Sportski zadnji lonac

Kizokc

Active member
Evo ekipa ovako nešto bih si htio napraviti:



Sad zanima me kome ići, mislim da ću onome Auspuh Lastovčić.

Sad zanima me jel to neće biti previše bučno i jel će prolaziti na tehničkome?
 

Doomsday

U prolazu...
To kako lonac izgleda ne govori puno o njemu... :D

Može se svakako lonac napravit, odeš kod onoga ko ih radi, kažeš želim to, to i to, može li i pošto... ;)
 

Franzg

New member
Moja preporuka je Lastovčić, kvalitetno odradi i meni je odličan zvuk, i biraš si kakav nastavak oćeš ima tamo puno njih na izboru. Ja sam mu objasnio da ocu nešto jači zvuk ali samo kod viših okretaja, i da ne želim da se čuje onak da se svi okreću pa mi je preporučio poluprotočni lonac. Ovak to zvuči (ima na umu da se prek kamere zbog zvučnika malo drugačije i naglašenije čuje neg u stvarnosti, a dio je i zbog tog šta je u garaži snimano):
[ame]https://www.youtube.com/watch?v=6UDPNy4d7u8[/ame]

E sad računaj da moj auto ima srednji lonac, tak da bi se auto bez srednjeg lonca (neznam jel ga ima c4) vjerojatno još jače čuo. Inače postoji još opcija full protočni lonac, to je glasnije, recimo na mom budući da ima srednji lonac bi moglo to ic i dalje bi se čulo relativno "pripiomljeno" (čitaj nebi bio ko oni stari Civic-i)

Što se tehničkog tiče bio sam pred 2 tjedna i nije bilo nikakvih problema
 
Posljednje uređivanje:

Cutac

Prèkaroš
Kizo, definitivno izbaci rezonator ako imaš.
Ne utječe na buku, samo na ton. Bez njega dobiješ oštar zvuk sa pucketanjem(ali ne kao u F Typeu, nego pitomo, kao da se prokašljava :D ).

I dok to radiš, izbaci i katalizator, zašto ne :D

Ili jednostavno stavi inox straight pipe :D :D
 

ivek

Member
Bez straha ju ukloniš. Ja se vozim bez nje već par mjeseci. Kolega obećao mi napraviti usisnu cijev za K&N filter i od kad smo mjerili nisam ju vratio, a auto se normalno vozi jedino kad stisneš gas više bruji usis.
 

Cutac

Prèkaroš
Ne taj rezonator. Taj ako ukloniš, lako moguće da će doći do pada snage na određenim okretajima i da će ti auto zvučati "ricerski". Dalje, kad ga makneš, spoji si cijev od motora van da ne vuče topao zrak oko motora, to opet snižava performanse.

Mislio sam na rezonator ispuha, kad njega makneš, najčešće dobiješ oštar zvuk.


Ako već skidaš rezonator usisa, nabavi neku toplinsku izolaciju, izoliraj kućište filtra i cijevi(dovoljno da na strateškim mjestima) i cijevi spoji direkt van(kroz branik).
Ako nećeš izolirati, obavezno umjesto rezonatora stavi neku cijev, nemoj ostaviti rupu, jer kao što sam rekao, auto mijenja zvuk i krivulju momenta - na lošije.
 

ivek

Member
Sve to stoji što si rekao i vjerojatno bi se vidjelo na valjcima, ali u stvarnom svijetu osim zvuka nisam ništa primjetio. Iskreno ne bi ništa ni skidao, nego serviseru koji je ugrađivao plinsku instalaciju baš je odgovarao nosač te kutije da ispod zakvači isparivač i još stavi filter plinske faze tako da ta kutija to sve lagano dodiruje i crijeva. A ja kakav sam razmišljam da vibracije tijekom vožnje ne bi oštetile nešto od toga dobio samo izgovor da stavim protočni filter zraka. :angel:
 

pantheon

New member
ja sam na dizelu, 2.0 hdi izbacio sve lince i katalizator i fap filter itd i ubacio inox izduv sa protocnim inox loncem, evo jedan klip pa pogledajte. bacao je crn dim dok se nije ocistio izduv, sada ga baca mnogo manje.
[ame]https://www.youtube.com/watch?v=kuG3cKSkhy4[/ame]
 
Na vrh