Dva šarafa kotača i navoj

akiramar

Active member
Imao sam malo (pre)tešku ruku kod šarafljenja kotača i uspio sa ošteti navoj na dva šarafa na dva kotača.

Sad te šarafe ne mogu zategnuti kako treba do kraja (mogu vrtjeti u nedogled).
Nije problem kupiti nove šarafe, ali stvar nije u šarafima (probao sam ih zamijeniti), nego u rupi. Ostala 14 šarafa drže kako treba.
Jedan kotač je prednji a drugi zadnji...

Idu li navoji na rupama uz disk (pa kad promijenim disk imam i ispravne navoje), ili na nešto drugo?

Kako se ovakve stvari popravljaju?
 

deda

New member
Navoji nisu na diskovima,nego na glavčinama.Moraš promjeniti glavčine,nikakva kemijanja ne dolaze u obzir,:cenzura::cenzura::cenzura:aga repa,zar želiš riskirati svoju i tuđu glavu.
Navoje nikako nisi mogao ošteti prejakim pritezanjem,nemaš ti te snage,nego nakrivo natjeran šaraf,pa ubuduće pazi ili se ne bavi poslom koji neznaš.Ni promjena kotača nije samo tak,kao što vidiš iz priloženog,pusti da svako radi svo posao ,a ti se bavim svojim.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
ubuduće pazi ili se ne bavi poslom koji neznaš.Ni promjena kotača nije samo tak,kao što vidiš iz priloženog,pusti da svako radi svo posao ,a ti se bavim svojim.
Je, sad ispada da treba tečaj završiti za skinuti i vratiti kotače. :D Gurnuo je ukoso šaraf, moglo se to dogoditi i u servisu i kod vulkanizera, a događalo se. Nerijetko. A ljudima je to tamo posao, pa griješe.
 

deda

New member
Onda oni snose odgovornost i troškove.A da tečaj treba obaviti,vidi se iz priloga,pa onda ti se to nebi dogodilo.
 

ZlatkoC4

Well-known member
(pre)tešku ruku kod šarafljenja kotača i uspio sa ošteti navoj na dva šarafa na dva kotača.
e moj prijatelju tolika ljudina naravno da lako pokida i nakovanj :D
najvjerojatnije je to već bilo :cenzura: samo što nisi skužijo i sad je tebe dopalo šaka pa misliš da si ti prečero ali vjerojatno da je netko na kompresorski pištolj uletio u koso upravo kao što deda kaže.

inače zlatno pravilo je da rukom šaraf zašarafiš dok ide i tek onda ključem. i nemaš brige da ćeš ga pretegnut jer šaraf kad je max zategnut onda zacvili i to je to :grin:

A ovako ćeš morati riješiti glavčine kak ti deda reko.
 

akiramar

Active member
Mah, koliko sam sarafa nategao, kotaca skidao i stavljao, jednom se moralo i to desiti...
Ali, ajde sada cujem da mi treba tecaj i za to :)

Inace, na prednje kotace se mijenja glavcina, na zadnjim je navoj na diskovima.


piksa se stavi
To sam danas cuo drugi put ...
Što to znači?

Vjerojatno budem promijenio prednju glavčinu (cca 200 kn), a zadnji disk ću tako popraviti, ionako će ići novi kroz neko vrijeme.
 

Krky

Lakerski profesionalac
Namotaj šaraf sa kudeljom:D:D
Ja se na svom otraga sa 2cm distancama vozim na 3 šarafa, nemam više dugačkih šarafa :D
 

akiramar

Active member
Na kraju sam zamijenio zadnja dva diska + disk plocice.
Dva sata laganini posla, išlo je sve po PS-u.

Ako netko misli sam raditi, kočioni cilindar ima desni navoj, za skidanje diskova je potreban ključ 13, 15 i 36 te tx50.
Malo masti i spreja za čistiti kočnice...
 
Posljednje uređivanje:
Na vrh