Diskovi i pločice

adio tata

New member
Pozdrav, trebao bi mijenjati diskove i pločice, jel ima ko koji servis za preporucit i koliko će me to koštat. U Novom Zagrebu sam pa neki koji je blizu ak je moguće.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Imaš servis Turek u Zapruđu, ja sam bio zadovoljan s njima. Rade azijate al snašli su se i sa Citraćem. Diskove i pločice bi trebali žmirećki promijeniti. Cijenu rada zovi i pitaj. Posao ne vrijedi više od 50kn, ali mislim da će ti svi naplatit barem jedan radni sat. Nači od 150kn na gore.

Za cijene opet sam moraš provjerit. C4 dolazi sa više veličina diskov, pitanje je što je kod tebe.
U AutoKreši imaš 30% posto popusta na sve na lageru trenutno, pa pogledaj. I gosp. Anđelko bi mogao korektnu ponudu složiti.
Ali negdje cca. 1000kn bi te moglo ispast komplet kvalitetnih prednjih diskova i pločica.

Imaš i Neostar ako ti se neda zezat. Oni navode oko 1400kn za sve naprijed, vjerovatno je i u ovlaštenom slično, koju stotinu skuplje.
Samo je tu pitanje kakvo smeće ugrađuju, bolje je to imati pod svojom kontrolom.
 

ZVAJ

Skoro zreo
Da ne otvaram novu temu, a diskovi i pločice su i kod mene u pitanju!
Naime Imam još originalne disk pločice naprijed, auto broji 89tkm. Koliko sam vidio još trećina materijala za kočenje je na pločici.
Kupio sam BRAMBO disk pločice za promijeniti. PITANJE Ima li netko iskustva sa ovim pločicama ako se na postojeće diskove stave kako će to "disati". Diskovi su ravnomjerno potrošeni nema "brazdi", jedino se po vanjskom rubu diska vidi potrošenost onako umjerena. Mogle bi još jedne pločice. Kako će se BRAMBO slagati sa original diskovima.
ZAHVALAN :)
 

Cutac

Prèkaroš
Vidi kakvi su diskovi. Nisi malo km napravio, mogli bi biti pri kraju ako su tvornički, pa onda bolje odmah zamijeni.
 

Cutac

Prèkaroš
Ja sam svoje nedavno, pred 10-ak tisuća km, znači oko 85.
Štedim ih, kočim ranije, puštam da se hlade, ali nekad se znam naći u okruženju u kojem ih mučim sat, sat i pol :whistling:
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
U reklami auta ti je odgovor. Disk je dosta tanji nego na ostalim autima u klasi. Sve za smanjenje mase. Previše toga na tom autu je poddimenzionirano.
 

Cutac

Prèkaroš
Disk je dosta tanji
Onda je valjda i jeftiniji :D

Ali neka, manja neovješena masa, ne vidim ništa loše u tome. Meni osobno ne bi bio problem "uranjeno" mijenjati potrošne dijelove, čak i razmišljam da interval redovnog kod sebe skratim na 10 tisuća.
 

markan1000

Well-known member
Ali manja masa bi trebala značiti i lakše zaustavljanje i manju potrošnju diskova i pločica. tom logikom bi mogli biti tanji a jednako trajati
 

Memphis

Active member
Da ne otvaram novu temu, a diskovi i pločice su i kod mene u pitanju!
Naime Imam još originalne disk pločice naprijed, auto broji 89tkm. Koliko sam vidio još trećina materijala za kočenje je na pločici.
Kupio sam BRAMBO disk pločice za promijeniti. PITANJE Ima li netko iskustva sa ovim pločicama ako se na postojeće diskove stave kako će to "disati". Diskovi su ravnomjerno potrošeni nema "brazdi", jedino se po vanjskom rubu diska vidi potrošenost onako umjerena. Mogle bi još jedne pločice. Kako će se BRAMBO slagati sa original diskovima.
ZAHVALAN :)
Brembo pločice su zapravo Ferodo. I po meni su one bestbuy.

Što se tiče diska više manje svaki ima oznaku do kuda smije biti potrošen. A za pločice nema razloga zašto ne bi bile dobre.
 

ZVAJ

Skoro zreo
Što se tiče diska više manje svaki ima oznaku do kuda smije biti potrošen. A za pločice nema razloga zašto ne bi bile dobre.
E, vidiš ovo je najkorisnija informacija!! kako pronaći tu oznaku??
Meni se čini da bi diskovi mogli još trajati, bez obzira na izvjesnu potrošenost. Nekako nas serviseri uče da im što češće dolazimo i samo novo šibaju. Lanac mijenjati na 120tkm, ali najbolje je na 100tkm. Ali još sigurnije na 90tkm !!! Pa to nema kraja!!
 
Posljednje uređivanje:

Cutac

Prèkaroš
Tanji diskovi su odličan preduslov za krivljenje diskova.
U potpunosti se slažem. Nemam iskustva na autima, ali na bicikl sam stavio Avid HS1 u nadi da će hlađenje biti bolje. I je, dosta bolje, ali nakon svakog jačeg spusta, čuje se kako zapinje za pakne u intervalima.
To je trade-off na koji su neki spremni, neki ne :) Iako ne vidim smisao u putničkoj verziji auta, ali neka :D
Lanac mijenjati na 120tkm, ali najbolje je na 100tkm. Ali još sigurnije na 90tkm !!! Pa to nema kraja!!
Pa zar nije?
Lanac nije toliko skupa investicija, a nema ništa loše u tome da ga se zamijeni i prije vremena. Sigurniji si, pogotovo jer VTi motori nisu na glasu kao "bulletproof" :D
 

ZVAJ

Skoro zreo
Pa zar nije?
Lanac nije toliko skupa investicija, a nema ništa loše u tome da ga se zamijeni i prije vremena. Sigurniji si, pogotovo jer VTi motori nisu na glasu kao "bulletproof"
Hm Hm, kako kome! Ako je rečeno 120tkm onda treba biti min 100tkm. E sad ako diraš u lanac dobro je i vodenu pumpu, pa remen a može i rolice za natezanje remena. A vidi flisa semering remenice, kad sve radiš..... eto 5500 tisuća kunića. A ti trenutno radiš za plaću na koju se ne plaća porez....
Nego gdje je ta oznaka na disku??? Sutra moram bacit oko pa vidjeti.
 

Cutac

Prèkaroš
Ako je rečeno 120tkm onda treba biti min 100tkm.
120 je vjerojatno za normalne uvijete. Tj. idealne, a mi ne vozimo u idealnima. Èim u 6 godina nemamo ni 100 tisuća km :D
A i nije 5500, nego plafon 1500. Dijelovi da su 1000(još ja neću morati pumpu vode jer ima ~8000 km na sebi), a majstor ako uzme 500, i to je previše.
Recimo treba ti 6 godina za jednu izmjenu 20 tisuća ranije. Nakon 5 ranijih izmjena dođeš do jedne viška. Što bi bilo 5500 na 30 godina, što nije tako puno. 15 kuna mjesečno po tvojoj računici, 4 po mojoj. Što je apsolutno zanemariva cifra, a pruža puno veću sigurnost i besprijekorniji motor/auto.

Naravno, ovisi do osobe. Ja želim auto u najboljem mogućem izdanju i to sam spreman platiti. A i vrlo često razvlačenje održavanja donese po koji novi problem, što na kraju i ako ne košta više love, košta više živaca, da ne spominjem neimaštinu auta ako imaš samo jedan. A živci su jedni, love će biti.
 
Na vrh