Klepetanje u motoru

ZVAJ

Skoro zreo
Dakle, motor VTI 120 1.6 motor. Prešao 87500 km. u zadnja tri dana dvaput na leru nakon paljenja motora čuje se nekakvo klepetanje u motoru. Sad da li zatezač lanca ili podizač ventila !!! Povećanjem broja okretaja to se izgubi. Malo mi je nestvarno ali oba puta se dogodilo navečer nako što je auto odstajao 2-3sata. Ujutro upali normalno, odem na posao i vratim se kući, nema nikakve signalizacije elektronike. Malo slini na ležaju radilice ali to ne bi smjelo biti uzrokom.
Da li je to netko "prošao" sa ovim motorom. Ako odem u ovlašteni odmah će mijenjati lanac 100%. A možda je to to??
Molim kakva su iskustva !!!
 

ZVAJ

Skoro zreo
Ne! Više kao klepetanje ventila samo deset puta glasnije...
Imam snimak na mob ali ne znam staviti na forum... :(
 

vborovic

C5 modifikator
Eventualno da ga staviš na dropbox, youtube kanal ako ga imaš ili općenito neki file sharing servis (tipa jumbomail od iskona ili nešto sl)
 

Silentshoot

Active member
Ja isto čujem to,isti motor ali je 308-ica, onako kao da plastika lupa u pravilnim intervalima...i to se ne čuje uvijek nego povremeno...
 

Cutac

Prèkaroš
Meni je u jednom periodu nešto drobilo, ali je prestalo.
A znam dečka koji je radio sa tim motorima dosta vremena i kaže da poneko drobljenje i tandrkanje spada pod normalno.
I da, suprotno uvjerenjima, motori su uglavnom dobri ako su održavani na 15 ili manje tisuća.

Iako je naravno dolazilo onih sa tvorničkim greškama, kao i onih koji nisu servisa vidjeli po 40 tisuća pa su bili za baciti.


Probaj na dijagnostiku, možda ima nešto.
Možda valvetronic puž ne vraća do kraja pa ostane dulji hod pa lupaju.
 

ZVAJ

Skoro zreo
Hvala na informacijama !
Evo pronašao sam taj zvuk. Nadam se da će link raditi!!
[ame]https://youtu.be/sAVQKDzwqPk[/ame]

[ame]https://youtu.be/wJBbF304Ki4[/ame]

Radi link!
Molim iskustva za ovim zvukom u motoru.
Smije li se auto uopće voziti ili teraj riđu dok ide !! ;)
Interesantno da se zvuk čuje intenzivno samo dok motor radi u leru.
Hvala svima na savjetu unaprijed!
 
Posljednje uređivanje:

Dalibor

Dado Tornado
citirat ću ranije napisano https://www.citroenforum.hr/131264-post54.html

zvuči kao da ronda lanac distribucije ili varijabilnog podešavanja ventila,
ne znam koja je konstrukcija tog motora, ali zvuči mi kao da se lanac razmrdao.
ako ima lanac tada se trebalo koristi neko hebačko 5w30 ili 0w30,
iako kad se lanac tako glasa radi se najprije o (ne)kvaliteti lanca (najčešće nije opasno, ali je skupo).
...a uz to, ti motori su glasniji i zbog direktnog ubrizgavanja goriva. tako da je riječ o više stvari zbog kojih se ne treba brinuti, čak i ako je motor promijenio zvuk u odnosnu na ranije godine i km. s kilometrima ti motori sigurno budu sve glasnije radili.
osim ako baš preko noći iznenada nije počeo znatnije "lupati" što bi mogao biti i kvar
 

ZVAJ

Skoro zreo
Ajde još ću pričekati sa odlaskom u servis. Samo jednom je jako klepetalo, navečer. Imam dojam kao da je velik zazor bregaste i podizača ventila. Sada se čuje taj zvuk ali puno puno manje. Ulja u motoru ima. Motor vuče odlično, malo slini na semeringu radilice.
nekakva regulacija distribucije pritiska ulja na podizačima ventila. Mislim da nije lanac.
Nema nam više Olaf-a i Dede.... Dečki falite nam!!!
 

ZVAJ

Skoro zreo
Da, baš je zvuk iz motora.
Točno kao na filmićima sa linkova...
Sad se malo smirilo ali je bilo dosta neugodno slušati...
 

ZlatkoC4

Well-known member
vozi sam ih skoro sve i vti i hdi i nemam potrebe da im vadim mast idu ti auti pristojno. kad mi se nešto stišče onda su tu citraći sa 2,0 i 2,2 motorima :grin:
 

ZVAJ

Skoro zreo
Koliko često se približiš crvenom području?
Nisam od tih. Volim brzi start, ali do 5000 max. Probao sam dvaput do 6200 čisto da čujem zvuk u vožnji. Nema potrebe, ide stroj sasvim dobro. Èak i kad stoji auto radi blokada na cca 3500okr. Ne može brže.
NO, evo ovih dana radi sasvim OK motor. Kao da je bio trenutak slabosti... :surprised: Prehlada neka, virus !! :p

Ovo veoma lako može biti i varijator faze.
Je li taj varijator faze nešto pokretno ??
 

Cutac

Prèkaroš
vozi sam ih skoro sve i vti i hdi i nemam potrebe da im vadim mast idu ti auti pristojno. kad mi se nešto stišče onda su tu citraći sa 2,0 i 2,2 motorima
Ali ovi VTi ožive na iznad 3 i sitno tisuće. Valjda onda valvetronic drastičnije promijeni hod(mislim da je tu i VANOS u igri, koliko se sjećam, BMW ih je počeo nakon 2006.-2007. stavljati u tandemu) i baš je fora :grin:

Nisam od tih. Volim brzi start, ali do 5000 max. Probao sam dvaput do 6200 čisto da čujem zvuk u vožnji. Nema potrebe, ide stroj sasvim dobro. Èak i kad stoji auto radi blokada na cca 3500okr. Ne može brže.
NO, evo ovih dana radi sasvim OK motor. Kao da je bio trenutak slabosti... Prehlada neka, virus !!
Ja sam jednom samo došao do onog kad ti bljeska okretomjer i to kad sam preticao nekog golfa, a on je odlučio prkositi :D
Inače ne prelazim 5500, uglavnom igra staje na 4500 ili 5000 ako želim čuti fućkanje :whistling:
Probao sam taj limitator u leru korisiti kao launch control, ali ne funkcionira, bolji start mi je kad pazim.
 
Na vrh