Ekran klime titra na leru

Cutac

Prèkaroš
Pozdrav!

Primjetio sam da ekran klime(samo on) na leru titra. Kao da napon ide gore dolje, pa svjetlina nije ista. Tj. titra pozadinsko osvjetljenje ekrana.
Ali samo tog ekrana, ne ostalih.

Anlaser, pozadinsko osvjetljenje, aku?
Imate ideja? :)
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ja bi ga dao strujiću da pregleda komplet ožičenje kabine, spojeve, mase.... malo su mi čudni ti tvoji problemi. Ko zna šta je sve sfušano u tom prednjem kraju...

Da je problem u anlaseru ili sličnom, mislim da bi se problem manifestirao šire, prvo primjetan na kratkim svjetlima u leru i sl.
 

Cutac

Prèkaroš
Najbolje bi bilo vratiti xenone. Ali to jedino ako netko pristane na zamjenu + nadoplatu ili preko kaska.

Strah me ostaviti auto, tko zna sto se mozda nadje. A opet, ako cekam, mozda se veci problem pojavi.
Budem promotrio kratka svjetla, mozda se vidi nesto.

Ne znam ni kome da idem, onim Ruskeovim koji su vec radili VTS, ili ovom mom, koji nije, ali je dobar.

Sad sam cistio prekkdac kocnice i ima par zanimljivih slika, budem stavio kasnije. Bas zanimljivih.
 

Cutac

Prèkaroš
Dakle, kao prvo.
Skinuo izolaciju, vidio nešto visi. Što to je?

Dalje, ima neki slobodni kabel, nigdje uštekan.

Onda imamo blank switch sa kabelom...


I još jedan, tamo gdje je inače kotačić za visinu farova.



Pitaj boga što to je.

Zamolio bih nekog forumaša iz Bosne da nazove ovlašteni i traži ponudu za xenon farove, balaste(ne znam jel imam) i branik sa peračima. Ako uspije dobiti neki bijesni rabat.
Zanima me cijena sa rabatom i još 17% dolje na granici. :)

Ovim putem :cenzura::cenzura::cenzura:em mater nesposobnu, škrtu i prevarantsku(tim redom) bivšem vlasniku. Da se bar javiš na telefon i kažeš kog boga se petljalo da lakše riješim. Smeće.


Budući da ne želim voziti sfušaren auto, sad ganjam xenone i branik. Usput tempomat(manje bitan) i unutrašnju rasvjetu(servis BSI-a).

Ako itko zna ikoga tko možda zna nekoga, slobodno nek javi :aplauz:

Sunce ti najžarkije, 10 tisuća kuna dva fara u Siluxu.
 

Doomsday

U prolazu...
Ako ti bude suludo skupo nabavit OEM xenone i branik, da ti odradiš xenone i prskalice DIY đir... :thinking:

Obzirom da imaš autonivelaciju, a i taj model serijski dolazi sa xenonima, ne bi smilo bit skoro nikakvih problema sa legalnošću... :cool:

Valjda... :D

:whistling:
 

Cutac

Prèkaroš
Koliko znam, treba samo fizički instalirati ono što je trebalo biti i popaliti pogašeno u softveru i trebalo bi raditi.

Treba samo naći xenone koji ne koštaju 10 tisuća kuna..
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ono prvo neznam što je, al samo ću spomenut da fušeri znaju spojit otpornike na kabel od airbaga da ne svjetli greška. Puno jeftinije od nabavke novog jastuka.
Ostalo su pripreme za raznu opremu koja nije instalirana
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Pa vjerujem da da, nađe se toga po autima.

Iskopčavaš na vlastitu odgovornost :D Ako se upali lampica airbaga sve ti je jasno. Ali moguće da je neki više ili manje bitan relej... neznam.
 

Milosh

Test
Ono prvo ti je relej, ne znam za sta služi ni zašto stoji tako slobodno.

Taj neprikljuceni kabal, ja ne bih rekao da je priprema za neku opremu. Obično kablovi koji su ostavljeni kao priprema nemaju te velike konektore. To izgleda kao konektor koji se ukopca i zaključa, takvi su obično važni i budu na većim i važnijim dijelovima sa više takvih konektora (BSI).

Jel se njemu BSI tu nalazi? Ako jeste, pogledaj da nema na njemu prazno mjesto za upravo takav konektor. Ako postoji mjesto, nemoj ga tek tako ukopcavati, samo pogledaj. Drugo, pogledaj pa napiši da li na tom kablu ili konektoru ima kakav naziv, tj. oznaka. Na kablu to obično bude na papiru koji je zalijepljen oko kabla.

Ovo što Ivan kaže za otpornike i airbag, to je u slučaju kada je neki airbag bio aktiviran, pa onda električari stave otpornik na konektor airbag-a. Neki od modula u autu (npr. BSI) mjeri otpor svakog airbag-a i tako kontrolise njihovu ispravnost. Kada se airbag aktivira, otpor se promijeni ili postane beskonačan. Onda stave otpornik da simulira prisutnost ispravnog airbag-a.

To na blank tasterima je po meni priprema za opremu.

Potraziću ti ja polovne xenone.

Moj ti je savjet da ne kupuješ nove već da čekaš dok se ne pojave polovni. Nije ti toliko hitno da daješ hrpu para za njih. A nigdje ih u ovlaštenom nećeš naći znatno jeftinije.

Sent from my Ei-Nis E1 - using buggy and annoying Tapatalk
 

Cutac

Prèkaroš
Ali moguće da je neki više ili manje bitan relej
Ono prvo ti je relej
Aha, znači on je trošilo sam po sebi, ok :grin:



Pregledao sam kabel i utičnice, nisam ništa vidio da izgleda kompatibilno ili da opisuje funkciju.
Ovo što Ivan kaže za otpornike i airbag, to je u slučaju kada je neki airbag bio aktiviran
Volan i kokpit su čitavi, a sumnjam da bi mijenjali to, a ne i airbag. A i da su se aktivirali, vidjelo bi se na podvozju(ipak se ne aktiviraju "džaba").

Potraziću ti ja polovne xenone.
Hvala :euforija:
Vidi ako je netko zainteresiran za moje halogene. A i mogu biti polomljenog poklopca(stakla), to je Ivan dobro spomenuo :grin:

Moj ti je savjet da ne kupuješ nove već da čekaš dok se ne pojave polovni. Nije ti toliko hitno da daješ hrpu para za njih. A nigdje ih u ovlaštenom nećeš naći znatno jeftinije.
Nije hitno, ali budem sve mogućnosti proučio. Novo je naravno najbolje, i sa nekim rabatom i povratom poreza, možda ne bi toliko skupo bilo.

Jel ima u Bosni trgovina poput Silux.hr?

E, jel smijem ja uzeti xenone iz UK?
Mogu se leće nekako prebaciti da stepenice idu u "našem" smijeru?
 

Milosh

Test
Volan i kokpit su čitavi, a sumnjam da bi mijenjali to, a ne i airbag. A i da su se aktivirali, vidjelo bi se na podvozju(ipak se ne aktiviraju "džaba").
Pretpostavljam da kod tebe nije nista aktivirano, ali čisto za tvoju informaciju, mogu ti biti aktivirani zatezači pojaseva. U tom slučaju oni ostaju na mjestu samo više ne vrše svoju ulogu, a stavi se otpornik radi simulacije.

Sestra je imala Clia i jako udarila na visoku bankinu (toliko jako da je iskrivila felgu i prednji most) a od airbag-a se aktivirao samo vozačev zatezač pojasa. Kasnije se to primjećivalo samo kad rukom mrdneš onu kopču za pojas pored sjedišta. Ona suvozačeva sa još uvijek ispravnim zatezačem je bila labava a ova sa aktiviranim dosta kruća (kad je mrdneš lijevo-desno).

Jel ima u Bosni trgovina poput Silux.hr?
Ja ne znam da postoji.

E, jel smijem ja uzeti xenone iz UK?
Mogu se leće nekako prebaciti da stepenice idu u "našem" smijeru?
Inače u xenon farovima postoji jedna limena klapna koja se može prebaciti gore ili dole, i time se određuje na koju stranu će biti cut-off. Vjerujem da je tako i kod Citroena.
 

Cutac

Prèkaroš
Èini mi se da su pojasevi ok. Zar ne bi trebali biti "kratki" ako se aktivira zatezač? To ih povuče dolje, šta ne?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Isto je i meni, al samo jedan dio ekrana... smanjeni intenzitet i ignoriranje su najjeftinija riješenja :D
 

Silentshoot

Active member
Obično kada titra ekran to je problem s reglerom/regulatorom na alternatoru, ili može i on sam biti problem, a ove žice to svaki auto skoro ima, jedno je ožičenje za sve tipove c4, a ovisno o opremi će se to iskoristiti, oni neće ožičenje za cijeli auto raditi posebno za svaki c4, to imam i ja pod tim plastikama, ja u bunkeru na 308-ici imam pripremu za zadnje parking senzore a auto ih nema tvornički....
 

Cutac

Prèkaroš
ja u bunkeru na 308-ici imam pripremu za zadnje parking senzore a auto ih nema tvornički....
Èek, imaš i konektor i sve?


Ja mislim da je do ekrana klime jer samo on titra na određenoj svjetlini(makar ne mogu provjeriti jer sam slučajno povukao kotačić i promijenio, ne znam di je bilo, a ni ne zanima me :D).

smanjeni intenzitet i ignoriranje su najjeftinija riješenja

Ma nek i titra, svejedno ga ne gledam :D
 
Na vrh