Podešavanje rada u praznom hodu

Saša1

Citroen C4
Pozdrav,
Ima li netko iskustva s elektromotornim ventilom za podešavanje rada u praznom hodu? Moj C4 1.4 16V trese u praznom hodu i negdje sam pročitao da problem vjerovatno leži u tom ventilu. Da li se netko susreo s sličnim problemom? Help!
 

Dalibor

Dado Tornado
nemoj uzeti zdravo za gotovo ali sumnjam da na tom motoru postoji nešto za podešavanje rada u praznom hodu.
prazni hod je definiran u centralnom računalo.
a ako motor trese onda bi prije bila stvar u nečem drugom.

dobro bi se bilo spojiti i pogledati osnovne parametre dok radi u leru (trimove goriva npr).
 

Kizokc

Active member
Meni zna tresti u praznom hodu i to je već dulje vremena tako, nekad lijepo radi u leru, nekad trese (moj je 1.6 16V benzinac) , neznam šta bi mu to bilo...
 

Saša1

Citroen C4
Ne trese ni kod mene uvijek, ali traje to već neko vrijeme. Već sam pokretao ovu temu ali čini mi se da na ovom forumu nema lijeka za taj problem:mad:
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
Nije da na ovom forumu nema lijeka, ali niko nema kristalnu kuglu da ti sa sigurnošću može reći u čemu je problem :angel:
Èitajući po drugim forumima može biti masa stvari..od zaprljanih dizni, bobine, svjećica, lošeg goriva..ali najčešći problem je u leptiru ler gasa koji se otklanja čišćenjem istog..
Probaj..možda pomogne :cool:
 

Saša1

Citroen C4
Ma nije mi bila namjera reć ništa loše o forumu:) ali malo sam već lud od traženja riješenja...
leptir očišćen, svijećice zamijenjene, već se godinu dana vozim na gorivu 100....
 

Dalibor

Dado Tornado
odi u ovlašteni servis nek se spoje laptopom i vide ima li na službenom "citroen france" serveru updateova za računalo tvojeg C4. kao kada se updata bilo koji drugi program na PC/mobitelu
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
Znači, još 150 kn ode u vjetar, a nije riješilo problem ? :doh:

Daj reci dal je bilo ikakvih promjena nakon promjene svjećica; čišćenja leptira..:confused:
I napiši šta si još radio na autu ( bobina, kablovi, jesi li ga malo propuhao na autoputu itd.)
Nemogu vjerovat da niko i nigdje nemože detektirat u čemu je problem :gaah:
Jesi bio u ovlaštenom ? Ako jesi, jesu ga spajali na dijagnostiku ? Šta su rekli ? Jel izbacuje greške i koje ??
 

Saša1

Citroen C4
Dakle, problem se pojavio pred više od godine dana, nije bilo jako pa nisam obraćao baš puno pažnje. Problem je slijedeći, upalim auto i prvih 4-5 minuta rada u leru osjete se vibracije, nekada malo jače, nekada slabije, a ponekad uopće ne (to je rijetko). Motor se ne zaletava, okretaji ne luduju, ali osjete se vibracije. Ponekad su toliko slabe da ih netko možda nebi ni osjetio ali ja koji ih očekujem osjetim da malo vibrira. Prvi korak bilo je spajanje na dijagnostiku (privatno) koja ništa nije očitala, čišćenje leptira i prelazak na kvalitetnije gorivo (Petrol Q100). Od tada cijelo vrijeme vozim na 100-ki. Rezultat: auto je vukao bolje, disao bolje, ali jutarnje vibracije u leru su ostale. Nakon toga uslijedio je redovni servis u ovlaštenom Bosch servisu (5.mjesec prošle godine), promijenjeno je ulje i sve što treba te su zamijenjene i svjećice. Nakon tog servisa jutarnji problem se malo samnjio ali nije u potpunosti nestao. Prije tjedan dana bio sam u ovlaštenom Citroen servisu, odrađena je dijagnostika (ništa nije pronađeno) i napravljen je update softwarea.
Slijedeći korak je ugradnja boljih svjećica (Bosch) i ultrazvučno čišćenje dizni.
Bobine i kablove nisam dirao. Što se tiće propuhivanja, barem sam 4-5 puta mjesećno na autocesti. Problem s motorićem ler gasa sam eliminirao pošto sam na par mjesta pročitao da njegov kvar uzrokuje nemiran rad i znatno skakanje okretaja u leru. Kod mene nema skakanja okretaja, već samo vibracije.
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
Nikaj mi više ne pada na pamet..:hmmm:

Fakat je za nevjerovat da niko nemre skužit di je problem..:hm:
Sretno s otkrivanjem u čemu je problem i javi ovdje kada i ako uspiješ riješit :cool:
 

ZlatkoC4

Well-known member
jesu mu kontrolirali kompresiju po cilindru ? dali je tko skidao dizne i provjerio ih ?samo nek postoj mala razlika na diznama u brizganju i protoku mogu raditi sto problema. ali to se može ustanoviti jedino na za to predviđenoj mašini za testiranje i štimanje istih.
 
Na vrh