C 4 II 1.6 hdi

MR47

Member
Pozdrav,postao sam vlasnik navedenig vozila sa motorom 1.6 hdi 92 ks.
Trenutno čekam da se odrade papiri pošto je auto iz uvoza pa se bacam u potragu najprije dobrog mehaničara.Znači nije mi bitno da li je ovlašteni ili Pero iz garaže,volio bih čovjeka od povjerenja koji bi si dao truda, a ne da sve odradi preko one stvari.Takvog sam imao za Opela, ali Opela više ne vozim.
Pošto sam iz Koprivnice,tražim preporuku za nekog iz ove okolice,ali nije mi problem potegnut i dalje za dobrog majstora.
Inače sam s autom jako zadovoljan,ali htio bih dotjerati neke sitnice da budu kako treba.
E, sad, neke informacije mi kažu da taj motor nema dvomaseni zamašnjak,ja opet mislim da ima, pa ako neko zna sa sigurnošću, molio bih odgovor.
Da li je moguće mapirati taj motor da se izvuče nekoliko KS više ili je bolje ostaviti tak kak je?
 

Cutac

Prèkaroš
Vozio sam verziju od 100 konja i mislim da mapiranjem neces dobiti osjetnu promjenu. Vise momenta i mozda bolju krivulju, ali taj motor je i dalje napravljen za stednju, ne vjerujem da ces dobiti osjecaj "pravog" dizela.
Ja bih ostavio kako je, motor je takav, a ako ne zelis ugroziti zivotni vijek, neces puno dobiti remapom.
 

MR47

Member
Da, tak sam si i mislil,mogelbi samo napraviti glupost kaj se tiče remapa.Eventualno kad bi našel baš nekog ko se kuži u to i da je na valjcima.
Jedino molim ako neko ima dobrog mehaničara u okolici da mi preporuči,jer u ovlašteni nebi.Jedan ovlašteni mi je danas zapjeval 1800 kn samo za ulje i filtere.To mi se čini dobrano previše.
 

Cutac

Prèkaroš
1800 kn samo za ulje i filtere
Ulje, filtri, mene s rukama ispadnu oko 500 kuna.

Možeš ti remapom svašta napraviti. Možeš napraviti "fine tuning" tako da ti na papiru razlika bude malena, ali u vožnji velika. Èak se ni krivulje ne mijenjaju jako, ali kad voziš, imaš drugi auto.

No to košta, dobar remap nećeš ispod 1000€ napraviti.
 

MR47

Member
Sad sam bio u trgovini autodijelova,cijene su dosta prihvatljive u odnosu na druge marke,da objavim, otprilike 2000 kn su ulje,svi filteri,set zupčastog remena sa vodnom pumpom, napinjač staznog remena i sam remen.Tako da još mi samo ruke fale.
E, sad ono što mi je zapelo za oko je sljedeće;trgovac je bio ljubazan i imao vremena pa smo malo tražili neke ozbiljnije dijelove,tako da kad sam ga pitao da vidi set kvačila, jedino što mu je za ovaj motor izbacivalo je bio jednomaseni zamašnjak s klasičnom lamelom i korpom???Da li je to istina da ovaj motor dolazi s jednomasenim zamašnjakom?
 

MR47

Member
Moram provjerit,ali da,čini mi se da su dva svjetla.Po ovome bi trebao biti dvomaseni zamašnjak,jer mi se čini da je lamela bez opruga?
 

Cutac

Prèkaroš
Malo sam gledao što ima na serviceu i skužio da je prikazano da imaš plafonjeru kakvu ima c4 prve generacije iza.
Neš je čudno, i meni tako stoji.
Valjda greška..
 

MR47

Member
Prema kataloškom broju što je kolega tomica dao trebao bi biti klasični zamašnjak,još ću sutra otići do jedne trgovine autodijelovima pa provjeriti.Mislim da bi većini korisnika to bila olakotna okolnost nakon cijelih parada sa dvomasenim zamašnjacima.
 

MR47

Member
Hvala na informacijama,svima.Sve mi je draže što sam odabrao ovaj model,a ne jači,ako će baš trebati napravit ću remap,ali zasad mi je čist dovoljno i snage i momenta.
 

visaluteju

Well-known member
Po meni za prosjecnu osobu i obicne smrtnike(osim za ljubitelje sportaka ali u tom slucaju nabavi se sportak auto) omjer ubrzanja, brzine, tezine, snage i potrosnje ne moze biti idealniji za jedan auto :) Ima dobro ubrzanje za prestizanje, fino ide a malo trosi. Sta ces bolje. Plus jeftiniji za odrzavanje. Prije njega sam vozio xsaru picasso 2.0 hdi 90 konja, kada sam sjeo u c4II kao da sam sjeo u auto sa bar 50 konja vise a ne samo 2 :) Jucer sam napravio 520 KM Drvar - Zagreb (po jako ruznom vremenu) normalne voznje prosječna potrošnja 4.1 l/100 KM...Sori na offtopic-u
P.S.Moje misljenje ne diraj motor i remap nema potrebe da ga "caskas", sretno sa vozilom
 

MR47

Member
Hvala,ja jos nisam bio na otvorenoj cesti da ti pravo kažem.Direktno se skinuo s autoceste i sad gradska vožnja,meni je oko 6 litara prosjek.Što se tiče samo gradske vožnje,žustrijim tempom mi je na 7 litara.Mislim da su jako dobro pogođeni prijenosni omjeri u mjenjacu,tako da ja petu brziu ispod 80 rijetko koristim.
 

ZlatkoC4

Well-known member
imaš klasični zamašnjak a remap ? bolje ne. ovaj motor ima dovoljan moment a da ga još dižeš falio bih ti i mjenjać sa 6br. ovako bolje ostavi kako je. samo ga malo utegni i sredi.

ove cijene koje si gore naveo za ulje i fltere u Cib commerce Buzin nadinska 9 niti približno nisu te. pitaj u cibu. ja tamo redovno servisiram postavi se se sa ljudima ljepo i imati češ ljepu suradnju sa njima. i sretno sa autom ja sam sa C4 1,6 hdi 92ks prezadovoljan. i barem ga jednom mjesečno ispuši na otvorenoj cesti dizel ne voli grad stano :grin:
 
Na vrh