Depollution (Antipollution) system faulty HDi

B-Link

New member
Pozdrav,

Kupio sam rabljenog C4, onog crnog 2.0 HDi na mojoj prethodnoj temi o savjetu za kupnju. Auto je u savršenom stanju, ali prilikom kupnje, prodavatelj mi je rekao da mu treba naliti aditiv za FAP jer prikazuje poruku "Depollution system faulty"...
Pretragom po internetu vidim da ta poruka može značiti svašta i da se nalijevanjem aditiva ne mora riješiti problem.
Auto ide odlično, jako vuče, kažem, savršen je, samo tu grešku izbacuje.
Ne daje mi se 690 kn za 3 litre aditva + 150 kn ta dodavanje u motor, ako ne moram, a pogotovo jer prema čitanju s drugih stranih foruma, auto bi trebao izbacivati sam upozorenje za aditiv.

Molim za vaše mišljenje, što napraviti.
 

Dalibor

Dado Tornado
ako ima preko 100 000km moguće da je usfalilo aditiva...
to uliješ i miran opet 100 godina.
ali moguće da će se ugasiti ta greška, ona ti kaže da ti auto ima plinove.
ko u onoj reklami za INU koja ovih dana na telki.
kada se zagrije, vozi na malo većim okretajima i toči neko okej gorivo...

ali ako je bivši vlasnik rekao da mu fali tog aditiva, i misliš da zna o čemu priča,
i u knjižici auta piše da je vrijeme za nadopunu,
onda nije dobro bez njega se voziti, jer možeš veči belaj napraviti,
pa će biti 7000 a ne 700kn trošak...
 

Konrad

New member
Moze biti nesto sasvim drugo. Jel auto vuce dobro ili mu fali snage?
Vidim da si u popovaci pa bi se mogli vidjet za vikend kad idem u slavoniju
 

Dalibor

Dado Tornado
test jedne mazde cx7.
spominje se dodavanje aditiva.
ova mazda neće ni startat ako joj fali aditiva.
auto je bio 4 dana na redovnom servisu, jer su čekali taj aditiv.
prikazano je u filmiću kako se adblue aditiv prodaje po dučanima :D
po 11 funti. koliko je ?! 80,90 kuna?!
evo videa (na engleskom je):

 

B-Link

New member
Moze biti nesto sasvim drugo. Jel auto vuce dobro ili mu fali snage?
Vidim da si u popovaci pa bi se mogli vidjet za vikend kad idem u slavoniju
Ma auto vuče odlično, ne fali mu ništa, samo tu glupu poruku izbacuje prilikom dodavanja kontakta...

Možemo se naći, da, da vidiš malo što mu "fali" ;)

test jedne mazde cx7.
spominje se dodavanje aditiva.
ova mazda neće ni startat ako joj fali aditiva.
auto je bio 4 dana na redovnom servisu, jer su čekali taj aditiv.
prikazano je u filmiću kako se adblue aditiv prodaje po dučanima :D
po 11 funti. koliko je ?! 80,90 kuna?!
evo videa (na engleskom je):
Hm... A govore da taj aditiv može biti samo orginal od Citroena, već mi je to padalo na pamet, premda mi je to sumnjivo za tako jeftine novce, to mora da je neki Èarli ili Jar :p
 

Hrvoje Marin

Active member
AdBlue® je 32,5% vodena otopina uree proizvedena iz tehnički čiste (obrađene) uree CO(NH2)2 i demineralizirane vode. To je bezbojna, čista tekućina sa slabim mirisom amonijaka. Otopina nema otrovnih svojstava, ne djeluje na ljudski organizam agresivno. Otopina nije zapaljiva te nije klasificirana kao opasna za prijevoz.
 

B-Link

New member
Re: Citroen fault codes

Moj Citroen ima grešku P1429 Electric air pump Primary failure.
EDC15C2 Particulate Differential pressure sensor value. Coherence of the differential pressure when stopped.

Auto je u limp modu i ne ide preko 3000 o/min. Što napraviti?
 

B-Link

New member
Re: Citroen fault codes

Odeš kod majstora.
Majstor je na moru i majstor to popravlja već mjesecima, a toliko ih promijenio da sam već volju izgubio i za Citroenom i za majstorima.

Ima netko iskustvo s tom greškom? Moj "majstor na moru" veli da je EGR zaštopan. S čim ga odštopati, Mr. Muscolo? :thinking:
 

Dalibor

Dado Tornado
Re: Citroen fault codes

ako se radi o c4 2.0 hdi tada taj auto možda ni nema P1429 grešku koju prikazuje.
tvojim prijašnjim postovima vidim kako si kupio auto sa greškom aditiva, i bilo je prilikom kupnje neke igre oko aditiva.

vjerojatno vučeš greške neko vrijeme i sve skupa je poblesavilo.
trebalo bi se prištekat sa kompjuterom i gledanjem u ekran razaznati u čemu je štos.
možda, pobrisati grešku pa onda viditi, što će i kako će, hoće li se vratiti kakava greška.

inače, na tvom autu greške P14?? su za aditiv, filter čađavac i dijelom EGR....

ne znam što su radili majstori, ALI:

prema EDC-u koji si napisao i ovom "pressure diferencijale" radi se o filteru čađavice, kojeg bi možda trebalo na neki način podesiti.
personalno namam iskustva sa tim, pričam ti priču striktno teorijski.
treba viditi preko ekrana kompjutera može li se tvoj filter čađe nekako naštimati.
znači stvar je u filteru a ne u EGR.

trebao bi otiči nekom majstoru koji bi se u te stvari razumio, i stvar je gotova za 20 min.
 

B-Link

New member
Re: Citroen fault codes

Da C4 2.0 hdi. Problem je bio s tim aditivom da ga majstor od čovjeka od kojega sam ga kupio nije mogao uliti, jednostavno mu nije prolazio u taj neki rezervoar. Nakon toga je skužio da su stisnute neke cijevi do tog rezervoara za aditiv, pa zato nije mogao staviti.
Kada ga je napokon uspio uliti, auto nije želio raditi regeneraciju, nije prepoznao da ima aditiva u rezervoara.
Onda sam promijenio majstora koji je to pokušao složiti, ali jednostano nije išlo. Radio je prisilnu regeneraciju i išao ok, ali onda bi odjednom usporio, limp mode, kada bi trebalo raditi regeneraciju.
Tada je predložio da se DPF doslovce, odreže, izvadi van stavi katalizator i računalo pošalje na reprogramiranje kao da auto nema DPF filter.
A od tada počinju problemi, svaki tjedan sam kod tog majstora da mi obriše grešku jer nakon brisanja auto ide odlično i onda nakon nekih tjedan dana, opet limp mode...
On sada sumnja u EGR, a ja više ne znam što bih. Bojim se da to nitko ne može popraviti i da auto ide kako treba. Od kada sam ga kupio nije prošlo mjesec dana, a da nisam bio kod mehaničara.
Do sada sam vozio VW i mogu samo reći, blaženi švabo.
 

Dalibor

Dado Tornado
Re: Citroen fault codes

ne razumijem zašto se pitaš u čemu je problem, kada si upravo napisao u čemu je problem.

najsigurniji popravak, koji bi bio najdugotrajnije rješenje je - otiči u ovlašteni servis neka ti naprave auto kakav je bio u originalu...
 

B-Link

New member
Re: Citroen fault codes

Napisao sam u čemu je problem?
DPF-a nema... On nije... Majstor kaže da je možda EGR, ali nije siguran.
Ovlašteni servis? Bio sam tamo kad me počeo aditiv zezati, rekli su da novi DPF košta cca. 11 000 kn + rad, te da baš i nemaju dobra iskustva sa zamijenom DPF-a
 

Dalibor

Dado Tornado
Re: Citroen fault codes

kada podvučeš crtu ostane ti da si reprogramirao kompjuter kao da nema filtera, a auto javlja grešku filtera... možda bi reprogramiranje pomoglo :hmmm:

ne mislim na tebe, ali kakav se problem radi od nadopune aditiva jednom u 10 godina, to je čudo jedno...
režu se filteri, reprogramiraju se računala...
svako malo netko pokrene raspravu "rezanje filtera"...
 

B-Link

New member
Re: Citroen fault codes

Niste ga dobro reprogramirali onda
Nisam ja ;) Samo sam dao pare u nadi da će složiti.
Navodno je Siemens-ov komp u njemu, a ne Boschov, pa je zajebano raditi reprogramiranje. Da li su to samo "lovacke" price, ne znam.

Ja sam mu odmah rekao, amaterski, da on ne smije bacati greske vezano uz DPF, ako dotični nije na autu, ni fizički ni programski, ali šta ja znam...

Zmix, teško je naći dobrog majstora, a Tec se pravi tošo ;)
 

Zmix

New member
Re: Citroen fault codes

Da li ti je komplikovano da dođeš do Novog Sada?
U Novom Sadu ima jedan (jedini) servis koji mogu da ti preporučim i za koji mogu da tvrdim da će ti rešiti sve i jedan problem. :)
 
Na vrh