Miris benzina u kabini vozila

C.ST

New member
C4 1.4 16V, 2006 g.
U kabini se osjeti miris benzina kada je uključen ventilator klime. Najviše se osjeti kad se zaustavljam i kada stanem s autom na semaforu. Tada kroz ventilaciju izleti taj miris. Dok se vozim ne osjetim ništa. I naravno kad je ventilator u poziciji 0 također nema problema.
Što bi mogao biti uzrok?
 

Cutac

Prèkaroš
al to bi vec upalilo check engine lampicu
Na prvoj generaciji C4 ne bi.

To je čest problem i nisam još naišao na nekoga tko je spomenuo check engine. Meni se kod puno gradske vožnje na benzinu iz INA rafinerije(Tifon ili INA, kod Tifona manje) pojavi smrad benzina kod brzog zaustavljanja. Pripisao sam to toj solenoidi jer nigdje nema kapi benzina i u garaži se ništa ne osjeti.
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Evap je stalno nadziran i curenje mora u pravilu zabiljezit kôd "evap leak detected" i kod skroz malih curenja, a pogotovo kod takvih gdje smrdi benzin. Ako nema koda vjerovatno nije evap sustav. Pogledao bi dijagnostikom long i short term fuel trims i mnoge stvari bi bile jasnije. Trazenje curenja evapa je katastrofa i niko se ne bavi rado sa tim.
 

Cutac

Prèkaroš
Siguran si da to vrijedi za C4 I?
To mi se događa na INA i Tifon benzinu jednom u dva tjedna pa ne pridajem neku važnost.
I zapravo se najčešće događa kada netko kilavi po cesti pa davim auto na ispod 2000 okretaja neko vrijeme.
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
To vrijedi za sva auta koja spadaju pod obdII standard. Mozda je smjesa prebogata, al to ces najbolje vidit ako pogledas u modu 06 long i short term fuel trims. Smrad benzina je vecinom posljedica prebogate smjese.
 

Cutac

Prèkaroš
Ok, budem to pogledao pa javim.
Zbog čega bi mogla biti bogata?

Ako je ono rondanje u auspuhu strunuti katalizator(makar ne znam kako bi strunuo u 80 tisuća kilometara), jel može zato smrdjeti?
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Moze bit prebogata ako je lambda sonda ostala zaglavljena u nacinu siromasne smjese i onda racunalo to pokusava kompenzirat i ubavuje dodatno gorivo. Isto tako moze bit kao kod nekih vw modela da gorivo prodire u karter, isparava i preko povrata uljnih para obogacuje smjesu. Katalizator ima sposobnost da "sprema" kisik, a smjesa pravilno varira od bogate prema siromasnoj. Tako katalizator po potrebi prima ili otpusta kisik. Ako je ostecen cut ce se benzin. Eko test ce to potvrdit ili opovrgnut. Ako imas sustav sa dvije lambda sonde onda ce neispravnost katalizatora upalit check engine lampicu jer straznja sonda jos jednom mjeri kisik u smjesi koja je prosla kroz katalizator.
 

Cutac

Prèkaroš
Ima dvije lambde, eko test je savrsen, radi kao urica, stvarno u voznji ne bih pomislio da je nesto.
Budem ga protjerao na 5000 okretaja Popovaca-Zagreb i nazad sa Petrolovim gorivom, dobro ce mu doci. Samo da se nitko ne odluci pridruziti... :D
 
Na vrh