c4 ehdi 2013god akunulator

heconja

New member
problem akumulator treba novi,ali moj c4 2013god ima eco mod(start stop),zanima me kakav akumulator ide te kako se krece cijena istih.

nemogu naslov popravit krivo je napisano
 

Doomsday

U prolazu...
Za start&stop ide ili EFB (starija tehnologija) ili AGM (novija tehnologija) akumulator...

Za auto iz 2013-te mislim da bi i EFB bio OK, ako ne želiš uzet AGM. Veličina kod tebe je L3, Š 175 mm, D 278 mm, V 190 mm, pozitivni pol desno, D+.

AGM je bitan gdje osim klasičnog start&stop ima i regeneracije baterije, a to je obično u novijim godištima...

Moj izbor za AGM bi bio Exide Start-Stop AGM EK700, 70Ah 760A...

http://www.exide.info/spec/ek700.html

Za EFB bi bio Varta Blue Dynamic EFB 570 500 076, 70Ah 760A...

https://www.hr.varta-automotive.com/hr-hr/proizvodi/varta-blue-dynamic-efb/570-500-076

Naravno, i AGM i EFB akumulatore imaju i razni drugi proizvođači, bitno je da pogodiš dimenziju i da Ah kapacitet i A struja hladnog starta budu OK...

Cijene malo potraži sam, sad kad znaš što tražiš nije problem...

Valjda...

:D
 

Milosh

Test
Ja sam skoro zamijenio akumulator u svom Volvu S60, isti motor, isto S&S.

U autu je bio EFB akumulator iako uputstvo od vozila kaže da se stavi AGM.

Našao sam i ugradio Exide EK800, to je AGM tip. Na moje pitanje koja je u praksi razlika između EFB i AGM (osim u samoj konstrukciji akumulatora, jel te), u radnji koja se bavi samo akumulatorima (i uvjerio sam se da su stručni) kažu da u praksi što se tiče upotrebe nema razlike (mogu se i jedan i drugi ugraditi), ali da su AGM akumulatori po svojoj prirodi izdržljiviji i otporniji na starenje i propadanje.

Ja sam svoj platio 285 KM (305 KM - 20 KM za stari aku), ima dvije godine garancije.

Inače, Exide ti je najbolji brend. Èak je i VW izbacio Vartu kao prvu ugradnju i počeo ugrađivati Exide, tako sam negdje čitao.
 
Na vrh