Čemu služi ovaj šaraf? Na 1.4 VTI curi ulje

Krky

Lakerski profesionalac
Znači ta gumica na njemu je presuzila :hm:
da li ima veze u kojem je položaju ta rupica na njemu koja je u nutra?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Mislim da ne, trebalo bi jedino naći točan podatak na koliki moment se steže, bilo bi to u Haynesu s tim motorom.
 

Dalibor

Dado Tornado
ne moraš zamijeniti vijak,
samo zamjeni brtvicu (o-ring),
odšarafiš vijak i odeš kod nekog tko popravlja hidrauliku, pneumatiku, kočione cilindre ili čeljusti,
daš za gablec i zdravo.

ili neka ti netko izvadi dimenzije pozicije 14 na shemi niže pa odeš kupiti takav o-ring:

 

Krky

Lakerski profesionalac
Dotegnul sam ga i mislim da više ne pušta :cool:
nego imam drugi problem :(
kak sam kupil auto stalno mi motor slini ulje na sve strane....
na dihtungu poklopca ventila, njega sam zamijenio prije par dana i sad je suho gore...
slinil mi je na karteru poprilično, jučer skinul karter sve dobro očistil i zadihtal i sad je dole suho ko barut....
i sad legnem ispod auta i imam kaj za videt, pušta negdje otraga mislim na bloku ispod usisne grane i čvapa direkt po auspuhu i smrdi i dimi se na sve strane.....
Kaj se na tom 1.4 vti nalazi sa druge strane a da bi moglo na tom mjestu sliniti?
tu je anlaser, cilindrić od kuplunga mislim i nevidim kaj još...... pomagajte.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Prodaj tu kantu krksone i nazad na HDi :D

Vidi ovi šarafići pod br- 7... neznam čemu služe, al pogledaj ih, tri su iza. Ili je popustio dihtung na spoju bloka :confused:

 

Krky

Lakerski profesionalac
Danas saznao poed malo više :hm:
Lociral sam sad točnije od kud mi curi ulje, ipak sa prednje strane....
Točno ispod katalizatora, nije na kučištu uljnog filtera, idem sad skidat onu limenu oblogu katalizatora, pa ako nebudem locirao ni tad, onda skidam katalizator....
Imam sumnju da mi pušta na samom spoju di se spaja gornji dio bloka i donji dio iza samog katalozatora.....
Dal ima još koja fotka s te strane bloka na citro servise?
Trebal bi se regati na taj servise već jedanput :meh::shock:
 

Krky

Lakerski profesionalac
Oooooo fina kola :D:cool: i cijena je ok.... al rađe bi onda c4 :cool:

Ivane puno ti hvala na pomoči u ovoj temi....:cool:

Eto danas ja napravio velik poso :D
Sve rastepel, ispušnu granu skinul sa katalizatorom, ispod sve masno...
Nema na čemu puštat jedino na kučištu uljnog filtera ili na spoju gornjeg i donjeg dijela bloka...
Skinul sam kučište uljnog filtera, sve dobro očistil i dobro ga zadihtal sa digt masom, i onaj spoj di se blokovi spajaju sam na debelo naličil sa diht masom, i to se sve sad dobro suši...
Mislim da nema sad više di puštati....











 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Svaka čast na trudu ;)

Ovu limenu dihtung/zaštitu od auspuha si novu stavljao?
Pitam jer u Haynesu za mog piše da su ''jednokratne''... tj svaki put kad se skine grana mora nova. No vidim da je tu to malo masivnije izvedeno...
 

Krky

Lakerski profesionalac
Ma samo sam tu staru zašarafil natrag, malo pobrisal i sa nožičom postrugal čađu sa onih prstenova valjda mesingani ili bakreni na tom limi di grana baš sijeda i dihta....
Još nisam probal upaliti :D:D jer čekam do jutra bar da se ta diht masa stvrdne....
Znači sutra bi me moglo veselje čekati kad upalim auto :D:D:disgusted::wtf:
Ta limena kao obloga i ujedno dihtunh ispušne grane je u sredini dupla i u njoj mi se vidi da je kao staklena vuna ili neki azbest ili kaj več....
Tak je i na tvom 1.4?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
A skužit ćeš ako bude dimilo, al valjda ćeš imat sreće :D Nije ni to neki velik problem... lako ga zamjeniš.

Kod mene je odvojen dihtung i zaštita.. dihtung ima samo ovo malo zadebljanje uokolo, neznam ako je još šta ekstra nutra.

 

Krky

Lakerski profesionalac
Prošlo je 10 dana i 500km napravio, a motor suh ko barut:D:cool:
Ee sad tek mogu počet pratit koliko mi je stvarna potrošnja ulja...

Brine me to da se nekad nekad otraga na auspuh osijeti smrad pregoretog ulja.. :disgusted::hm:
Motor ima 143tkm i fantastično pali, radi, vuće i sve to...
Da li mu ulje ulazi kroz gumice ventila ili kroz karike?
I da li se gumice mogu promijeniti a da se glava ne skida? Mislim da sam to negdje čul, e sad neznam da li i na tom motoru...
 
Na vrh