Mekan lim krova i zaštita od tuče

genesis

New member
mali info.. ako vam se desi kao meni da se nađete na parkingu di nemate gdje sakrit auto, a kreće led padati, da ce vam krov bit s:cenzura::cenzura::cenzura:an, makar i pokrili auto sa dvije deke.. strašno.. znači uspio sam pretereti auto ispod ogromnog drveta di inače kad pada kiša ispod bude suho.. pokrio auto sa dvije deke, izvadio sve gumene otirače, onu zaštitu za sunce za šajbu.. i opet imam na krovu nekih 15-ak udubina.. kad se pogleda krov pod određenim kutem.. dvije su malo jace vidljive ostale su tako tako.. lim na krovu je toliko mekan da je to nevjerovatno..

pokraj mene je bio frend sa a4 b5 audijem, renaultom meganom i frend u golfu 4.. moj je jedini bio pokirven i pod drvetnom.. ovi ostali su dobili 15-to minutno pranje ledenim grudama promjera 3cm.. na audiu ni traga, kao ni na golfu.. meganov krov izgleda ko je gađan kamenjem.. ima preko 200 udubina.. hauba također..

nosite si za svaki slučaj nekakvu zaštitu za krov, pogotovo u ove dane kad je sparina.. di led padne u sekundi..

zanima me da li se ta udubljena mogu sanirati? bez lakiranja krova npr.. i koliko to košta s obzirom da nije puno
 

c4 power

New member
Tako se i meni desilo, tuča veličine pikula, auto na parkingu nezaštičen, nažalost i meni se čini da je lim malo mekši. Ostali tragovi na krovu, srećom vidljivi tek ako se gleda pod kutem i kad je sunčano. Vrata su mi sva potočkana od parkinga ali mi je nevjerojatno kako se jako lako oštečuje lak.
Ali jbg... kad me je prošao prvi šok, pomislim šta je-tu je. Imam full kasko od prvog dana i jednom ćemo to sve popravit ili naplatit pa se ne vrijedi živcirat jer je takve stvari nemoguće spriječiti.
Zato moj C4 II ima puno drugih stvari koje me oduševljavaju, npr. odlazak na more i natrag. Zagreb-Šibenik, svaki dan po gradu, klima, Murter, nazad u Zagreb, 4 osobe, pun gepek, muške vožnje prema dole 4.8lit/100km , prema nazad 5.2lit/100km.
itd,itd,itd
 
Na vrh