Citroën Forum Hrvatske  

Povratak   Citroën Forum Hrvatske > Nova linija C > Citroën C4 Cactus
Zaboravili ste podatke?


Odgovori
 
Uređivanje
Staro 26.10.2017. , 15:40   #21
Prčkaroš
 
Cutac's Avatar
 
Član od: 28.12.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 17:21
Lokacija: Sisak
Postovi: 5.668
Zahvala: 402
Zahvaljeno 215 puta u 186 postova
Garaža
Originalno

Crossover zamjena za c4. :srednji prst:
Cutac je online  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Oglasni prostor
Staro 26.10.2017. , 19:42   #22
Novi član
 
HAL9000's Avatar
 
Član od: 01.02.2012.
Zadnja aktivnost: 14.8.2018. 22:33
Lokacija: Zagreb
Postovi: 195
Zahvala: 0
Zahvaljeno 12 puta u 10 postova
Originalno

Novi C4 Cactus prvi put u Europi uvodi ovjese s progresivnim hidrauličnim graničnicima (Progressive Hydraulic Cushions™ – PHC) kojima se uvelike omogućuje dojam letećeg tepiha i prvi put u svijetu predstavlja sjedala Advanced Comfort.

Kako za ovo prvi puta čujem , koji je to vrag ?

Evo ipak našao nešto :




https://citroenvie.com/citroen-intro...on-suspension/



Neki low tech, prerano sam se poveselio, vidićemo kakav je , čim dođe u hr idem probati.

This one could be a game changer not only for Citroën but for PSA Peugeot Citroën overall. The hydropneumatic suspension designed by Paul Mages and used by various Citroën models since the 1950s will be replaced by progressive hydraulic cushions.

Citroën put the new technology to the test in what they call their Citroën Advanced Comfort, a C4 Cactus with hydropneumatic suspension instead of MacPherson struts at the front and a torsion beam at the rear. Automobile Magazine recently got an opportunity to test the prototype on a variety of roads and the feedback can be summed up in two words: thumbs up!
Approximately 20 patents have been applied for by Citroën for the progressive hydraulic cushions, and the company claims that it is a big improvement over Hydractive 3+, the final iteration of the Citroën’s hydropneumatic suspension, particularly in terms of cost. To retain the magic carpet ride of the Hydractive, Citroën tuned the progressive hydraulic cushions in such a way that the technology replicates the feel of Hydroactive 3+.

Citroën is presently keeping very tight lipped about about many aspects of the progressive hydraulic cushions. They are saying that the first production car to adopt the revolutionary technology will be launched in late 2017. And yes, Citroën is going to share its Progressive Hydraulic Cushion suspension with the DS and Peugeot brands.

We’ll eat small a piece of humble pie about our criticism last month of PSA’s strategy for returning to North America where we said their products today are not technologically innovative. This suspension certainly is, and may help differentiate PDA’s brands here from the competition. Unlike Hydractive suspension where hydraulic pressure could be utilized for other features, like steering and braking, Progressive Hydraulic Cushion is relegated to suspension only. Given that these other systems are engineered to operate optimally on an individual basis in today’s automobiles, Progressive Hydraulic Cushion makes sense as it is equally effective, and arguably superior to hydropneumatic suspension and can be deployed much easier across a broad range of PSA’s brands and model offerings.


Po ovome je to definitvni kraj za hidrauličare kakve poznajemo.

Post je uređivan 26.10.2017. u 20:08 (HAL9000)
HAL9000 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 27.10.2017. , 09:09   #23
Stariji član
 
markan1000's Avatar
 
Član od: 21.01.2014.
Zadnja aktivnost: 10.8.2018. 14:32
Lokacija: Zagreb
Postovi: 1.037
Zahvala: 51
Zahvaljeno 73 puta u 62 postova
Garaža
Originalno

meni je dobar, samo sve sad to počinje previše sličiti jedno drugome
markan1000 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 27.10.2017. , 10:57   #24
Novi član
 
Član od: 21.06.2017.
Zadnja aktivnost: 7.8.2018. 07:31
Lokacija: Široki Brijeg
Postovi: 12
Zahvala: 0
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Originalno

Cool je bio i prvi ,a kamoli drugi
doktor1 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 28.10.2017. , 07:07   #25
Novi član
 
marko1103's Avatar
 
Član od: 27.07.2015.
Zadnja aktivnost: 27.7.2018. 08:04
Lokacija: Zagreb
Postovi: 47
Zahvala: 7
Zahvaljeno 6 puta u 5 postova
Originalno

Meni je super dizajnerski i to sto vecina modela slici jedna na druge.

Medjutim posto ovaj auto mjenja C4 i C4 Cactus mislim da je unutrasnjost mogla biti malo bogatija i mozda malo ozbiljnija :/

Trenutni (ilitiga bivsi sad) C4 iznutra je miljama bolji od Cactusa.

Trebat ce sjest i pogledat, ovako na prvu mi se cini kao mjesto gdje su stedili da ne bude preskup tj vjerovatno jeftiniji od trenutnog C4 a nesto skuplji od Cactusa pretpostavljam.
marko1103 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 28.10.2017. , 20:00   #26
Novi član
 
HAL9000's Avatar
 
Član od: 01.02.2012.
Zadnja aktivnost: 14.8.2018. 22:33
Lokacija: Zagreb
Postovi: 195
Zahvala: 0
Zahvaljeno 12 puta u 10 postova
Originalno

Jel to negdje službeno da se c4 prestaje raditi ?
HAL9000 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 30.10.2017. , 08:13   #27
Stariji član
 
markan1000's Avatar
 
Član od: 21.01.2014.
Zadnja aktivnost: 10.8.2018. 14:32
Lokacija: Zagreb
Postovi: 1.037
Zahvala: 51
Zahvaljeno 73 puta u 62 postova
Garaža
Originalno

http://www.autonet.hr/aktualno/vijes...uzenu-penziju/

do kraja godine navodno prestaje proizvodnja, i onda još prodaja par mjeseci i to je to.
Čestitke svima nama vlasnicima C4 II, jer ćemo se još nekih par godina vozati u aktualnom modelu
markan1000 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 31.10.2017. , 13:21   #28
Novi član
 
marko1103's Avatar
 
Član od: 27.07.2015.
Zadnja aktivnost: 27.7.2018. 08:04
Lokacija: Zagreb
Postovi: 47
Zahvala: 7
Zahvaljeno 6 puta u 5 postova
Originalno

vjerovatno nakon kupnje Opela od strane PSA im ne treba jos jedna konkurencija 308-ici

Intervjui (na kojem CEO Citroena potvrdjuje kraj za C4) + overview auta ima ovdje:
marko1103 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 5.12.2017. , 12:08   #29
Super Moderator
 
ivan222's Avatar
 
Član od: 14.08.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 16:38
Lokacija: Opatija
Postovi: 6.081
Zahvala: 80
Zahvaljeno 807 puta u 650 postova
Originalno

Još par detalja... naspram C4, međuosovinski sada ima 1cm razlike u korist starog modela. Gepek nije dramatično manji, 360 naspram 380l.
Dimenzije sveukupno jesu manje, ali su dovoljno blizu da zadovolji većinu starih kupaca. A kao poticaj ili nagrada im stiže puno više opreme nego u starom C4.... uz naravno očekivanu manju cijenu.
Prvi testovi i naruđbe kreću početkom sljedeće godine.



ivan222 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 2.3.2018. , 17:50   #30
Dado Tornado
 
Dalibor's Avatar
 
Član od: 21.12.2010.
Zadnja aktivnost: Jučer 20:04
Lokacija: Novi ZG
Postovi: 4.917
Zahvala: 845
Zahvaljeno 457 puta u 389 postova
Originalno

britanski test, c4 sa novim tipom ovjesa

Dalibor je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 2.3.2018. , 18:11   #31
Stariji član
 
diegos's Avatar
 
Član od: 22.05.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 15:24
Lokacija: Umag
Postovi: 783
Zahvala: 131
Zahvaljeno 57 puta u 50 postova
Garaža
Originalno

Jadan trudi se pronaci rupe i grbe na cesti, nek dođe u Hr snimat
Sta, nista od spustanja zadnjih prozora?
diegos je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 2.3.2018. , 18:18   #32
Super Moderator
 
ivan222's Avatar
 
Član od: 14.08.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 16:38
Lokacija: Opatija
Postovi: 6.081
Zahvala: 80
Zahvaljeno 807 puta u 650 postova
Originalno

Ništa, ko na juguću ostaje Ali bar ovjes dela
ivan222 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 25.3.2018. , 16:03   #33
Lampičar
 
Član od: 18.06.2014.
Zadnja aktivnost: Jučer 17:38
Lokacija: Vinkovci
Postovi: 3
Zahvala: 0
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Originalno

Jel se znaju cijene po kojim bi se prodavao?
mickeymouse je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 25.3.2018. , 17:27   #34
Super Moderator
 
ivan222's Avatar
 
Član od: 14.08.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 16:38
Lokacija: Opatija
Postovi: 6.081
Zahvala: 80
Zahvaljeno 807 puta u 650 postova
Originalno

Nezna se još
ivan222 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 25.3.2018. , 18:47   #35
Dado Tornado
 
Dalibor's Avatar
 
Član od: 21.12.2010.
Zadnja aktivnost: Jučer 20:04
Lokacija: Novi ZG
Postovi: 4.917
Zahvala: 845
Zahvaljeno 457 puta u 389 postova
Originalno

cijena će kretati od cca. 125-130 000 kn, biti će kao trenutni c4, zericu skuplji od c3 aircrossa.

ima ih u konfiguratorima citroen francuske, britanije, slovenije, vjerojatno i drugdje
Dalibor je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 29.3.2018. , 21:52   #36
Lampičar
 
Član od: 01.06.2016.
Zadnja aktivnost: 3.4.2018. 23:21
Lokacija: Becej
Postovi: 9
Zahvala: 3
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Originalno

Ovaj Progressive Hydraulic Cushions™ – PHC, hoce li ga u aftermarket varijanti ponuditi i za aktualno odlazeci C4? Bas bi bilo super.
Stealth je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 29.3.2018. , 22:00   #37
Super Moderator
 
ivan222's Avatar
 
Član od: 14.08.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 16:38
Lokacija: Opatija
Postovi: 6.081
Zahvala: 80
Zahvaljeno 807 puta u 650 postova
Originalno

Mislim da su šanse za to nikakve, ali uz dovoljno love se uvijek može ugraditi zračni ovjes
ivan222 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 29.3.2018. , 22:33   #38
Prčkaroš
 
Cutac's Avatar
 
Član od: 28.12.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 17:21
Lokacija: Sisak
Postovi: 5.668
Zahvala: 402
Zahvaljeno 215 puta u 186 postova
Garaža
Originalno

Citat:
Stealth: Pregled postova
Ovaj Progressive Hydraulic Cushions™ – PHC, hoce li ga u aftermarket varijanti ponuditi i za aktualno odlazeci C4? Bas bi bilo super.
Možda se smisli nešto. Neki adapteri za prihvat, neka firma koja prerađuje...
Cutac je online  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 29.3.2018. , 22:42   #39
Super Moderator
 
ivan222's Avatar
 
Član od: 14.08.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 16:38
Lokacija: Opatija
Postovi: 6.081
Zahvala: 80
Zahvaljeno 807 puta u 650 postova
Originalno

Ma to tek nema šanse... različiti su to auti, platforme, preko 100kg razlike u masi.
ivan222 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 29.3.2018. , 23:05   #40
Prčkaroš
 
Cutac's Avatar
 
Član od: 28.12.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 17:21
Lokacija: Sisak
Postovi: 5.668
Zahvala: 402
Zahvaljeno 215 puta u 186 postova
Garaža
Originalno

Citat:
ivan222: Pregled postova
Ma to tek nema šanse..
Zato kažem da možda bude kakvih prerada.
Cutac je online  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Oglasni prostor
Odgovori

Oznake
cactus, redizajn

Uređivanje



Sada je 17:44. (GMT +1)


CitroënForum.hr je nezavisni internetski projekt nekolicine ljubitelja motornih vozila marke Citroën.
Nije izravno povezan s proizvođačem marke niti ovlaštenim predstavnicima proizvođača.
Sadržaj poruka na forumu predstavlja isključivo stavove, mišljenja te iskustva njihovih autora, a ne vlasnika foruma
niti članova uredništva foruma. Oni se na bilo koji način ne mogu smatrati odgovornima za njihov sadržaj.

"Citroën", njegov logotip te imena modela su registrirani zaštitni znakovi u vlasništvu tvrtke "Automobiles Citroën",
članicom PSA grupe, koju u Republici Hrvatskoj zastupa tvrtka "Citroen Hrvatska" d.o.o.

Copyright © 2018, CitroënForum Hrvatske
www.citroenforum.hr
vBulletin® Copyright © 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.

Ad Management by RedTyger