Citroën Forum Hrvatske  

Povratak   Citroën Forum Hrvatske > Linija C > Citroën C4 Cactus
Zaboravili ste podatke?


Odgovori
 
Uređivanje
Staro 8.10.2019. , 11:18   #1
Lampičar
 
Član od: 10.02.2012.
Zadnja aktivnost: 11.10.2019. 19:46
Lokacija: Varaždin
Postovi: 10
Zahvala: 0
Zahvaljeno jednom u jednom postu
Originalno Izmjena filtra ulja,zraka i klime

Ekipica pozdrav , eto ja uvalio svoj 11 godina star C 3 njima..odnosno oni ga dobro podvalili meni I kupio novog Cactusa Live 110 ks bencin... je...neznam što mi bi da se opet uvalim u Citroen...pitanje za mudre mehanicarske glave...gdje je lokacija filtra ulja...zraka...klime...radio bih to sam bez obzira na garanciju...kao što sam činio na 3....za sada ne mogu pronaći YouTube tutorial za Cactusa..valjda odgovara isti motor na DS ili Peugeotu...110 je...daklem ponizno molim premijere mehanicarske glave za savjet...pozdrav ...može li proći ulje O 30 Valvoline bagatelno
koska je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Forumaš koji se zahvalio članu 'koska' na postu:
Oglasni prostor
Staro 8.10.2019. , 12:33   #2
Profesionalac
 
Milosh's Avatar
 
Član od: 21.02.2016.
Zadnja aktivnost: Jučer 22:32
Lokacija: Sarajevo
Postovi: 2.683
Zahvala: 142
Zahvaljeno 163 puta u 150 postova
Originalno

Koji je to tačno motor, oznaka, kubika, turbina?
Milosh je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 8.10.2019. , 13:07   #3
Prčkaroš
 
Cutac's Avatar
 
Član od: 28.12.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 00:59
Lokacija: Sisak
Postovi: 8.434
Zahvala: 484
Zahvaljeno 295 puta u 261 postova
Garaža
Originalno

Citat:
koska: Pregled postova
bagatelno
Uliji onaj aditiv da ne moraš mijenjati ulje 300 tisuća kilometara i dobar si.
Cutac je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 8.10.2019. , 14:08   #4
Novi član
 
Član od: 24.09.2018.
Zadnja aktivnost: Jučer 23:26
Lokacija: Sisak
Postovi: 137
Zahvala: 0
Zahvaljeno 2 puta u 2 postova
Originalno

110 to vjerovatno onaj 1.2 turbo puretech? Onda bolje nemoj kalkulirat sa uljem, pogotovo ako mislis odkantat ovlasteni a time i garanciju
dinko1981 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 8.10.2019. , 19:09   #5
Lampičar
 
Član od: 10.02.2012.
Zadnja aktivnost: 11.10.2019. 19:46
Lokacija: Varaždin
Postovi: 10
Zahvala: 0
Zahvaljeno jednom u jednom postu
Originalno

Nije bitno ulje..naravno da ću stavljati propisano...dali je itko mijenjao filter na 110 ks benzinu turbo....zanima me lokacija filtera ..što se mora skidati..mislim da je pristup odozgo i da je filter nakosen...kao na DS Citroen ima 3 ili 4
koska je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 8.10.2019. , 19:14   #6
Super Moderator
 
ivan222's Avatar
 
Član od: 14.08.2012.
Zadnja aktivnost: Jučer 20:16
Lokacija: Opatija
Postovi: 7.791
Zahvala: 148
Zahvaljeno 914 puta u 753 postova
Originalno

Filter ulja bi trebao biti ispred kartera, pristup odozdola - 1109 AL




Filter zraka je iza motora, ispod vjetrobrana, treba skinuti poklopac - 98 139 088 80




Filter kabine je u onoj plastici ispred šajbe, kad otvoriš haubu lijevo - 6479 90




Treba provjeriti sa br. šasije dali se sve poklapa
ivan222 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 9.10.2019. , 16:50   #7
Lampičar
 
Član od: 10.02.2012.
Zadnja aktivnost: 11.10.2019. 19:46
Lokacija: Varaždin
Postovi: 10
Zahvala: 0
Zahvaljeno jednom u jednom postu
Originalno

Najljepše zahvaljujem.....na Tecniko Junkers španjolski YouTube ima puno tutorijala za benzinca 110......ako netko još zna koji je šaraf...mora biti istureni muški neznam točno kojeg je oblika i koja velicina za ispuštanje ulja na karteru..koji broj...izgleda manji..on ulazi unutra u udubljeni šaraf...obratno je od većine drugih gdje je istureno van ..

Karter 208 - 110 je identičan Cactusovom...
koska je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 10.10.2019. , 20:07   #8
Stariji član
 
Lakii's Avatar
 
Član od: 11.06.2011.
Zadnja aktivnost: Jučer 19:52
Lokacija: Rijeka
Postovi: 1.122
Zahvala: 8
Zahvaljeno 294 puta u 233 postova
Garaža
Originalno

Ja obožavam sam raditi na autu. Definitivno pohvale za pristup! I nije da želim reklamirati Citroenovu servisnu mrežu jer su lopovi ali...
...na godišnjim servisima ćeš uštedjeti maksimalno 100-ak EUR godišnje.
A gubiš garanciju. I onaj glupi klub vjernosti koji ipak dobro dođe...
Ako namjeravaš auto zadržati oko 6 godina pa prodati dalje uštediš na servisima 700-ak EUR a gubiš na vrijednosti auta 1000-2000 EUR. Ne računajući neki kvar koji bi možda pokrila garancija.
Ne vidim ovdje računicu...

Bonus tip: nemoj štedjeti na ulju za taj motor!
Lakii je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 10.10.2019. , 20:16   #9
Super Moderator
 
ivan222's Avatar
 
Član od: 14.08.2012.
Zadnja aktivnost: Jučer 20:16
Lokacija: Opatija
Postovi: 7.791
Zahvala: 148
Zahvaljeno 914 puta u 753 postova
Originalno

Al garancija je, ako se ne varam, 2 godine? Iliti jedan pravi servis, nije se problem isprsiti.

Nevezano uz konkretno Citroen, znam da ima ljudi koji prepolove ovlaštene intervale sa jednim svojim malim servisom.... opet se nešto uštedi, dugoročno je bolje za auto, a nisam čuo da je ovlašteni ikad skužio ili da bi bilo problema s garancijom
ivan222 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 10.10.2019. , 20:32   #10
Stariji član
 
Lakii's Avatar
 
Član od: 11.06.2011.
Zadnja aktivnost: Jučer 19:52
Lokacija: Rijeka
Postovi: 1.122
Zahvala: 8
Zahvaljeno 294 puta u 233 postova
Garaža
Originalno

Da, osnovna garancija je 2 godine. A servisni interval zavisi od kilometraže...

Čekaj, ne kužim kako se to prepolove intervali, svaki drugi radiš u ovlaštenom?
Kako onda izgleda servisna knjižica? Tko resetira kilometre?

Opet, gubi se na vrijednosti vozila. Naravno ako ćeš biti iskren prema onome kome ćeš kasnije prodati auto. Sve drugo bi bilo nepristojno. I, hm, protuzakonito, jelda...

Naravno, ako ćeš imati auto od početka pa dok ne završi na otpadu, onda je ovo najbolji pristup.
Lakii je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 10.10.2019. , 21:07   #11
Super Moderator
 
ivan222's Avatar
 
Član od: 14.08.2012.
Zadnja aktivnost: Jučer 20:16
Lokacija: Opatija
Postovi: 7.791
Zahvala: 148
Zahvaljeno 914 puta u 753 postova
Originalno

Citat:
Lakii: Pregled postova
Čekaj, ne kužim kako se to prepolove intervali, svaki drugi radiš u ovlaštenom?
Kako onda izgleda servisna knjižica? Tko resetira kilometre?
Ne paše svima ali ima slučaja... recimo ima kod novijih automobila interval od 2 godine ili 30tkm. Pa nakon polovice odrade zamjenu negdje drugdje.
Knjižica se ne dira, ništa se ne resetira, to i dalje čeka ovlašteni na redovnom intervalu.

Citat:
Lakii: Pregled postova
Opet, gubi se na vrijednosti vozila. Naravno ako ćeš biti iskren prema onome kome ćeš kasnije prodati auto. Sve drugo bi bilo nepristojno. I, hm, protuzakonito, jelda...
Pa ne vidim zašto bi se gubilo na vrijednosti ili skrivalo to od potencijalnog kupca. Dapače, sačuvao bi sve račune i sve dao sa autom.
Kao kupcu rabljenog bi mi to bilo pozitivno, kupiti auto od nekoga tko se dodatno potrudio oko održavanja.
To mi je normalnije nego recimo auto od 5 godina i cca80tkm sa dva mala servisa, a takvih je dosta iz uvoza
ivan222 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 10.10.2019. , 22:49   #12
Stariji član
 
Lakii's Avatar
 
Član od: 11.06.2011.
Zadnja aktivnost: Jučer 19:52
Lokacija: Rijeka
Postovi: 1.122
Zahvala: 8
Zahvaljeno 294 puta u 233 postova
Garaža
Originalno

Čekaj malo, pa ne pričamo ovdje o autima sa dugim servisnim intervalima. To je potpuno druga tema. I to je tema o kojoj se može jako drugo pričati. Uzmi bilo koji auto sa velikim servisnim intervalom i dobro pročitaj sve uvjete takvog intervala. Nije baš sve šareno...

Ovdje se radi o tome da se želi potpuno izbjeći ovlaštene servise. I radi se o novom novcatom Cactusu sa ser. intervalom od 1 godine ili 15 000 km. (25 000 km ako se vozi u bajci)
Lakii je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 10.10.2019. , 23:35   #13
Super Moderator
 
ivan222's Avatar
 
Član od: 14.08.2012.
Zadnja aktivnost: Jučer 20:16
Lokacija: Opatija
Postovi: 7.791
Zahvala: 148
Zahvaljeno 914 puta u 753 postova
Originalno

Da, taj scenarij novog auta bez ijednog pečata nije najidealniji, i zbog kakvih eventualnih mušica koje bi garancija pokrila, ali i zbog preprodaje...
ivan222 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 11.10.2019. , 07:37   #14
DS9
Mladi član
 
DS9's Avatar
 
Član od: 13.09.2011.
Zadnja aktivnost: 14.10.2019. 14:07
Lokacija: Beograd
Postovi: 402
Zahvala: 192
Zahvaljeno 121 puta u 92 postova
Originalno

Citat:
koska: Pregled postova
može li proći ulje O 30 Valvoline

ako je Synpower ENV C2 0W-30
https://oilgroupbg.com/pdf/valvoline...nv-c2-0w30.pdf

ne da može proći, nego se to može smatrati i najzgodniji izbor sa obzirom na preporuke iz citroenove tehničke dokumentacije, a može se smatrati i kao jedan od kvalitetnijih izbora u smislu sastava ulja (jer ulja po normi PSA B71 2312 imaju značajniji udeo PAO).

Btw, Valvoline je krajem jula ove godine i zvanično postao vlasnik kruševačkog FAM-a.
Kad je već isti država (Srbija) prodala (a lično mislim da je šteta), bar ga je kupila velika i kulturna zverka koja pravi kvalitetna maziva.

Sad, npr. da sam iz Hrvatske, prvo bih razmislio o INA Ultra PC 5W-30.
http://www.ina-maziva.hr/hr/proizvod...a-pc-5w-30/440

s tim što striktno tumačeno Valvoline varijanta je izbor by the book sa obzirom da ima i odgovarajuće odobrenje od PSA.

Post je uređivan 11.10.2019. u 08:43 (DS9)
DS9 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 11.10.2019. , 19:32   #15
Lampičar
 
Član od: 10.02.2012.
Zadnja aktivnost: 11.10.2019. 19:46
Lokacija: Varaždin
Postovi: 10
Zahvala: 0
Zahvaljeno jednom u jednom postu
Originalno

Daklem ekipica puno hvala na trudu ....garancija je 2 godine...praktički jedan servisni obični interval...a onda je sve prepusteno mojim rukicama..mislim da može proći Total ineo first 0 -30...vidim na stranim specifikacijama...auto kao svaki do sada mislim voziti više od desetljeća...ušteda od 700 kn je puno...mislim da na karteru ide inbus odvijač 10 ili 12 mm....
koska je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Oglasni prostor
Odgovori

Oznake
filtra, izmjena, klime, ulja, zraka

Uređivanje



Sada je 03:17. (GMT +1)


CitroënForum.hr je nezavisni internetski projekt nekolicine ljubitelja motornih vozila marke Citroën.
Nije izravno povezan s proizvođačem marke niti ovlaštenim predstavnicima proizvođača.
Sadržaj poruka na forumu predstavlja isključivo stavove, mišljenja te iskustva njihovih autora, a ne vlasnika foruma
niti članova uredništva foruma. Oni se na bilo koji način ne mogu smatrati odgovornima za njihov sadržaj.

"Citroën", njegov logotip te imena modela su registrirani zaštitni znakovi u vlasništvu tvrtke "Automobiles Citroën",
članicom PSA grupe, koju u Republici Hrvatskoj zastupa tvrtka "Citroen Hrvatska" d.o.o.

Copyright © 2019, CitroënForum Hrvatske
www.citroenforum.hr
vBulletin® Copyright © 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Ad Management by RedTyger