Problem sa straznjim ovjesom na C4 2008.

C4Os

New member
Ahoj...

Dakle, imam doticni citroen i zimus pri zamjeni ljetnog seta guma zimskim ostao sam neugodno iznenaden kad sam vidio da je na obje straznje gume pojeden unutrasnji rub, na obje strane gotovo identicno. Pokusao tada doznat u razgovoru sa mehanicarima i vulkanizerima u cemu bi mogao bit problem pa sam se naslusao svaceg...od krive optike do nepravilnog tlaka u gumama(???). Jucer sam dakle, bio u Vulkalu na samoborskoj cesti pregledat jebenu optiku. Iako imam 17" kotace, optiku je radio sa postavkama stroja za 15. I sad, rezultat je taj da mi straznji kotaci zijevaju prema van umjesto da su lagano zakoseni premu sredini auta. Moje pitanje je da li se na ovom C4 iz 2008 moze ista korigirat optika straznjih kotaca? Neki tvrde da, neki ne. Cak se i metrom moze izmjerit da prednji rub straznjih kotaca je vise rasiren od straznjeg ruba, a po zdravoj logici bi trebalo bit obratno. Dakle, ima li lijeka za to ili je lijek novi straznji most? Ispravljanje mosta? Nesto.....help
 

Dalibor

Dado Tornado
različite su postavke za 17 colne kotače od onih za 15.
nagib kotača je isto različit.
koliko se ja kužim u optiku ona se i radi s obzirom na sve kotače.
trebaš si namjestiti kotače za 17ice, a i onda ovisi i majstoru i alatima kako će optika biti urađena.
kućeš mjenjat mostove kada nisi siguran ima li vode u rijeci.
 

C4Os

New member
Pa to je i meni jasno da su drugacije postavke za optiku kotaca ako su razlicite velicine, ali nije jasno elektroslasticarima u Vulkalu. Cinjenica je da nesto ne stima sa ovjesom jer kao sto rekoh, gazna povrsina gume od unutra prema van je identicno pojedena.
Problem je sto sam cuo nekoliko teorija, dakle teorija, da se moze ili ne stelat optika na straznjoj osovini. To mene zanima, jel netko ovdje imao takav slucaj i koje je rijesenje. Ne kosta me nista poslusat misljenja ljudi ovdje jer mi je vise puna kapa balvana po vulkanizerskim radionama i kvazi-automehanicara sa njihovim vizijama. Nervira me zapravo, sto nitko nema konkretan odgovor. A svi nesto mehanicari....
Dakle, optika definitivno ne stima straga. Pitanje je samo da li se moze korigirat na samom mostu a ako moze, kako se to radi....
 

Dalibor

Dado Tornado
onda si bio kod pravih majstora kad su ih uspjeli podesiti da zijevaju prema van :palacgore:

a razlika se mjeri metrom ROFL
 

C4Os

New member
Jebi ga...kad se nekima ne da procitat cijeli post...:) Da pojasnim ukratko Daliboru...to sa metrom je tip u Vulkalu samo demonstrirao koliki je razmak. Eto...sad znas. Straznji ovjes nije diran nikad.
Uglavnom...ako je most dobio po p...i sto dalje? Jel netko ispravlja? Znam da se na xsari radi reparacija mosta...
 

deda

New member
Na xsari se radi reparatura mosta,ali isto se niš ne podešava i ta dva mosta su različita ko nebo i zemlja.Inaće C4 ima zadnji ovjes ko tačke.Stvar bi mogla biti u tome što su na tom autu vjerojatno krive dimenzije guma.Koji je to C4 i koje dimenzije gume su na njemu?
 

C4Os

New member
Na xsari se radi reparatura mosta,ali isto se niš ne podešava i ta dva mosta su različita ko nebo i zemlja.Inaće C4 ima zadnji ovjes ko tačke.Stvar bi mogla biti u tome što su na tom autu vjerojatno krive dimenzije guma.Koji je to C4 i koje dimenzije gume su na njemu?
Gume su originalne njegove, kupljene s njime. 205/50-R17. Felge takoder citroenove, ovaj auto sto je na mom avataru, to je taj citroen. Nista na njemu nije mijenjano,nikad. Dakle, nema govora o krivim dimenzijama guma jer ostali citroeni iste serije (C4 Runner) nemaju takvih problema(pricao sam sa vlasnicima,auti imaju i vise km nego moj). Imao sam prometnu prije 3 godine, drugi auto me je udario otraga ali niti vezni lim tad nije fasovao tako da ne vjerujem da je most mogao dobit udarac.
 

C4Os

New member
Tec, na pocetku sam rjesavanja ovog problema. Morat cu ga odvest mehanicaru koji odrzava auto nek skine kotace i trazi sto bi moglo bit problem. Ne cujem nikakva lupkanja,skripanja itd. Niti auto bjezi po cesti kad pustim volan.
 

Jesus

C4 VTS 2.0 HDi
Imao sam isti problem kod C4 2.0 hdi , s time da se pogotvo pocelo manifestirat nakon puno autoputa i spustanja auta... "Problem" je sta je zadnji trap namjerno otvoren lagano da auto bude stabilniji, ako je to jako potreseno unutra onda se treba zabrinjavat sta je savilo most , ako je to zanemariva razlika u potrosenosti ja se nebi zabrinjavao. Btw moze stvarno bit da je malo premali tlak u gumama jer 17" kotaci traze dosta pritiska , osobno ih pusem 2.7 prednje i 2.4 zadnje. To mi se nekako pokazalo najoptimalnije za drzanje sta je nesto malo vise od tvornicke preporuke.

Sta se tice mojeg zadnjeg mosta, podmetnute su tanke podloske izmedju mosta i glavcine da se trap malo zatvori i sada sam dosao u tvornicke granice i cak u tim tvornickim granicama malo su potroseniji unutarnji rubovi na gumama.
 
Na vrh