Mogući problem sa servom tj uljem

visaluteju

Well-known member
Par postova slične problematike već postoji ali nisu bas isti kao kod mene pa odlučih da napravim novi. Nadam se da je to ok, nov sam na forumu pa me slobodno kritikujte.

Posjedujem C4 1.6 hdi 92 2011 godina već nekih mjesec dana i jače. Kupio sam ga sa malo većom kilometražom ali sam ga poprilično pregledao i sve je u super stanju (160 000km).
Inače razumijem se pomalo u neke stvari oko auta oko kojih sam imao problema/doticaja ali isto tako oko nekih stvari nemam pojma pa znam i pitati nešto što je nekom glupost...

Sinoć sam čuo nešto što me malo zabrinulo, dok je auto upaljeno i stoji u mjestu, prilikom okretanja volana na bilo koju stranu čuje se nekakav zvuk koji podsjeća na cjeđenje neke tekućine, kao kad vam je šuplja obuća pa stanete u lokvu vode pa ona pravi onaj zvuk prilikom svakog sledećeg koraka...(teško za opisati) Nije nikakvo struganje, škripanje niti lupkanje već to neko sjeđenje ....i volan se jako ljepo i lagano okreće. Prilično je tiho, čim se da gas ili otvore vrata ne može se čuti.

Pošto je bilo kasno jutros odem da provjerim nivo ulja i ispod je minimuma. Kod nas u c4 ima jedna skala za min max iako mi rekose da u nekim markama ima posebna oznaka za zagrijano i hladno auto. Tako da ću dosuti danas malo ulja... daljim čačkanjem sam napipao i uslika ispod posude ulja serva jedno crijevo koje je onako "balavo" i uljavo oko ove šelne koja ga steže ali onako brzinski nisam vidio baš da curi ili kapa negdje ispod

evo i slike: http://imgur.com/a/emGzi

1) Koje ulje da sipam ? (ovo je rozkaste/crvenkaste boje) a na internetu sam našao da ide Dexron III (naletio sam negdje i na ovom forumu da se spominje) Ovdje mi kažu sipaj bilo koje crveno (a ja to ne volim približno raditi)
2) Da li bi trebao negdje otići pogledati ovo crijevo ili ga dotegnuti, nije mi baš ok da je ovako zauljeno ? Ili da samo dospem ulje pa da pratim nivo nadalje
3) Da li da sipam do max (dok je auto ugašeno) ili da bude izmedju min i max

Svako misljenje je dobrodošlo! Hvala i pozdrav!
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Pogledaj cijeli sistem, negdje mora ulja propustat, ako propusta popravi to. Mislim da ide Total fluide DA ulje, normalno sipa se do max oznake.
 

visaluteju

Well-known member
Evo da napišem šta sam napravio....

Prilikom pregledanja tog uljavog crijeva servo pumpe i šelni koje ga stežu primjetio sam da mi je ovaj remen onako baš ispucao: http://imgur.com/a/EGai2

U servisu su mi rekli da se prvi veliki servis radi na 180 000 KM a da oni preporučuju i govore ljudima da rane na 170 000 za svaki slučaj.

Rekli su mi da te uzdužne linije često ispucaju ali da je remen jako izdržljiv i da njega drži ustvari donji armirani sloj, da bi trebao izdržati mada nikad se ne zna... pošto sam auto kupio prije mjesec dana i ne znam ko ga je i kako vozio odlučio sam da ipak obavim veliki servis da ne razmišljam šta bi moglo biti, idu i odmori - posjeta Jadranu pa da me ne zadesi belaj na putu

Promjenili su mi glavni remen i još neko remenje od klime i alternatora, španere, vodenu pumpu i dolili malo nekog ulja koje je falilo (od silne vrućine se ne sjećam tačno ali čini mi se od mjenjača).

Usput sam im rekao da mi pregledaju i pumpu i gdje je to moglo curiti i rekli su mi da je 99% curilo tu na toj šelni i da to nije tvornički, ali da sam dobro napravio što sam stegao i dodao još jednu šelnu, mjerili su pritisak je OK i pumpa super radi (nisu se vidili nikakvi tragovi curenja a ja sam sve dobro obrisao kada sam stezao) pa su mi rekli da pratim i da ih opomenem na sledecem malom servisu da pogledaju opet curi li. Ugl nivo ulja je OK.

Sve to (veliki servis i ti dodatni remenčići) sa pregledom me izašlo 500 KM u BiH Banja Luka (čisto radi usporedbe cijena) dijelovi su neki kvalitetniji (servis nije ovlašteni ali je jako dobar i pouzdan i na dobrom glasu za francuze)
 

Milosh

Test
Hoces li molim te napisati koji je to servis u pitanju? Ja sam inače iz Dubice i dobro bi mi dosao dobar servis u BL, neki pored ovlaštenog.

Sent from my FRD-L09 using Tapatalk
 

visaluteju

Well-known member
Rekli su mi da je sam veliki servis sa rukama bez ovih ostalih sitnica 420 KM
I ja sam ocekivao bar 300 - 350 eura

Žika servis, Nalazi se Banjalučkom naselju Lauš.

Inače sam kod njega servisirao i starog xsaru picasso, ljudi su ozbiljni i taj glavni majstor (šef) je jako jako pošten, imao sam situacija gdje su mi tražili za neki kvar (nezgodan za tačno skontati šta je u pitanju) po par stotina KM, na kraju me čovjek ljepo saslušao, pregledao auto i nešto bezveze očistio i podmazao i naplatio mi 30 KM. (riješio problem)

U ostalim servisima me nervira što nemaju vremena da traže neke probleme koji nisu baš očigledni i samo zbrzaju ili kažu ma to je normalno, ugl ovaj servis Žika je za svaku pohvalu sve te ljepo saslušaju i imaju živaca za mušterije :)
 
Na vrh