Problem sa čeljustima

megi

New member
Pozdrav ljudi.. već neko vrijeme imam problem sa zadnjim kočionim čeljustima i ne znam do čeka bi moglo biti i zanimaju me vaša iskustva i preporuke. kada zategnem ručnu i spustim je ona postane labava do zuba do kojeg sam je zategnuo, prije se ona u vožnji znala vratiti i popustiti ali sada ostane zategnuto. zezala me i nožna kočnica ali zamijenio sam klinove u čeljustima i gumice tako da je to u redu ali kako bi se reklo, nikako na zelenu granu s tom ručnom pa me zanima koja mi je sada najbolja opcija. reparacija, nove, polovne čeljusti?
 

megi

New member
riješeno. sajla je u redu. otišao u zg i reparirao čeljusti zadnje, 800kn obje, montaža i demontaža 100 kn i tokarenje diskova 100kn, sve zajedno ravnih 1000kn ali sada sve šljaka i nisam imao problema na tehničkom niti više trese papučica kad kočim. dečko zbilja korektno radi i odmah ispred mene sve rastavi i pokaže što nije u redu, bilo je hrđe, prljavštine i svega pa nije ni čudo što su štekale. dao mi je i garanciju godinu dana. u svakom slučaju zadovoljan sam i sve je gotovo za nekih 3 sata.

spalit ćeš si pločice i diskove :( pa će ti tresti papučica ko i meni
 

tomica0308

Well-known member
dosao i na moj C4 red da se repariraju zadnje celjusti, zategnem rucnu slabo drzi, otpustim 3 zuba ima ljufta, isao k mehanicaru kaze 200kn za obe +200kn materijal i odma mi nek promjeni komplet kocionu tekucinu, narucen sam u petak pa javim.
 

tomica0308

Well-known member
reparirane su i zamjenjena komplet kocinona tekucina.. sajle podmazane jer je ljeva malo cvikala, nema vise ljufta dok se spusti rucna niti se smudi zamnom :D :)
 

spiker

Vozikam se
Isto bilo. Riješio sam problem u 2-om mjesecu. Zaštekala čeljust tj. kočioni klip i više se pakne nisu vraćale kako treba. Rezultat: morale se mjenjati pakne(za svaki stražnji kotač+reparirana kočiona čeljust za zadnji lijevi koji je zaštekao) :shock:
 
Na vrh