'Ne radi' Turbo

B-Link

New member
Do sada nisam imao problem s turbom, osim nekih senzora koje sam promijenio i auto je išao dobro neko vrijeme od 9. mjeseca prošle godine na autu se ne pali turbina. Tj. upali se na tren nekih 10-20 sekundi i opet stane.
Lokalni mehaničar ne zna što je. Bio sam u Bosch servisu (Purić) i svi parametri oko turbine su uredu. Oni su mi preporučli auto-elektroničara da je najvjerojatnije problem u ECU. Nisam još pronašao nikoga tko bi to znao pogledati, a moje sumnje su na EGR-u da je zaštopan, ali ne mogu to potvrditi.
Da li je netko imao sličnih problema i da li imate preporuke za auto-elektroničara?
 

B-Link

New member
Ne čujem turbinu, prije se čulo lagano fućkanje i auto ne vuče...
Nije upaljena lampica, ali jednostavno kao da imam 60 ks, a ne 136 :(
 

B-Link

New member
Ne radi mi link :(
Znam za greške, ali ne znam što znače:

P1351 Pre-heating relay circuit : Coherence ; Relay supplied and glow plugs not supplied
- za ovo znam, tako sam ga kupio ne rade svi grijači, ali nema problema s paljenjem, osim kad je baš -20

P1434 Particle filter additive system : Excessive temperature or open circuit
- ovo ne znam točno što je, meni je FAP izvađen i stavljen kat, tako da ne znam da li ima s time veze

P2408 Additive system : Fuel tank cap sensor signal fault
- ovo isto ne znam što je, ali imam tu grešku od kada sam ga kupio i radio je auto ok i s njom

P2563 Negative gap between the reference turbo position and the position measured
- mislim da je ovo problem, ali kod purića kažu da je sve ok :(

P0299 Turbocharger pressure signal : Pressure too low in relation to the reference value
- isto kao i ovo gore, te dvije su problematične, a ne znam što to konkretno znači
 

ZlatkoC4

Well-known member
ako Purić kaže da je uredu vjerujem da je tako. moraš kod nekog na dijagnostiku da vidi i taj EGR jer on kad je poštopan motor ne vuće i turbina ne pali.

ako nije egr onda je nešto oko parametara pošto ti je sve na ecu mjenjano zbog fapa.
 

Silentshoot

Active member
A kako to turbina ne pali? Pa ona uvijek radi, nije ona žmigavac da se pali ili gasi...pokreću je ispušni plinovi, dakle čim motor radi vrti se i ona, e sada ako je problem oko vakuuma, ili ubrizgavanja, sonde, bilo čega može doći do simptoma da auto ne vuče, ima sab odaziv na gas i sl.,...

S obzirom da tebi turbo ima varijabilnu geometriju daje ti grešku oko toga, znači ne podudaraju mu se vrijednosti oko toga, vjerojatno senzor, probaj iskopčati pa vratiti natrag konektor, možda se samo pomaknuo, a zadnja greška ti je da je slab pritisak turba, s tim da ta greška može biti oko 15 različitih problema pa treba vidjeti...dakle ona radi uvijek ali ne daje dovoljno pritiska, e to sada može biti do vakuum cijevi, može biti da je sama turbina stradala, ili da je negdje crijevo od turba pušta pa gubi tlak....trebaš provjeriti sistem turba kompletni, od cijevi, do struje a to daj nekome tko se razumije da ti pogleda...

Iako mislim da je tu možda i loše odrađeno skidanje FAP filtera pa da su neke greške posljedica toga...
 

B-Link

New member
Silentshoot - A gdje sam ja napisao da turbina ne pali? Stavio sam u navodnike da ne radi... I što je istina, ne odrađuje svoj posao, znam toliko da razumijem koja je razlika između žmigavca i turbine... :(
Jesi ikada vidio Turbinu na 2.0 HDi? Da li znaš gdje se nalazi?
Provjerio sam sva crijeva, ne pušta ni jedno. Turbina da je stradala ne bi se povremeno palila i auto ne bi vukao. Sistem turba je provjerio Purić, sve su gledali, auto je bio 2 dana kod njih i dečki su se potrudili maksimalno...

Zlatko - i ja mislim da je EGR jer ono što sam ja gledao na ELM dijagnostici (nemojte me sada popljuvati), ne dobiva se tlak koji bi trebao biti kada auto radi u 'leru', odnosno na 2.000 okretaja.... Ne znam sad napamet koje su vrijednosti bile, ali znam da sam to uspoređivao...

Da li je možda MAF senzor? Postoji li ta mogućnost? Ako se ipak radi o EGR-u, da li se on pročisti, reparira ili se mora kupiti novi?

Hvala vam svima na odgovorima :)
 

ZlatkoC4

Well-known member
da li se on pročisti, reparira ili se mora kupiti novi?
nisam siguran kod tvog motora za egr dali se može očistiti. ali svakako ako se pokaže da je on najbolje je novi uzeti.

na jednom passatu.2.0 tdi je bio indentičan problem i novi egr je riješio problem i sad već 6 mj poslije novog egr passat radi ka curica.

ali već će se javiti netko i tko zna za tvoj egr dali se može samo očistiti i što se dobija sa tim.
 

B-Link

New member
Mali update:
Otišao je senzor turbine i u potrazi sam za polovnim... Novi navodno ide u kompletu s novom turbinom :(
Pa ako netko nekog zna ili zna gdje ima za kupiti odvojeno, slobodno neka mi se javi.

Hvala svima na pomoći!
 
Na vrh