Problemi sa dizelima HDi, gasi se, trese, pretjeran dim

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Ako nitko nema ništa protiv, započet ću s prenošenjem do sada prikupljenih pisama čitatelja, iz Automoto priloga Slobodne Dalmacije, koji se tiču problema vezanih uz omiljenu nam marku. :weeabooface: Na njih odgovara dr. Željko Marušić

Pitanje: Na Citroenu C4 1.6 HDi iz 2005., sa 95.000 km, javili su se prvi problemi. Radi normalno i vuče dobro, ali kad se treba zaustaviti, ponekad se ugasi. To se češće do¬gađa kad je motor zagrijan prilikom naglijeg kočenja. Jurica T.

Odgovor: Dva su moguća problema. Prvi je u brizgalicama, koje propuštaju gorivo (potrebno je provjeriti povratni vod) ili ne ubrizgavaju potrebnu količinu goriva. Drugi je u visokotlačnoj pumpi sustava common-rail. U praznom hodu treba provjeriti tlak goriva u zajedničkom vođu, koji ne bi smio biti manji od 300 bara. Preporučljivo je servisirati sve bitne komponente dizelskog sustava: visokotlačnu pumpu, brizgalice i turbopunjač te izmijeniti filtar goriva. Kod tog je motora na 50.000 km preporučljivo skinuti karter i očistiti sito na ulasku u uljnu pumpu. Ako se to ne napravi, može se otežati cirkulacija ulja, zbog čega je najprije ugrožen turbopunjač a zatim i motor. To ste, dakle, već trebali napraviti.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Re: 1.6 HDI se gasi kad je zagrijan

Svaka čast ! LOL
Na Dr. mislim..
Ja tak nekaj nisam još ni sanjal,a kamoli ćul,a još manje videl.
Ok, dr. pogodi, ali redovito lupa nebuloze. Ima i jedan sajt kojeg sad neću namjerno linkati, a na kojeg ekipa redovito šalje pitanja i prima odgovore. :D To je moje osobno mišljenje. Ove tekstova sam prenio, tako, da malo upotpunimo sadržaj. :)
 

Olaf

New member
Re: 1.6 HDI se gasi kad je zagrijan

nije ni pumpa ni dizne, nesto drugo ga muci kao i vise njih na tim motorima u zadnje vrijeme...:D
 

Dalibor

Dado Tornado
Re: 1.6 HDI se gasi kad je zagrijan

Odgovor:Kod tog je motora na 50.000 km preporučljivo skinuti karter i očistiti sito na ulasku u uljnu pumpu. Ako se to ne napravi, može se otežati cirkulacija ulja, zbog čega je najprije ugrožen turbopunjač a zatim i motor. To ste, dakle, već trebali napraviti.
:eek::D
nije ni pumpa ni dizne, nesto drugo ga muci kao i vise njih na tim motorima u zadnje vrijeme...:D
muče ih vlasnici :D
ak ništ drugo, barem ih nisu napravili u suradnji sa bmwom :D
a u k~..., ford?! :disgusted:
taman kada se ponadao... sjetio se :D
 

Lima

Member
Nemiran rad u leru

Evo novi sam na forumu , imam C4 1.6 HDI 90ks.

Problem je što mi se od prije neki dan pojavio nemiran rad motora u leru dok se ne zagrije na radnu temperaturu, pali,vuče i troši normalno.Samo da napomenem da sam to primjetio otkako sam sipao gorivo na INA pumpi, pa se iskreno nadam da je to problem, jer do tada mi je auto radio OK.
... ili imam neki kvar o kojem bih trebao razmisliti.
Danas idem na pumpu pa ću tankati na tifonu.
 

Olaf

New member
Onda ne ocekuj konkretni odgovor dog ne promjenis gorivo jer si sam reko da te od tocenja na Ini zeza. I pisite kilometrazu auta
 

Lima

Member
re: Problemi sa dizelskim C4 HDi

Zaboravih napisati , 65 000 km godište 2005.
OK, budem javio jel problem bila INA!
 

Lima

Member
re: Problemi sa dizelskim C4 HDi

Evo gledam račun i piše da je promjenjen ( 437 kn koštao filter), na 60 000 u 10. mjesecu prošle godine, a mislim da mi je majstor i pokazao nešta poveće crno kao kutija i onda unutra ide nešta.
Nemam nikakvih iskustava s dizelašima pa mi je sve to nekako čudno i klepetavo.
No, budem tankao kao što rekoh na Tifonu, samo se raspitujem s koje strane bi me moglo puknit po đepu ako nije gorivo!
 

Olaf

New member
Mozda ga tlak zeza na leru, filter moze zezat bez obzira sto je nov, senzor tlaka goriva....prvo promijeni pumpu pa ces vidjet
 

Tonka0559

Member
re: Problemi sa dizelskim C4 HDi

ja sam imala problema s radom u leru (a i u vožnji) dok nisam promijenila prekidač gasa...od tada ništa...
 

Lima

Member
re: Problemi sa dizelskim C4 HDi

Eto , natankao na Tifonu i nemiran rad prestao, jedino ne znam hoće li ponovo poćeti brljati kad temperatura padne ispod 0, jer ovih dana kad ga palim obično je oko 1-2 stupnja i neznam jel uopće ima to nekakve veze!
Eh da, susjed mi ima Chevrolet Captiva 2.0 diesel , prešao 10 000 km i isto mu se od jučer događa kak je sipao na INI.
 

Dalibor

Dado Tornado
re: Problemi sa dizelskim C4 HDi

ina, vjerojatno i neke druge benz. postaje, početkom ili na prijelazu godine čiste svoje tankove, tako ako ste jedan od onih koji natankaju nedavno od toga vjerojatno ćete natankati i dio mulja.
isto tako ako dođete odmah nakon punjenja tankova na crpki, dok je talog koji je inače na dnu sada podignut radi punjenja, možete imati zafrkanciju sa autom
 

marek45

New member
re: Problemi sa dizelskim C4 HDi

Motor na radnoj temperaturi, na leru radi nemirno. Ali samo ako se uključe dodatni potrošači tipa svjetla, ventilacija, klima, radio i slično.
Onda gubi okretaje i jako podrhtava. Meni to liči na problem sa strujom, a u servisu mi je nešto spominjao motrić ler gasa il neka zaklopka?!

Također na brzinama iznad 120 volan podrhtava i to JAKO.
Pretpostavljam da su gume ok i da su centrirane. Google izbacuje nešto kao krajnici i dokrajnici. Dal je u tom problem i kolko to košta?
 
Na vrh