Plavi dim kod paljenja C4 1.6HDi 2005g.

tomica0308

Well-known member
Pozdrav, evo da napisem sta se događa ponekad kod mene, upalim ga i pocne dimit plavo (ne svaki dan) i malo varira/trese nist strasno 5 sekundi i smrdi neznam na kaj, ni ulje ni nafta. Upali na zub, na instrument tabli mi se opce sijalica od grijača nepali, na -10 je sijalica radila 2 sekunde ako je, al je upalil kak i sad dok je +20(kako je kod vas sad kad je toplo koji imate HDi?) Ulja ima kolko je natoceno na servisu prije 5tkm, ni milimetar manje, najvise me zivcira na poslu kad ga upalim pa face koji dojdeju s feliciom na posel me j----- kak ulje trosi. Dok se vozim kak god da stisnem gas nema dima nikakvog, dok na passatu od frenda 2006g. nebrem tablicu procitati. Neki savjet? Imam nekaj sumnje al prvo vi nekaj predlozite :whistling:
 

TPrime

New member
Pozdrav! :D vjerovatno ti prestane i čim mu dodaš gasa, i opet pocne cim se auto skroz ohladi?
problem ti je u diznama, nemoj me drzat za rijec, ali nesto oko dizni je, mogu bit podloske, a moze bit i dizne. cuo sam za slucajeve da na c3 1.4 hdi mijenjaju samo podloske i stvar rijesena. imam isti slucaj i problem je dizna, druga sa lijeva :D podigni poklopac motora i vidi da li ima oko njih necega u onim kanalićima :D
nisi jedini kome se to događa, vecina njih koje znam i imaju 1.6 hdi svima se događa isti problem, nakon repariranja jedne dizne ili vise problem nestane, imam plan to sredit i napravit, ali ne smeta me previse, malo zdimi na pocetku i dalje samo goni :D
 

tomica0308

Well-known member
book, da prestane dimit kad mu malo dam gas i taj dan nema vise dima kak se on god dugo hladio,hm ima kod prve s ljeve strane onak ko smola al cist malo jedva sam primjetio, jer je sve puno muha specenih, ostale suhe ko barut, zanimaju me grijaci dal se tebi pali kontrolka kad das kontakt po ovom vremenu? i jel ti masno oko air dosera (ona plastika s dva dijela koja ide s interkulera?) mislim da su grijaci kod mene u pitanju, evo danas na suncu stajao auto cijeli dan na poslu niti dimka nije izbacio :confused:
 
Posljednje uređivanje:

TPrime

New member
ovako isti slucaj je i meni bio na pocetku, znaci samo kod hladnog vremena, pa je sad kasnije pocelo i po vrucim razdobljima. kasnije sve vise i sve cesce :/ gledao sam na Torque aplikaciji izbaci i meni gresku grijača, ali svi mi kazu da nije grijač u svim servisima, da je grijač auto bi ti teže palio kod paljenja. masno mi je oko dizni, znaci ispod poklopca motora i na ulasku u turbinu, ali auto super ide super vozi jedino je taj problem kada se "probudi" :D
 

deda

New member
Stvar je u grijačima,jer ti grijači rade i kad se motor upali još jedno vrijeme dok se ne postigne dovoljna temp. u cilindrima,zato ako koji prestane radit kad motor kresne imaš plavkast dim polusagoretotg dizela.
 

tomica0308

Well-known member
znam, vidio sam tablicu negdje kad je vani +25 cini mi se da rade jos 5 sekundi kad auto upali, budem stavio nove, nadam se da se nebudu strgali prilikom odšrafivanja
 

megi

New member
ako su zapečeni pa se strgaju onda nastaje zezancija.. skidaj glavu i ostalo.

a što se tiče tog dima tako je i meni, stavljene druge podloške na diznama i novi grijači. ne znam zašto je tako ali dimi i kad mu dam gasa a to je zbog turbine jer je lošija pa troši i ulja malo.
 

svezapet

New member
Pozz drustvo. Novi sam na forumu, i da ne otvaram novu temu, nadam se da mi necete zamjeriti sto upadam u ovu, al' posto je problematika slicna, da i ja kazem o cemu se radi. Imam C4 coupe 1.6 hdi 16 V 66 kw 2006 godiste, i na prvom paljenju jako nemirno radi i zapusi dim na izduvu, koji je izmedju plavog i sivog, izuzetno neugodnog mirisa i to sve traje par minuta, kad napokon auto pocinje normalno raditi. To več traje duze vrijeme. Motor ima cudan, metalan zvuk i auto je jako tromo u posljednje vrijeme dok je hladan, i pomalo trza. Obisao raznorazne majstore u Sarajevu i oko Sarajeva, al' niko nista konkretno nije nasao i otklonio od kvarova. Mjenjaj grijace, zamjenim i dva tri dana je mozda radio normalno i onda sve po starom. Tad su mi predlozili i mjenjanje podloski, i nakon toga opet nista, izuzev sto je ostalo tragova nafte oko dizni, koje nikako da uklone, a vec su tri puta to radili, i kao posljedicu nemara majstora sad imam neugodan miris nafte u kabini. Bio kod bošiste, koji mi je rekao da moze biti da je jedna od dizni malo problematicna, a i ne mora biti da je do nje, al' da bi bili 100% sigurni, moraju se ispitati. Inace, auto normalno trosi gorivo, cak sta vise izuzetno malo, nema potrosnje ulja, rashladne tecnostiKako se vi snalazite sa ovim problemima, ignorisati ili lijeciti, ako ima lijeka???
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Nači puno je prčkano, a ništa riješeno. Znaju ljudi tako spičit više love nego da su u startu generalku napravili i sve potrošno riješili :D
Možda su karike u banani, pa ti ulazi ulje dok se sve ne zagrije... ulje gori plavim dimom kad ulazi u cilindar. Možda pušta na ventilima... Ili ignoriraj dok sve više manje radi, ili otvori motor i promjeni potrošni materijal :D
 

tomica0308

Well-known member
isto ko i kod mene, lagano dodam gas kad ga upalim do 2000okr i nestane, a dok nedam gas on dimi cak 10-15sek..netrosi ulje, 9tkm od servisa i ulja ima kolko je i bilo, nadam se da ce grijači rijesit problem jer se kod mene niti lampica neupali dok je -5, jel se tebi upali lampica grijača po ljeti dok sad imas nove/ispravne?
 

svezapet

New member
Pa znas sta, sad kad sve sumiram, grijaci( lampica)su se palili najcesce kad je bilo jacih minusa, -10 i vise. Bilo je situacija kad se nisu palili niti na -5, -7 c , pa sad ne znam po fabrici, kad bi trebali da se pale?!
 

svezapet

New member
Pozz drustvo!!!! Jutros sam upalio auto, odmah otkacio MAF konektor i motor je poceo mirnije raditi, a najveca promjena je bila u vidu totalnog nestanka dima na izduvu. Tako je radio minutu, onda opet ukopcam Maf i sve po starom. Motor poceo opet da nemirno radi i da dimi. Hoce li pomoci sta cišcenje MAF senzora i kontakta????
 

konaroast

Citroenist
Donator foruma
Nisam siguran da se MAF smije čistiti. Ima neki uljni film na onim elektrodama koji je namjerno tamo.
Možda bolje naći dobar polovni, ili novi.

Ali čudi me da bošista to nije primjetio.
 

svezapet

New member
Ne mogu da otvorim tvoj video, al' sve je moguce, ma da bosista nije bio siguran da su injektori u pitanju. Uglavnom,auto se bolje ponasa kad se iskopca maf, nema dima, mirnije radi. Jutros je nakon dugo vremena upalio a da nije nemirno radio, al' je bilo dima. Hladno jutro u Sarajevu, 6 stepeni.:)
 
Na vrh