego radi vozača, onaj koji to ne gleda ionako neće obraćati pozornost što se ta kazaljka podiže na neku temperaturu...
 

deda

New member
Re: Rad ventilatora nakon gašenja motora?

Auti se i rade za one koji niš ne gledaju nego samo voze,dakle nepotrebno je,što manje informacija,manje bune one koji niš ne gledaju ni neznaju zakaj nešto treba gledati.
 

Damaj

Active member
Re: Rad ventilatora nakon gašenja motora?

Auti se i rade za one koji niš ne gledaju nego samo voze,dakle nepotrebno je,što manje informacija,manje bune one koji niš ne gledaju ni neznaju zakaj nešto treba gledati.
Deda takvu politiku vodi čini mi se jedino Citroen. Za mene je normalno da pratim temperaturu jer kod bilo kakvog kvara rashladnog sustava ili čak brtve motora ili nedostatka antifriza se može primjetiti na pokazivaču temperature. U ovim novim autima kada ti se upali crvena žarulja u svezi rashladnog sustava, sustav je već u kolapsu, dakle nisi imao prilike pravovremeno primjetiti prve simptome kvara. A to da današnji vozači ne prate nikakvu signalizaciju u autu jer se ne razumiju u mehaniku je čista besmislica, zapravo takvog vozača ne bih niti nazvao vozačem. Pratim signalizaciju da uočim simptome potencijalnog kvara, a ne da bih na osnovu tih simptoma sam popravljao - to prepuštam majstoru.
 

Franz

Well-known member
Re: Rad ventilatora nakon gašenja motora?

Za mene je kazaljka temperature važna mrvicu manje nego ona turcelera i brzinomjera. Sastavni je dio korpusa instrumenata koje bi svaki vozač morao aktivno pratiti, ako želi pravilno koristiti auto, optimalno i pravilno opterečivati motor.
Možda će je vratiti u redizajniranoj verziji koja nam predstoji. Izostaviti to s instrument table jednako je blesavo kao što bi npr bilo i maknuti prikaz stupnjeva s automatske klime, nego onako, prepoustiti ljudima da okvirno naslute koliko hladi tj. grije. :)
 

linkres

New member
Re: Rad ventilatora nakon gašenja motora?

Deda takvu politiku vodi čini mi se jedino Citroen. Za mene je normalno da pratim temperaturu jer kod bilo kakvog kvara rashladnog sustava ili čak brtve motora ili nedostatka antifriza se može primjetiti na pokazivaču temperature. U ovim novim autima kada ti se upali crvena žarulja u svezi rashladnog sustava, sustav je već u kolapsu, dakle nisi imao prilike pravovremeno primjetiti prve simptome kvara. A to da današnji vozači ne prate nikakvu signalizaciju u autu jer se ne razumiju u mehaniku je čista besmislica, zapravo takvog vozača ne bih niti nazvao vozačem. Pratim signalizaciju da uočim simptome potencijalnog kvara, a ne da bih na osnovu tih simptoma sam popravljao - to prepuštam majstoru.
Sve to kaj spominjete je OK. Međutim ak vas sve to toliko smeta, kaj ste kupovali citroen? Malo sam zloban? Ha?:angel:
Nemojte brinuti, kolegi je na C4 starom oko 3 god.otišao termostat, zasvjetlila je žaruljica da se motor pregrijava, otišel u servis, promjenili termostat i gas.
Tak da mislim da to nije tak strašno.
Koliko znam nema niti Astra temp.vodu.

Za mene je kazaljka temperature važna mrvicu manje nego ona turcelera i brzinomjera. Sastavni je dio korpusa instrumenata koje bi svaki vozač morao aktivno pratiti, ako želi pravilno koristiti auto, optimalno i pravilno opterečivati motor.
Možda će je vratiti u redizajniranoj verziji koja nam predstoji. Izostaviti to s instrument table jednako je blesavo kao što bi npr bilo i maknuti prikaz stupnjeva s automatske klime, nego onako, prepoustiti ljudima da okvirno naslute koliko hladi tj. grije. :)
Hehe, pa tak je na ručnoj klimi, šarafiš dok ne osjetiš ugodu. Meni iskreno uopće ne paše ta auto klima, dok narihtaš prođe pol sata :).
 

deda

New member
Re: Rad ventilatora nakon gašenja motora?

Nisu ovi u citroenu to smislili i drugi isto imaju tak,pa valjda postoji opravdan razlog,uostalom ak ti se ne sviđa zašto kupiš auto koji je za tebe glup,traži onaj za koji misliš da je pametan i sve ima kaj ti misliš da bi morao imati,lupate ko Max po diviziji.
Kaj se tiče oznaka u stupnjevima temperature za klimu to ionak kitu znači,jer čovjek nije uvjek jednako raspoložen i adaptiran i svaki ima drugačiji osjećaj temperature, a u autu ionak to niš ne znači,jer temperatura kabine je na svakom mjestu drugačija,koji mi znači kolko je stupnjeva,naštimavan klimu onak kak meni trenutno paše, a ne da gledam stupnjeve.
Što manje đinđa po autu,manje sranja i kvarova i dovođenja u zbunjujuće stanje.
 

Damaj

Active member
Re: Rad ventilatora nakon gašenja motora?

Međutim ak vas sve to toliko smeta, kaj ste kupovali citroen? Malo sam zloban?
Pravo da ti kažem prošli Citroen sam kupio jer nisam znao šta kupujem, a ovaj drugi novi sam kupio zbog izuzetno povoljne cijene i male kamate kredita. Ovdje raspravljamo zbog čega u Citrenu nema nečega što u većini auta ima, osobito jer to pomaže u očuvanju motora i prevenciji protiv većeg kvara. A da Citroen ima niz nedostataka, to svakako, ali nije mi jasno zašto nekoga vrijeđa kada skrerneš pozornost na neki nedostatak i to shvaća vrlo osobno pogotovo zato što i taj ima isti takav i još k tomu nov (vjerojatno prvi novi auto u životu, pa je zbog toga to savršeni auto, a svi koji se ne slažu s tim su loši vozači, neznalice, zakerala...).

Nisu ovi u citroenu to smislili i drugi isto imaju tak
Koji su to drugi, pretpostavljam da ih još ima ali su definitivno u manjini. Ne mogu to podržavati kod proizvođača jer im je namjera cicijski uštediti nekoliko eura, a ne zato jer to vozača ne treba zanimati. A i ovo što izjavljuješ za ugađanje temperature dokazuje samo da se možeš uhvatiti pod ruku sa Darinkom Bago, jer su njega zbog ne prihvaćanja novih tehnologija u Končaru (a i ima podosta godina) prozvali Dinosaur. Ovo Dinosaur ne znači uvreda upućena tebi nego samo izraz za neprihvaćanje noviteta koji su više ili manje korisni, ali još uvijek korisni. Pa gdje bi mi sada bili da se tako razmišljalo od početka čovječanstva - vjerojatno još u kamenom dobu.
 

deda

New member
Re: Rad ventilatora nakon gašenja motora?

Zaboravio si jednu bitnu stvar:autoindustrija,ostale isto tako,nadrkavaju u aute svega i svačega,samo da se imaju ćime falit naspram konkurencije i da mažu oči kupcu,a sva ta nazovimo pomagala i oprema velikom večinom uopće ne koristi nićem.
Koja je korist od 18" kotača,sjedala sa memorijom,dvoozonskom automatskom klimom,špigli na struju,da ti komp registrira gdje ti je koja žarulja crkla,milion čipova za paljenje gašenja svjetla,brisača...svega i svačega,senzora leda,kiše,aesera,absa ,raspodjele snage na svaki kotač kod terenaca,mali milion elektromota,svaka klapa za ventilaciju ima svoj motorček,pa za farove....itd da ne nabrajam više.Koliko ti to uopće sve treba i kolko uopće sve to koristiš.Ista stvar ko i sa mobitelima,80% onoga kaj ima uopće neznaš koristiti ili ti uopće ne treba i nikad nećeš koristiti,ali glavno da ima.Pogledaj displeje na autima,kada uđem u neki koji nisam vozio do tada treba mi dva dana da uopće skužim kak namjestitit radio,uključiti grijanje,klimu i ostal e bedastoće.Tehnologija je postala sama sebi svrha,a ne na poboljšanju života.
Koliko novaca i koliko trebaš raditi da bi sve te nepotrebne stvari kupio,održavao i samo se time baviš,umjesto da se baviš međuljudskim odnosima sa prijateljima,djecom,starcima obitelji.
Na kraju balade utućeš novce i vrijeme u nešto što za nekoliko godina ne vrijedi ništa,bolje da ih iskoristiš na kvalitetniji život sebe i okolice.
 
Na vrh