Hvala na odgovorima, znam da se lampice gase kod te samodijagnostike ali se sve ostale gase dok još držim kontakt (prije paljenja motora) ali ova za motor ostaje do paljenja, pa me zanimalo da li je to u redu.
Kad smo kod toga koliko ga držite na kontaktu prije paljenja? Da li čekate to vrijeme dok se pogase sve lampice ili ga palite odmah?
Pošto u uputstvu piše da se može upaliti i bez kvačila to sam probao i stvarno može, Golf 6 sa obuke nije mogao a mislim da ni tatin Yaris ne može, da li praktikujete takvo paljenje ili ipak sa kvačilom? Ovo sa kvačilom je sigurnije ukoliko je mjenjač ostao u brzini, mislim da se zato kod nekih auta pravi taj sistem zaštite da mora ići kvačilo kod paljenja.
Ta poruka "antipollution faulty" se javlja samo kod modela sa FAP filtrom? Ja imam 1.6 HDi 110 KS ali bez FAP-a (u broju šasije imam 9HYB).