Kato

New member
Ekipo pozdrav...

Totalno sam novi i nadam se da sam u dobroj grupi....

Naime imam c4 1.4 16V godina 2006, 130 000 km.

Već duže vrijeme vodim borbu sa problemima koji me prate...Auto radi na leru totalno nemirno zaletava se prestrašno i kad se zagrije dalje radi nemirno. Ako na semaforu moram stati obavezno se ugasi. Prošao sam more servisa i nitko ne zna problem naime prvo su mi rekli da je senzor za protok zraka onaj mali zeleni (nisam mehaničar pa ne znam kak se zove točno) promijenili smo to 400 kuna i super, auto se smirio i radio normalno mjesec.

Nakon toga ponovo ista stvar, našao kao super mehaničara kaže treba promijeniti softver da će staviti softver od Peugeota 307 i to će biti to.

I stvarno je bilo super 2-3 tjedana i opet ista stvar.

Sutra sam naručen u bivšu PEBU frend mi tamo radi kaže da mu ga dovezem navečer i da će ujutro dok je hladan nešto napraviti sa softverom i da će onda ziher biti ok....bog pomogao jer ovo je postalo prestrašno.

E sada Vaše mišljenje.... Auto radi strasno nemirno, kada mu pogasim trošila: grijanje, radio, svjetla, unutrašnju rasvjetu.... Onda se smiri.

Tko je tu lud??

Po meni je problem sa strujom ali ne znam vise što da kažem....još nisam promijenio lambda sondu jer neki kažu da je ona a drugi da neka probam još ovo sa softverom pa će da vidimo...

Pomozite!!!
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Re: Nemiran rad u leru

našao kao super mehaničara kaže treba promijeniti softver da će staviti softver od Peugeota 307 i to će biti to.
Pobogu... :wtf:

Auto radi strasno nemirno, kada mu pogasim trošila: grijanje, radio, svjetla, unutrašnju rasvjetu.... Onda se smiri.
Je li ga itko spojio na dijagnostiku?
Je li ikome pala napamet bobina? :thinking:
 

Kato

New member
Re: Nemiran rad u leru

Ma jesu spojili su ga sve su probali....i dijagnostika pokazuje senzor mjerača protoka zraka...ali to sam mjenjao i izmjerili smo otpor na novome i na mojem i sve je s njim uredu...

Sutra javim oce li ovo pomoc....nocas ga vozim da ujutro bude hladan...kao tako mora biti kaze mehanicar pa ce da vidimo oce li umjetnici rijesiti problem citroena....
 

Lakii

Well-known member
Re: Nemiran rad u leru

E sada Vaše mišljenje.... Auto radi strasno nemirno, kada mu pogasim trošila: grijanje, radio, svjetla, unutrašnju rasvjetu.... Onda se smiri.
Slaba masa? Onda to utjece ev. na greske senzora i/ili paljenja?
 

Konrad

New member
Re: Nemiran rad u leru

softver treba azurirat, inicijalizacija samoprilagodbe, pogledat u dnevniku gresaka sto mu se najcesce pojavljuje
 

Kato

New member
Re: Nemiran rad u leru

Sutra ujutro bum pametniji u 09:00 javim sta su napravili i da li se kaj dobilo sa tim update-om softwera...
 

Konrad

New member
Re: Nemiran rad u leru

nakon updatea obavezno mora biti hladan motor i treba napraviti preko dijagnostike inicijalizaciju samoprilagodbe, da se sve resetira i uci ponovno pa motor radi bez potrosaca na leru dok ne upali ventilator motora i onda se radi probna voznja itd jer treba napraviti ubrzanje u 4 ili 5 brzini preko 3000 okretaja i pustiti gas da motor koci do povratka na prazni hod da se napravi prekid ubrizgavanja ako se dobro sjecam...
 

Kato

New member
Re: Nemiran rad u leru

nakon updatea obavezno mora biti hladan motor i treba napraviti preko dijagnostike inicijalizaciju samoprilagodbe, da se sve resetira i uci ponovno pa motor radi bez potrosaca na leru dok ne upali ventilator motora i onda se radi probna voznja itd jer treba napraviti ubrzanje u 4 ili 5 brzini preko 3000 okretaja i pustiti gas da motor koci do povratka na prazni hod da se napravi prekid ubrizgavanja ako se dobro sjecam...
Upravo to mi rekao mehanicar da se mora napraviti....jos malo pa po autek...drzte fige da je to...:)
 

Kato

New member
Re: Nemiran rad u leru

Sad me zvao krecem tamo pa se javim :)

Ekipo to je toooo...radi ko vurica...niti da bi trepnul...ako neko ima istih problema preporucam mehanicara :)
 

braci

New member
Neobaičan odaziv gasa

C4 1.6 16v, 110ks.

Vec na prvoj voznji primjetio sam da auto dobro hvata gas pri vrhu, tj. pri malom pritisku papucice gasa, ali cim vise pritisnem papucicu auto ne ubrzava onom lakocom kao pri malom pritisku gasa. Ako opet malo popustim papucicu onda opet ide bolje. Vjerujem da je jos netko primjetio ovo sto sam opisao i da mu je jasno o cemu govorim.
To je i na nekim drugim autima tako tvornicki podeseno, razlog je vjerovatno potrosnja, ekologija itd, no bas zivcira.

To moze biti zbunjujuce kod preticanja, jer u tim situacijama gas se stiska vise, a auto slabije povlaci. Ranije sam vozio Xsaru 1.4 i ona se ponasala na nacin kako stisnes tako i ide, a ovo na C4 manje mi se svidja.
Ovdje dosta treba paziti na broj okretaja, stupanj prijenosa itd.

Postoji li kakvo rjesenje za ovo?
 

Randy5

Active member
Re: Neobaičan odaziv gasa

Po meni to i nije normalno. To Ti se dešava na novom autu?! Možda ima kakvu "rupu" odn. prvo pričekaš dvije sekunde pa počne "lomiti" ili ne? Ja bi prije rekao da Ti je nešto zaštopano.
 

Damaj

Active member
Re: Neobaičan odaziv gasa

Ja bih isto rekao da tu nešta nije uredu. Ja sam imao C4 1.4, i kod njega kada stisnem gas više ubrzava, mada sam često primjećivao da nekada vuče bolje a nekada katastrofa.
 

Isus

New member
Re: Neobaičan odaziv gasa

dobro hvata gas pri vrhu, tj. pri malom pritisku papucice gasa, ali cim vise pritisnem papucicu auto ne ubrzava onom lakocom kao pri malom pritisku gasa
Tako i C2 reagira, i svi citrojeni s identicnom instalacijom.
Retardirani francuski inzinjeri :doh:
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Re: Neobaičan odaziv gasa

cim vise pritisnem papucicu auto ne ubrzava onom lakocom kao pri malom pritisku gasa.
- MAP/MAF ili koji već senzor ima taj motor usis.
- brizgaljke (malo vjerojatno)
- pumpa benzina
- probijen ispuh negdje prije lambde

Dijagnostika.
 

Isus

New member
Re: Neobaičan odaziv gasa

- MAP/MAF ili koji već senzor ima taj motor usis.
- brizgaljke (malo vjerojatno)
- pumpa benzina
- probijen ispuh negdje prije lambde

Dijagnostika.
Cuj ovog LOL

On vec ostavio u servisu 500€ za nista :D
 
Na vrh