Citroën Forum Hrvatske  

Povratak   Citroën Forum Hrvatske > Stara linija C > Citroën C4
Zaboravili ste podatke?


Odgovori
 
Uređivanje
Staro 16.8.2016. , 19:30   #1
Lampičar
 
Član od: 16.08.2016.
Zadnja aktivnost: 20.8.2016. 19:58
Lokacija: Čakovec
Postovi: 2
Zahvala: 1
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Originalno Ne rade klima i ventilacija

Pozdrav društvo. Već neko vrijeme vas pratim ali evo tek se sad odlučih pridružiti jer vani je vruće, ne puše mi ventilator, ne radi klima a glavni majstor u okolici je na GO.

Problem je u sljedećem. Nedavno mi je sama od sebe prestala raditi klima i ventilacija, sve mrtvo. (c4 sa manualnom klimom) Nakon pola sata je proradila natrag, pa je radila 2 tjedna, pa se opet ugasila, pa ujutro opet proradila, pa krepala i sada je čini mi se konačno krepala do kraja. Uglavnom kada je radila je sve radilo tip-top. Kada ne radi, ne radi ništa.

Sada kada ne radi, to izgleda ovako. Kad ugasim ventilaciju, upalim auto, upalim klimu, svijetli klima. Čim upalim ventilator na 1 ili više sve stane, klima se ugasi. Ugasim auto, ventilator na 0, upalim i klima opet svijetli, ventilator na 1, sve stane.

Provjerio sam konektore na centralnoj konzoli, provjerio sam onaj modul sa otpornicima, provjerio sam ventilator, mislim da je sve ok. Nakon toga sam izmjerio napon na glavom osiguraču za klimu i ventilaciju u haubi (40A). Kada je ventilator na nuli i klima svijetli, ima napona, čim okrenem ventilator na 1, sve stane, nema više napona.

Gdje bi mogao biti problem? Što je prije osigurača, brava, neki relej? Svaka ideja dobrodošla. Sad sam se sjetio da bi mogao još provjeriti sve konektore na kutiji sa osiguračima, sam osigurač je ok.
graditelj je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Oglasni prostor
Staro 16.8.2016. , 20:26   #2
Stariji član
 
tomica0308's Avatar
 
Član od: 25.12.2015.
Zadnja aktivnost: Jučer 23:56
Lokacija: Varazdin
Postovi: 1.075
Zahvala: 13
Zahvaljeno 98 puta u 91 postova
Garaža
Originalno

mozda glupo pitanje, akumulator da testiras kod nekoga? mozda masa zeza negdje
tomica0308 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Forumaš koji se zahvalio članu 'tomica0308' na postu:
Staro 17.8.2016. , 07:26   #3
Lampičar
 
Član od: 16.08.2016.
Zadnja aktivnost: 20.8.2016. 19:58
Lokacija: Čakovec
Postovi: 2
Zahvala: 1
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Originalno

Hvala na savjetu. Akumulator je star par mjeseci pa ne bi trebao biti problem. Mislim da je neko ožićenje problem i čim pokuša ventilator povući struju izgubi se kontakt samo što ne znam gdje sve moram gledati.
graditelj je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 7.3.2018. , 09:46   #4
Lampičar
 
Član od: 07.03.2018.
Zadnja aktivnost: 9.8.2018. 21:03
Lokacija: Varaždin
Postovi: 3
Zahvala: 0
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Originalno

Pozdrav..
Goran iz Vž,posjedujem c4(1.4,2005god)imam potpuno od rijeci do rijeci istu situaciju odnosno isti problem kao i gospodin iznad "graditelj"...da sad ne ponavljam ako tko moze pomoci ili da mi se javi gosp.graditelj i da mi kaze kako je rjesio problem.molim...lp
Goran1983 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 7.3.2018. , 10:22   #5
Super Moderator
 
ivan222's Avatar
 
Član od: 14.08.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 10:32
Lokacija: Opatija
Postovi: 6.373
Zahvala: 86
Zahvaljeno 825 puta u 668 postova
Originalno

Jesi bar osigurače pregledao?
ivan222 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 7.3.2018. , 11:21   #6
C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
 
Član od: 03.12.2016.
Zadnja aktivnost: 19.10.2018. 18:40
Lokacija: NRW Deutschland
Postovi: 228
Zahvala: 2
Zahvaljeno 38 puta u 31 postova
Originalno

Treba sve raskopat i redom ispitat
nemo26 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 10.3.2018. , 16:24   #7
Lampičar
 
Član od: 07.03.2018.
Zadnja aktivnost: 9.8.2018. 21:03
Lokacija: Varaždin
Postovi: 3
Zahvala: 0
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Originalno

Hvala..znaci ispitan ventilator-on ispravan,osiguraci povezani sa ventilacijom jedan mali ispod volana i onaj od 40A kod masine zaduzen za klimu i ventilaciju u kabini potpuno ispravni.zatim,ploca s prekidacima napred gde se nalaze tipke za ukljucivat klimu i strujanje unutarnjeg zraka i stelanje brzine i polozaj puhanja kao i toplo hladno,ispitana i ona je ispravna..otpornici ispravni na ploci(na toj ploci jedino sta radi je tipka koja se uredno ukljucuje i isjklucuje ona za grijanje zadnjih stakla.
Pregledal sam i izvadio otpornik ventilatora kabine koji je ispod samog ventilatora-ispravan..
Znaci pregledano manje vise sve a ne funkcionira ventilator kad ustekam sve po redu...jednostavno ko da postoji jos negde neki relej koji daje struju na onu crvenu deblju zicu koja krece gore od samih prekidaca preko jednog spoja pa prema samom đeku koji ide u ventilator...ili postoji u mojem autu nesto jos koje je povezano sa samom klimom i ventilatorom npr.nesto poput Bitron-releja kako imaju neki citroeni.ili jos neki relej?ispital bi ih ja sve al su svi zalijani napred gde su vec smjesteni pa nebi ih cupal van jednog po jednog pa da ih ispitivam a ne posjedujem shemu pa da sam vidim dal je jos koji zaduzen za ventilator ili klimu..moze tko pomoc molim?!?hvala vam svima unaprijed

??
Goran1983 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 10.3.2018. , 16:42   #8
Profesionalac
 
Milosh's Avatar
 
Član od: 21.02.2016.
Zadnja aktivnost: Danas 12:34
Lokacija: Sarajevo
Postovi: 2.017
Zahvala: 114
Zahvaljeno 127 puta u 116 postova
Originalno

Daj napiši broj šasije pa ću pokušati da iskopam semu.
Milosh je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 11.3.2018. , 19:38   #9
Lampičar
 
Član od: 07.03.2018.
Zadnja aktivnost: 9.8.2018. 21:03
Lokacija: Varaždin
Postovi: 3
Zahvala: 0
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Originalno

VF7LCKFUC74128571
C4,1.4,65KW,
Ajd pomozi
Goran1983 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 12.3.2018. , 22:23   #10
Profesionalac
 
Milosh's Avatar
 
Član od: 21.02.2016.
Zadnja aktivnost: Danas 12:34
Lokacija: Sarajevo
Postovi: 2.017
Zahvala: 114
Zahvaljeno 127 puta u 116 postova
Originalno

Code:
https://nofile.io/f/1YWqqc7GvNw/Citroen+C4+MK1+_+Air_Condition_Schemes.rar
Milosh je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 13.3.2018. , 06:49   #11
Stariji član
 
Član od: 27.07.2011.
Zadnja aktivnost: Danas 09:25
Lokacija: Vukovar
Postovi: 835
Zahvala: 14
Zahvaljeno 65 puta u 56 postova
Originalno

Jesi li provjerio ispravnost termostata, kod mene je bio slucaj da termostat izbaci gresku i klima odmah staje. Problem rijesen sa zamjenom termostata. U drugom slucaju imao sam problem sa nekakvi otpornikom, nike se htjela upaliti 1. brzina ventilatora hladnjaka rashladnog sistema i opet se klima nije htjela ukljuciti jer cim se klima upali automatski se pali i 1. brzina ventilatora.
Damaj je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 2.4.2018. , 09:40   #12
PSA Fan
 
Kele's Avatar
 
Član od: 17.03.2018.
Zadnja aktivnost: 20.10.2018. 16:55
Lokacija: Sonta,Dortmund
Postovi: 71
Zahvala: 0
Zahvaljeno 8 puta u 8 postova
Garaža
Originalno

Moje pitanje glasi,kako si ispitao reostat(otpornik) ventilatora?
Da li si ispitao samo onaj termoosigurac ili si izmerio otpornost na svih 5 kontakata na otporniku?
Da li ventilator radi kada pojacas ventilaciju na maksimum?
Simptomi koje si naveo su klasicni simptomi neispravnog reostata ventilatora kabine.
Otkaci dzek sa reostata ,i proveri imas li na pinovima napon kada okreces prekidac za regulaciju brzine ventilatora.
Zasto se klima gasi?
Gasi se jer je jedan od otpornika u reostatu(uma ih ukupno 3) u prekidu i posto strujno kolo nije zatvoreno,nema povratnog signala prema kontrolnoj jedinici klime i jedinica to registruje kao neispravan ventilator i automatski gasi kompresor klime.Zamislite sta bi se desilo da kompresor klime radi a ventilator stoji?Isparivac klima uredjaja u kabini bi se zamrznuo(teoretski je moguce a prakticno nemoguce jer na samom isparivacu postoji senzor temperature koji takodje gasi kompresor kada temperatura na isparivacu postane preniska).
Kele je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Oglasni prostor
Odgovori

Oznake
klima, rade, ventilacija

Uređivanje



Sada je 13:38. (GMT +1)


CitroënForum.hr je nezavisni internetski projekt nekolicine ljubitelja motornih vozila marke Citroën.
Nije izravno povezan s proizvođačem marke niti ovlaštenim predstavnicima proizvođača.
Sadržaj poruka na forumu predstavlja isključivo stavove, mišljenja te iskustva njihovih autora, a ne vlasnika foruma
niti članova uredništva foruma. Oni se na bilo koji način ne mogu smatrati odgovornima za njihov sadržaj.

"Citroën", njegov logotip te imena modela su registrirani zaštitni znakovi u vlasništvu tvrtke "Automobiles Citroën",
članicom PSA grupe, koju u Republici Hrvatskoj zastupa tvrtka "Citroen Hrvatska" d.o.o.

Copyright © 2018, CitroënForum Hrvatske
www.citroenforum.hr
vBulletin® Copyright © 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.

Ad Management by RedTyger