C4 1.6 VTi

brunoVTR

Member
Pozdrav.
Brat mi kupuje C4 1.6 Vti 2011. godina.
Kakvi su ti motori? Na što bi trebao obratiti pozornost općenito kod C4 II?
Otvorio sam zasebnu temu za ovaj tip motora jer mi je u temi za rabljene sve razbacano.
Hvala unaprijed na savjetima.
 

Cutac

Prèkaroš
Kakvi su ti motori?
Štedljivi, elastični, zabavni i zahtjevni. Ako ga lijepo ugriješ, servisiraš prije propisanog roka i zavisno o načinu korištenja i ne štediš, nećeš imati problema. Voli procviliti ležaj aktivatora pumpe vode, voli pusiti brtva poklopca ventila i vole popiti ulja.
Modeli do 2009.-2010. su poprilično nepouzdaniji od modela poslije 2010.
Španer lanca se lako pohaba i onda lanac lupa dok se ne digne tlak ulja ili u ekstremnijim slučajevima lupa uvijek i zna se desiti da se pošemeri "timing".

Na što bi trebao obratiti pozornost općenito kod C4 II?
Brtva na dnu šajbe voli puštati vodu i zatim trune izolacija firewalla(5000 kuna za zamijeniti(materijal)), zadnja vrata vole guliti C nosač kod brave, pogledaj limariju ispod dodatnih svjetala na zadnjoj haubi, prednja hauba je znala procvjetati po rubovima, prednje brtve vrata na okviru, barem meni, nisu najizdržljivije, provjeri jel obje strane klime mijenjaju temperaturu i jel radi mijenjanje smjera puhanja(iako je to bio problem na prvoj generaciji).
 

Cutac

Prèkaroš
Nije natezac, on postoji kao odvojeni dio.
Imas remenicu na radilici na koju ide remen, pa na alternator, klimu,... i na drugu stranu remena na radilici se prisloni tarno kolo aktivatora i tada se pritisne i na tarno kolo pumpe vode. Nema uopce utjecaja na zategnutost remena.
 

Damaj

Active member
Stvar je u tome da kada antifriz dostigne odredjenu temperaturu aktivator prisloni remen na tarenicu vodene pumpe odnosno upogoni vodenu pumpu. Znaci dok motor ne postigne odredjenu temperaturu voda ne kola sistemom sto znaci nema grijanja kabine dok motor ne postigne zadanu temperaturu.
 

Milosh

Test
Jasno, hvala na objašnjenju. Ne znam zašto im to treba, ali dobro. Ne vjerujem da je neki naročit benefit u odnosu na klasični sistem, a samo je komplikovanije, skuplje i podložnije kvarovima.
 

Cutac

Prèkaroš
Rekao bi da je benefit da ako remen pukne da se pumpa nastavi vrtjeti, ali to nije tako jer ako nema remena, nema ni pokretanja aktivatora. A možda ima neki fail-safe da ako pukne remen da se aktivator još pomakne pa da se direkt na remenicu spaja.
 

Kele

PSA Fan
C4 B7 1.6 vti , je dobar motor,dosta stedljiv na niskim obrtajima a opet sa dosta snage recimo kada se vozi po autoputu.Ako nije THP model onda ima 120 konja a ako je
THP(sa turbinom) onda ima 150-160 konjskih snaga.Kolege u postovima iznad su ti uglavnom sve rekle.Po meni ,najveca im je mana ta sama VTI tehnologija i to fazno zakretanje bregastih osovina.Stedi gorivo,ima bolje performanse ali onaj hladan start i ono brujanje motora,ja licno nikako da se naviknem :) .Nakon 3 minuta rada,motor se skoro i ne cuje iz kabine, jedino pri hladnom startu ,pogotovo kad su nize temperature u ovim zimskim mesecima,malo je bucan.
 

Damaj

Active member
Ako se ne varam Cutac ti imaš motor 1.4, razlika između 1.4 i 1.6 vti kao nebo i zemlja, i ne, nema grijače, a motor se jako teško zagrijava zbog valvotech tehnologije. (valvotech, valjda sam dobro napisao:confused:)
 

Cutac

Prèkaroš
Je, 1.4.
Mozes navesti razlike? Ja koliko znam, motori su izuzetno slicni. Niti jedan nema DI, oba imaju ValveTronic i VANOS, oba imaju lanac, a prilicno sa siguran da se dodatni kapacitet dobio povecavanjem hoda klipa, znaci da je i blok vecinski isti.
 

ZVAJ

Skoro zreo
Cutac, šta je "aktivator pumpe vode"?
Imaš negdje napis o ovom problemu. Mislim da je tema "klepeće u motoru". Stvara zvuk kao da su ventili ili lanac. Nisam ga promijenio već ovaj samo malo počistio i "razradio". Zvuk je doista kakrakterističan. Uglavnom vrlo je osjetljiv na kvalitetu površine remena nalegne na nju. Pa ako ima imalo neravnina skakuće kao terijer na lancu :). Cijena u trgovinama npr GAS iz Osijeka je oko 800kn kompletan dio kao na slici.
 
Na vrh