Štedljivi, elastični, zabavni i zahtjevni. Ako ga lijepo ugriješ, servisiraš prije propisanog roka i zavisno o načinu korištenja i ne štediš, nećeš imati problema. Voli procviliti ležaj aktivatora pumpe vode, voli pusiti brtva poklopca ventila i vole popiti ulja.
Modeli do 2009.-2010. su poprilično nepouzdaniji od modela poslije 2010.
Španer lanca se lako pohaba i onda lanac lupa dok se ne digne tlak ulja ili u ekstremnijim slučajevima lupa uvijek i zna se desiti da se pošemeri "timing".
Na što bi trebao obratiti pozornost općenito kod C4 II?
Brtva na dnu šajbe voli puštati vodu i zatim trune izolacija firewalla(5000 kuna za zamijeniti(materijal)), zadnja vrata vole guliti C nosač kod brave, pogledaj limariju ispod dodatnih svjetala na zadnjoj haubi, prednja hauba je znala procvjetati po rubovima, prednje brtve vrata na okviru, barem meni, nisu najizdržljivije, provjeri jel obje strane klime mijenjaju temperaturu i jel radi mijenjanje smjera puhanja(iako je to bio problem na prvoj generaciji).