Citroën Forum Hrvatske  

Povratak   Citroën Forum Hrvatske > Stara linija C > Citroën C4
Zaboravili ste podatke?


Citroën C4 (2004. - 2010.)

Odgovori
 
Uređivanje
Staro 7.9.2012. , 08:09   #21
Lampičar
 
Član od: 04.09.2012.
Zadnja aktivnost: 16.6.2014. 13:01
Lokacija: Zagreb
Postovi: 5
Zahvala: 0
Zahvaljeno jednom u jednom postu
Originalno Re: Prevelika potrošnja ulja

sad sam stavil TOTAL QUARTZ 9000 5W-40 (1l) napravil soma kilometri i nije zgutal ni kap.
Ocito su me oženili u VULKALU!!
shofer je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Oglasni prostor
Staro 7.9.2012. , 08:49   #22
Lakerski profesionalac
 
Krky's Avatar
 
Član od: 11.06.2012.
Zadnja aktivnost: 15.4.2019. 09:40
Lokacija: Koprivnica
Postovi: 3.055
Zahvala: 904
Zahvaljeno 377 puta u 299 postova
Garaža
Originalno Re: Prevelika potrošnja ulja

Citat:
shofer: Pregled postova
sad sam stavil TOTAL QUARTZ 9000 5W-40 (1l) napravil soma kilometri i nije zgutal ni kap.
Ocito su me oženili u VULKALU!!

E si videl
da si mu del 10-40 nebi ništ pogrešil.
Krky je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Forumaš koji se zahvalio članu 'Krky' na postu:
Staro 4.12.2018. , 10:49   #23
Lampičar
 
Član od: 04.12.2018.
Zadnja aktivnost: 6.12.2018. 11:40
Lokacija: Trebinje
Postovi: 6
Zahvala: 0
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Originalno

Pozdrav svim forumasima.
Da nije u pitanju podmetnuta tema i da ima jos vozaca Citroena sa istim problemom, na moju veliku zalost ja sam zivi dokaz
Naime, proljetos sam kupio Citroen C4 (2005 god), provjerio izmedju ostalog nivo ulja u motoru (bio pun) i nakon 750 predjenih km, uglavnom gradske voznje upalila mi se lampica i signaliziralo mi je da fali ulja u motoru.
Otisao sam u servis i promjenili su mi filter ulja i usuli novo ulje.
Nakon 1300 km ponovila se ista stvar, opet mi je signaliziralo da mi fali ulja (na mjernoj sipki je pokazalo da fali 2/3) i tada sam dosuo oko 1,5l.
Ono što je stvarno nenormalno je to da ispod auta nema uljnih fleka (to sam u pocetku stalno pratio, probao sam da se parkiram na mjestima gdje je asfalt suv i cist), u zadnje vrijeme to ne gledam cesto, ali kad god pogledam uvijek je suvo, nema uljnih kapi), a motor je suv (nema vidljivog curenja ulja), a u voznji se s vremena vrijeme vidi plavicasti dim (nekada ga ima bas puno, a nekada samo povremeno).
Zvao sam ovlasteni servis u Mostaru i oni kazu da su to karike (pa valjda bi se vidjelo da curi ulje) u pitanju a da bi odradili "defektazu" kazu da moraju da otvore motor, da se tacna dijagnoza ne moze dobiti uobicajenom dijagnozom.
Jos jedna napomena, da motor tiho i fino radi a vuce fenomenalno (u odnosu na Golf2 koji sam prije vozio, ovaj auto ide kao lud).
Zona sumraka ili ipak ima rjesenje?
Naknadno cu dopisati koje sam ulje sipao (cini mi se Total) i koje su tacno karakteristike motora.
sirena je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 4.12.2018. , 11:04   #24
Profesionalac
 
Milosh's Avatar
 
Član od: 21.02.2016.
Zadnja aktivnost: Jučer 19:23
Lokacija: Sarajevo
Postovi: 2.618
Zahvala: 140
Zahvaljeno 157 puta u 144 postova
Originalno

@ Sirena: nisi napisao ono najbitnije, o kom motoru se radi i koliko je prešao..
Milosh je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 4.12.2018. , 11:13   #25
Super Moderator
 
ivan222's Avatar
 
Član od: 14.08.2012.
Zadnja aktivnost: Jučer 22:11
Lokacija: Opatija
Postovi: 7.691
Zahvala: 143
Zahvaljeno 910 puta u 749 postova
Originalno

Citat:
sirena: Pregled postova
oni kazu da su to karike (pa valjda bi se vidjelo da curi ulje)
A di bi se vidilo? To se u motoru sve odvija, ulje izgara i nema šta di curiti. Možeš tako voziti i nadoljevati dok ne krepa ili otvoriti motor kako kažu.

Pretpostavljam da je 1.6hdi?
ivan222 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 4.12.2018. , 12:56   #26
Lampičar
 
Član od: 04.12.2018.
Zadnja aktivnost: 6.12.2018. 11:40
Lokacija: Trebinje
Postovi: 6
Zahvala: 0
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Originalno

Tako je.
HDI 1560cm3,66KW, DIZEL.
Na satu je 180 000 predjenih km.
A ulje je u oba slučaja Total 10-40.
Da li uopšte ta dijagnostika precizna? Za sutra sam se narucio u servis da pokušam da saznam sta se desava pa cu vam prenijeti sta su mi rekli.

Post je uređivan 4.12.2018. u 13:39 (sirena)
sirena je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 4.12.2018. , 13:44   #27
U prolazu...
 
Doomsday's Avatar
 
Član od: 27.03.2016.
Zadnja aktivnost: 6.9.2019. 15:26
Lokacija: Kaštel Stari
Postovi: 1.258
Zahvala: 7
Zahvaljeno 164 puta u 140 postova
Originalno

Eh,sad, možeš otić i izmjerit kompresiju cilindara, pa ako nije baš katastrofa, ako nije recimo jedan u havariji ili nešto slično, možeš pokušat sa aditivom za motore koji troše ulje kao privremenim rješenjem... Kao recimo Liqui Moly Engine Oil Smoke Stop...

https://www.liqui-moly.hr/proizvodi/oil-smoke-stop/

Onda vidi jel zaustavlja ili barem drastično smanjuje potrošnju ulja... Ako ne, ne gine ti makar polugeneralka...

Valjda...

Doomsday je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 4.12.2018. , 15:22   #28
Stariji član
 
sir.Oliver's Avatar
 
Član od: 06.01.2018.
Zadnja aktivnost: 16.9.2019. 19:10
Lokacija: Nitra
Postovi: 710
Zahvala: 12
Zahvaljeno 34 puta u 31 postova
Garaža
Originalno

eh da mi je sada onaj " ruski modifikator " .... za po urice bi sve bilo gotovo ...... bomba stvar je to bilo .... neznam jel ga ima još ...
sir.Oliver je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 4.12.2018. , 17:18   #29
Stariji član
 
Automatic's Avatar
 
Član od: 13.09.2013.
Zadnja aktivnost: 27.7.2019. 06:13
Lokacija: Bedenica
Postovi: 1.450
Zahvala: 49
Zahvaljeno 193 puta u 147 postova
Originalno

Evo da se samo nadovezem da sam imao 3.0v6 radio savrseno ali dimi.Nakon raskapanja uljne karike su se poderale skroz a motor ipak radio ko iz ducana.Naravno nije to moja c5 bila laguna ali motori isti
Automatic je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 4.12.2018. , 20:52   #30
Stariji član
 
mengela's Avatar
 
Član od: 06.06.2017.
Zadnja aktivnost: Jučer 20:30
Lokacija: Neum
Postovi: 1.418
Zahvala: 13
Zahvaljeno 38 puta u 35 postova
Originalno

Citat:
sirena: Pregled postova
Na satu je 180 000 predjenih km.
Jesi siguran?
mengela je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 4.12.2018. , 21:35   #31
Lampičar
 
Član od: 04.12.2018.
Zadnja aktivnost: 6.12.2018. 11:40
Lokacija: Trebinje
Postovi: 6
Zahvala: 0
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Originalno

Naravno da nisam siguran da sat nije vracan unazad ...
Svjestan sam da sam kupio "mačka u vreći", na moju veliku žalost ako bude trebalo raditi generalu je onda baš mene zapao mrtav mačak :-(
Za mene je bas bila misterija da se ulje nigdje ne vidi a da ga prži opasno.
Koliko košta generalka i koliko bi onda trebalo da sam miran?
sirena je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 4.12.2018. , 21:41   #32
"Max. utegnut za vozit"
 
Tanaja's Avatar
 
Član od: 11.01.2011.
Zadnja aktivnost: Jučer 19:55
Lokacija: Zadar
Postovi: 675
Zahvala: 47
Zahvaljeno 26 puta u 25 postova
Garaža
Originalno

Citat:
sirena: Pregled postova
Koliko košta generalka i koliko bi onda trebalo da sam miran?
Kolike su po Bosni cijene, ko zna. Ode u HR ne moš računat na otvaranje motora ispod 800€. I više. Ovisi.
Tanaja je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 4.12.2018. , 21:53   #33
Prčkaroš
 
Cutac's Avatar
 
Član od: 28.12.2012.
Zadnja aktivnost: Jučer 23:57
Lokacija: Sisak
Postovi: 8.284
Zahvala: 477
Zahvaljeno 288 puta u 257 postova
Garaža
Originalno

Jel ti rashladna mutna, jel imaš majoneze po čepu ulja i šipci za mjerenje razine ulja?
Cutac je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 5.12.2018. , 08:01   #34
Lampičar
 
Član od: 04.12.2018.
Zadnja aktivnost: 6.12.2018. 11:40
Lokacija: Trebinje
Postovi: 6
Zahvala: 0
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Originalno

Čisto sve.
sirena je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 5.12.2018. , 10:03   #35
Stariji član
 
visaluteju's Avatar
 
Član od: 27.07.2017.
Zadnja aktivnost: Jučer 20:26
Lokacija: Drvar
Postovi: 908
Zahvala: 2
Zahvaljeno 66 puta u 59 postova
Garaža
Originalno

To i jeste najskuplja opcija kada ulje nestaje a ne curi...
visaluteju je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 5.12.2018. , 15:27   #36
C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
 
Član od: 03.12.2016.
Zadnja aktivnost: 16.9.2019. 18:09
Lokacija: NRW Deutschland
Postovi: 408
Zahvala: 2
Zahvaljeno 62 puta u 52 postova
Originalno

Da nije turbina u banani? Ne bi otvarao motor dok sve drugo ne otpisem, moze trosit ulje i na gumicama ventila. Uvijek se jos moze napravit test propustanja cilindara, endoskopom pogledat ventile iznutra itd. Poslije strucnog remonta motora koji ukljucuje mjerenje svih dijelova i zamjenu potrosenih dobit ces prakticki nov motor koji treba postepeno uhodat. Znaci prvih par tisuca kilometara ne koristit punu snagu motora i visoke okretaje.
nemo26 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 5.12.2018. , 17:31   #37
Lampičar
 
Član od: 04.12.2018.
Zadnja aktivnost: 6.12.2018. 11:40
Lokacija: Trebinje
Postovi: 6
Zahvala: 0
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Originalno

Jutros sam u gradu auto odvezao u Peugeot ovlasteni servis (posto je Pežoov motor) i tip kaze da je i prije imao ovakvih slucajeva, da je 100% turbina...
Iskmentarisao je da sam mogao sprziti motor i da nisam smio vise voziti...
Da će staviti novu i da je cijena (400€), predveče me nazvao i reče da će auto biti spremno za voznju sutra oko podne...
sirena je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 9.6.2019. , 14:20   #38
Novi član
 
Član od: 14.12.2017.
Zadnja aktivnost: 2.9.2019. 21:58
Lokacija: Ćuprija
Postovi: 11
Zahvala: 0
Zahvaljeno jednom u jednom postu
Originalno

Pozdrav svim forumašima. Imam Citroen c4 2005 godište, 2.0 hdi 100kw. Motor mi troši ulje, otprilike 200 grama na 1000km. U interkuleru i u cevi interkulera ponovo ima ulja, turbina je remontovana pre 2 meseca u servisu koji je na dobrom glasu. Ponovo sam je skinuo pre par dana i vratio servisu na proveru. Čitajući forume primećujem da se piše da problem može biti u nekakvom ventilu iberlaufa, nekakvom vakuumu, alli to sve za motor 1.6hdi,nigde ne mogu naći iberlauf sistem za 2.0 hdi i da li ima takvog ventila. Moje je pitanje da li uzrok navedene potrošnje i prosipanja ulja u interkuler može biti pokvaren sistem disanja motora, tj iberlauf i kako proveriti, pre otvaranja motora koje mi je poslednja solucija. Motor je spolja suv kao barut. Hvala.
Igor1105 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 9.6.2019. , 16:38   #39
Prčkaroš
 
Cutac's Avatar
 
Član od: 28.12.2012.
Zadnja aktivnost: Jučer 23:57
Lokacija: Sisak
Postovi: 8.284
Zahvala: 477
Zahvaljeno 288 puta u 257 postova
Garaža
Originalno

Ako ulje ulazi u intercooler, onda je najvjerojatnije do turbine.
Može biti da dolazi sa strane motora, ali da dolazi 2 deci na 1000 kilometara, osjetio bi promjenu na radu motora.

PCV na HDi motoru ne bi trebao imati veze sa usisom, poprilično sam siguran da se uljne pare/"višak" zraka vraća na poklopac ventila, bez učestvovanja usisa.
Cutac je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 9.6.2019. , 16:42   #40
Profesionalac
 
Milosh's Avatar
 
Član od: 21.02.2016.
Zadnja aktivnost: Jučer 19:23
Lokacija: Sarajevo
Postovi: 2.618
Zahvala: 140
Zahvaljeno 157 puta u 144 postova
Originalno

Citat:
Cutac: Pregled postova
PCV na HDi motoru ne bi trebao imati veze sa usisom, poprilično sam siguran da se uljne pare/"višak" zraka vraća na poklopac ventila, bez učestvovanja usisa.
Kako to misliš, zar ne ide kod svih motora na usis? Kod 1.6 HDi ide, mogu ti uslikati kad uhvatim vremena, za jedno 20-ak dana.
Milosh je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Oglasni prostor
Odgovori

Oznake
potrošnja, prevelika, ulja

Uređivanje



Sada je 03:47. (GMT +1)


CitroënForum.hr je nezavisni internetski projekt nekolicine ljubitelja motornih vozila marke Citroën.
Nije izravno povezan s proizvođačem marke niti ovlaštenim predstavnicima proizvođača.
Sadržaj poruka na forumu predstavlja isključivo stavove, mišljenja te iskustva njihovih autora, a ne vlasnika foruma
niti članova uredništva foruma. Oni se na bilo koji način ne mogu smatrati odgovornima za njihov sadržaj.

"Citroën", njegov logotip te imena modela su registrirani zaštitni znakovi u vlasništvu tvrtke "Automobiles Citroën",
članicom PSA grupe, koju u Republici Hrvatskoj zastupa tvrtka "Citroen Hrvatska" d.o.o.

Copyright © 2019, CitroënForum Hrvatske
www.citroenforum.hr
vBulletin® Copyright © 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Ad Management by RedTyger