Esp esr fault 1.6 ehdi

heconja

New member
Znaci baci gresku esp esr fault i odmah check engine reparier needed i svijetli od esp lampica i od motora..pazite sad ovo kasnije upalim auto od esp nema greske samo od motora da bi kasnije nestala i greska od motora .prepostavljam kada baci esp error odmah salje ecu i i obda on baci gresku isto,auto normlano vuce i sve...kod greske je C1391..to mi se vec drugi put desilo..nije mi jasno da se greske (lampice) same ugase...dali netko ima isto iskustvo..
 

Memphis

Active member
gase se kad se "kvar" popravi. Imaš očito negdje prekid (žice, kontakt) koji ti se povremeno javlja i briše u obliku greške.
 

Milosh

Test
Da, vjerovatno prekid žice, ali može biti i kvar senzora koji se tek počeo pojavljivati. Električni problemi (žice, konektori, senzori, hladni lemovi) se inače tako u početku ponašaju, malo se pojave pa nestanu.

A greške se obrišu same jer nisu stalne greške. Postoje stalne i privremene greške. Da bi privremena greška postala stalna potrebno je da se zadovolji neki programirani uslov (može biti broj paljenja ili broj vožnji sa greškom, može biti na osnovu vremena ili km). Isto takva pravila postoje za brisanje privremenih grešaka.

Btw, to što ti ne svijetli lampica ne znači da nemaš nikakvu grešku. Postoje i greške koje ne uzrokuju paljenje lampica.
 

markan1000

Well-known member
Moji su kodovi zadnji put kad mi je bacalo na C4 II greške kočionih sustava bili C1320 i C1321, I radilo se o vlazi koja je probijala u senzor ABS-a. Počišćeno, posušeno i nakon toga dobro.

Probaj se odvesti do ovlaštenog, ako se radi o nekoj češćoj grešci oni imaju protokole za greške u kompu pa ih probaj nažicati :D
 

heconja

New member
Cutac bio bi ti zahvalan pogledaj molim te..C1391 baci gresku esp asr fault odmah za tim check engine reparier needed..onda makne gresku esp asr i nakon nekog vremena makne gresku i od check engine,,u srijedu sm narucen u cib na dijagnostiku..ovo mi frend spojio ima dijagnostiku neku i taj kod je bacilo.prepostavljam da je neki konektor jer kak sam izbrise bila bi stalna greska..
 

charllie

Active member
Imal sam istu gresku na C5 2004g,no kod mene je bil kriv sam kontakt na Maf-u ktomu nekad nije imal snage,neuvijek,stavil novi zamjenski svijetlilo samo servis i kontrola motora i dalje a Auto uredno vuko i isel.
No nakon par dana se sve samo rijesilo,valjda ga komp :Dupoznal.
 

markan1000

Well-known member
Opet kažem, ovlašteni ti možda ima i protokol postupanja kod ovakve greške pa ti možda uštedi vremena i novaca. Inače nisam za ovlašteni, ali u ovakvim slučajevima mogu biti korisni
 

Memphis

Active member
Ovlašteni ima protokol spojit na komp i to zamijenit kaj piše kao greška. Niti oni ne žele gubit vrijeme na to. Najbolje je nekom mehi koji kuži ili strujiću
 

heconja

New member
Primjetio sam da greska se upalila oba puta kada je kisa padala..ovlasteni na dijagnostiku pa cemo vidjeti...nadam se da je glupost neka...u srijedu idem na dijagnostiku pa javim sta je..
Cutac hvala kaj si provjerio kod greske.
 

markan1000

Well-known member
Ovlašteni ima protokol spojit na komp i to zamijenit kaj piše kao greška. Niti oni ne žele gubit vrijeme na to
Ne, nego ovlašteni ima kad se spoji na komp protokol na koji način se radi po određenoj grešci, ako je to greška koja se često ponavlja za neki model. Ne bi ulazio u to da li će oni mijenjati konektor ili ECU jer im se ne da mijenjati konektor ili "čistiti" vlagu, samo kažem da mogu točno vidjeti redoslijed kojim se postupa po nekoj grešci
 

visaluteju

Well-known member
Ja sam imao isto ponasanje samo greske se javljake na turbini, pumpi goriva, regulatoru pritiska goriva itd znaci cas ih ima cas ih nema a auto radi... Na kraju bio ostecen bsM zbog sljevanja kise na kutiju osiguraca
 

heconja

New member
Pozdrav ljudi,rekao sam javiti nakon sta dijagnostiku napravim u ovlaštenom,,samo cu rec jedno bolje da nisam ni išao jer po njihovom trebam cuda izmjenit cifra sa djelovima 11000kn...ovak neki ekrani od zastite buke motora su 3000kn(glupost neka plastika,onda dvije dizne 4500kn (auto normalno vuce nikada problema nisam imao pa nekuzim kako dizne?onda crijevo neko podtlacno egr ventila( a egr i dpf su mi off)..neki ventil turbine kaj otvara i zatvara,,i naravno razno razna crijeva i pm)
 

heconja

New member
naravno da necu,covjece zastitu buke motora sam sam skinuo,to kad dignes haubu pa ides filter klime vaditi i ona zastita prije kaj stoji kaj se ruli i pada to da platim 3000kn,,ili da promijenim dvije dizne koje me ne zezaju jer auto normalno radi i vuce,taj ventil turbine otvara i zatvara normalno radi i turbina,ili neko podtlačno crijevo egr ventila,a dpf filter i egr su softverski ugaseni,znaci egr nema nikakvu funkciju kod mene i da kupujem to crijevo..da me pocnu zezati dizne isle bi na reparaciju za 850kn po dizni..na autu je veliki i mali servis napravljen,auto najnormalnije radi,,inace ovo sta su oni nabrojali to nisu mehanicki kvarovi nego elektronika vise manje,,,a ja sam i dalje uvijeren da se kod mene desi kuršlus pa izbaci esp asr fault i check engine...pitam ja njih zasto esp baci gresku a po vasem da treba dizne i to sve,covjek ode pitat mehanicara i on kaze desi se kuršlus pa to javi,mislim ono javi esp i asr a to nema greske nego dizne i ventil turbine....kada je kisa jako padala tada mi je bacilo gresu i sama se ugasila i maknula..tjedan dana nista ne pali vise..

uglavnom,vozim dalje jer autu nista nesvijetli od gresaka a ide normalno,ak kaj pocne zezat onda cu dalje,inace ima koji dobar autoelektricar za preporuku koji nece ic na to da se mjenjaju bezveze stvari nego tko moze detektirat kak spada ak pocne opet esp javljat.
 
Na vrh