Ne gasi se ventilator hladnjaka

cielf

New member
Pozz,

Ne gasi mi se ventilator hladnjaka tj. radi od kad upalim auto radi na drugoj brzini i kad zgasim auto radi jos 3 min.

Kako mogu provjeriti dali se radi o BSMu ili necem drugom?
 

Automatic

Well-known member
Re: Hladnjak vnetilatora

Pogledaj da ti prekidač usmjerenja ventilacije nije uključen na vjetrobransko staklo jel tada automatski uključiva klimu,a kad je klima u funkciji automatski se uključuje ventilator hladnjaka.Na nekim autima je normalno ako auto ugasiš da ventilator odradi svoje ako je bio prije gašenja u funkciji.Pošto se tebi ventilator uključuje odma prilikom paljenja pogledaj to sa vjetrobranom ili da ti nije na automatskoj klimi.Ako nije ni to odi majstoru.
 

cielf

New member
Pa mogao sam i sam zakljucit da idem majstoru. Izbacuje mi lampicu motora. Dali ima netko ko tu ima tester ili neki klinac da se prođe bez servisa
 

Damaj

Active member
Re: Hladnjak vnetilatora

Pogledaj da ti prekidač usmjerenja ventilacije nije uključen na vjetrobransko staklo jel tada automatski uključiva klimu,a kad je klima u funkciji automatski se uključuje ventilator hladnjaka.Na nekim autima je normalno ako auto ugasiš da ventilator odradi svoje ako je bio prije gašenja u funkciji.Pošto se tebi ventilator uključuje odma prilikom paljenja pogledaj to sa vjetrobranom ili da ti nije na automatskoj klimi.Ako nije ni to odi majstoru.

Ako je klima uključena ventilator radi obavezno ali ne u 2. brzini nego u 1. brzini, kasnije po potrebe ubrzava broj okretaja.
 

Konrad

New member
Pa mogao sam i sam zakljucit da idem majstoru. Izbacuje mi lampicu motora. Dali ima netko ko tu ima tester ili neki klinac da se prođe bez servisa
greska temperature motora vjerojatno pa stalno drzi upaljen ventilator

nekoliko ljudi na forumu ima Lexiu, treba ocitat gresku pa ce se znat sto je
 

Automatic

Well-known member
Meni na chrisleru visionu bio otišao termo prekidač koji se nalazi odma na termostatu i isto mi ventilator radio punom parom čim bi dao kontakt,to sam skužio jer kad sam kupio taj auto onda je konektor koji ide sa njega bio prebrikan a crijevo od kilera prerezano i ubačen divlji termoprekidač.Tad kad sam briku ponovo spojio na mjesto ventilator bi se uključio čim bi dao kontakt.Jednostavno sam kupio taj termoprekidač i kad sam vratio kak je sve bilo ventilator se više nije uključivao bez veze.ONo sr..e sam izbacio i auto je normalno ukljičivao ventilator.
 

Konrad

New member
Pozz,

Ne gasi mi se ventilator hladnjaka tj. radi od kad upalim auto radi na drugoj brzini i kad zgasim auto radi jos 3 min.

Kako mogu provjeriti dali se radi o BSMu ili necem drugom?
Jesi rijesio problem il cemo se sutra nac negdje?
 

2mario2

Well-known member
Nije dugo pisano, al eto i meni stalno radi ventilator. Æim upalim auto pali se i on i sve dok ne ugasim. Što točno i kako provjerit? Klima je ugašena (nemam automatsku) cijelo vrijeme jer nije ni napunjena ionako

Radi se o C2 VTS-u
 

charllie

Active member
Znam da sam na XM-u imo dva termoprekidaca na cijevi od motora do kilera(debela)meni se nije palio Ventilator pa sam jednog znao otpojit te se ukljucio Ventilator ne vecoj brzini.Mozda te zeza samo kontakt na t.prekidacu,to mores probat i brez majstora.
 

2mario2

Well-known member
Sad još manje znam. Ja sam tutlek za to (termoprekidač neznam što je ni kak izgleda), pa mi nije do odštekavanja đekova da mi još ne zakuha

Frend je rekao da debeli đek mogu sad po zimi odštekat (dva su iznad kilera), al da ne ostavim auto dugo radit na mjestu da nebi zakuhao

Na svom on ima odštekano da ventilator ne radi uvijek i poznaje se to. Njegov grije puno bolje i puno prije nego moj. Logika pošto moj vent radi odmah, njegov se ni ne pali kad je odštekan. Sad ćemu služi taj manji đek neznam. Ako služi za 2. brzinu ventilatora onda po takvom netrebam ni imat zimi ni ljeti uštekan ovaj deblji veći jer bude u slučaju povečane temp upalio se na određenoj temp

Nisam ništa mjerio još

Nešto zeza jer mi ne diže temp uopće (nekad jedva 1 crtica nakon žešće vožnje), a auto grije normalno i ima tekučina itd

Vjerovatno na senzoru temperature onaj zeleni đek (to budem promijenio), al ne vjerujem da to utjeće na rad ventilatora
 

charllie

Active member
Tebi je disel termostat zato frendov bolje grije,ak veli da treba odstekat senzor da se ne pali Ventilator onda je bedak,ventilator se i tak ne pali zimi,jedino v ljeti pri malim brzinama,velkim vrucinama i dok dela Klima.
Promeni termostat pa se uvjeri.
 

2mario2

Well-known member
Termostat radi. Izvadio ga je van i upaljačem zagrijao, vratio natrag i u autu je pokazalo 3 crtice temperaturu što znaći da je sam termostat ispravan

Meni i zimi cijelo vrijeme radi ventilator i prije zime kad je bilo toplo je isto radio stalno

Ja neznam što je tu onda problem

Ponavljam termostat je isproban i pokaže višu temp znaći ispravan je, a onda opet nestanu crtice valjda ćim se ohladio nakon zagrijavanja upaljačem
 

Milosh

Test
Nešto zeza jer mi ne diže temp uopće (nekad jedva 1 crtica nakon žešće vožnje), a auto grije normalno i ima tekučina itd
Otvoren termostat?

Provjeri tako što ćeš ujutro dignuti haubu i naći mjesto gdje možeš prići hladnjaku (naravno sa druge strane, nemoj gurati ruku u ventilator :D). Onda upali auto i ostavi ga da radi u leru nekih 5 minuta. U tih 5 minuta ako osjetiš toplotu na hladnjaku to je znak da ti je termostat otvoren (znači da voda cirkuliše kroz termostat a ne bi trebala dok motor nije potpuno zagrijan).

Ponavljam termostat je isproban i pokaže višu temp znaći ispravan je
Šta si ti tačno grijao upaljačem? To je valjda senzor temperature koji se nalazi na termostatu. Prvo, to što je reagovao na upaljač ne znači da je ispravan. Normalno da je reagovao na temp. plamena koja je nekoliko stotina *C, ali pitanje je da li ispravno radi i kad treba detektovati niske temp. (do 100*C). Drugo, čak i ako je senzor ispravan ne znači da je termostat ispravan. Fizički dio termostata možda ne radi kako treba, ili je stalno otvoren.
 

2mario2

Well-known member
E to! Ujutro odmah budem to probao. Znaći negdje pokraj ventilatora samo ruku držim na hladnjaku i to je to?

Ukoliko je to (otvoren termostat) što onda trebam? Novi ili? Jer ovaj je valjda ispravan ak nakon grijanja upaljačem u autu se temp digne na 3 crtice

Izvadio je onaj zeleni đek, pa odšrafio van termostat (ima onaj bakreni pimpek napred) i taj dio je grijao te ga vratio u auto i temp se digla odmah. Poslije je opet pala na 0 crtica i tak je stalno

Ujutro znam upalit auto da se zagrije 10-tak min i uđem u auto i nema nijedne crtice nit se auto ugrijao nešto baš. Slabo se zgrije. Ni kad idem na posao nekih 30km. Tek nakon 1/3 puta i više se osjeti toplina u autu, al to nije onak jako nego blaga toplina
 

Tomma

Member
E to je i meni bilo ista ta ****arija,frend mehanicar je sve zivo probao i nije uspio,i poslo me kod doktora za francuze... On je odmah prokljuvio sta bi moglo biti... Bio mi je otisao presostat klime... To sam zamjenio,stavio polovni i sve radi ko prije...Tak da si pogledaj da ti nije on kihnuo...
 

Milosh

Test
Ako je otvoren treba ti novi termostat. Zato ti auto ne može postići normalnu temperaturu, em rashladna tečnost stalno cirkuliše kroz hladnjak em ti stalno radi ventilator. Jbt, to su sve preduslovi za hladan motor, ko da ti je neko spremao auto za neki afrički reli. :D

Opet ti kažem, to što je reagovao na upaljač ne znači ništa. Ako utvrdiš da je otvoren termostat i nakon zamjene bude isto, onda ispituj dalje senzor. I naravno posavjetuj se i sa majstorima glede tog termostata (ako bude indikacije da je otvoren), nemoj samo meni vjerovati. :)
 

2mario2

Well-known member
1.6 16v je motor

Klima mi je prazna ionak tak da ne radi ni kad bi probao upalit ju

Hvala na informacijama. Javim točan problem i naćin kojim bude riješen
 
Na vrh