Carbon Cleaning motora

Lima

Member
Ima li netko iskustva sa gore navedenim načinom čišćenja motora (DPF, EGR...), isplati li se???

Kod:
http://noncarbon.eu/noncarbon/proces-dekarbonizacije/
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma


Ovo ne ide dole paricom niti molitvom. Samo znoj i težak fizički rad.

Nagradno pitanje:
-kad bi u teoriji skinuli magijom ovu čađu, ona kreće na put kroz usisni ventil u cilindar > ispušni ventil > pa dalje u nekoliko smjerova (turbina, egr, dpf). Dali vam se to čini zdravo za motor?
 

Cutac

Prèkaroš
Kao slika pluća sa kutije cigareta.
Trebalo bi to stavljati na benzinske sa captionom "Vožnja bez da se stisne gas".
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ekologija je tu najveći krivac, recirkulacija ispušnih plinova. Tj. udisanje vlastitih prdaca da drugima ne smrdi :D
 

Lima

Member
Mislim da mi se iz tog razloga danas i uplaila signalizacija jer ja vozim stalno 1500-cca 2200 okretaja, moram ga danas malo propuhati pa vidjeti.
Inače, gdje se može to kvalitetno i jeftinije očistiti?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Nigdje. Treba skinut usisnu granu dole. Neznam kako je na tvom motoru, ali na nekim dizelima treba dosta toga rastavit da bi mogla grana dole.
I naravno, sve je to loše odrađen posao ako se minimalno ne blokira EGR.

Najjeftinije kako možeš sam pomoć je skratiti interval ulja na 10tkm, sa naravno kvalitetnim uljem i filterom. Plus ga bar jednom tjedno sisnut malo negdje da ''prodiše''.
 

Cutac

Prèkaroš
Dok sam imao dizela, vozio sam ga kroz cijeli spektar okretaja.
Okretaje gledam dok je auto hladan, a kad se ugrije, ni ne obracam paznju. Samo kad ga stiscem do ibera pazim da ne pogodim blokadu.
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Netko mi je bio rekao da u 4., a pogotovo 5. i 6. nije uputo voziti ga ispod 2t okr, jer, kako su mi rekli, i dvomaseni trpi. I to dosta.
 

diegos

Well-known member
Dizlo koji inace vozim potegne lijepo od 1800 okr, vozim ga i ispod toga, najbitnije da ne "pati", najcesce ravnice, nizbrdice i sl. Ali inace da, oko 2000 okr i nema problema :)
 

Milosh

Test
Ima li netko iskustva sa gore navedenim načinom čišćenja motora (DPF, EGR...), isplati li se???

Kod:
http://noncarbon.eu/noncarbon/proces-dekarbonizacije/
Ovo je reklama za čišćenje sa tzv. HHO plinom. Poznato je da HHO dovodi do izgaranja garezi u motoru, ali za to je potrebno preći desetine hiljada km sa ugrađenim HHO sistemom koji stalno dozira HHO gas u usisnu granu (ne u gorivo, to je pogrešno napisano na sajtu).

Ovo pišem iz ličnog iskustva sa HHO sistemom kojeg sam imao ugradjenog u autu.

A inače, nema šanse da se motor može time ocistiti za 40 min.

To je čista prodaja magle, i to konkretno HHO magle. :D

Trebalo bi to stavljati na benzinske sa captionom "Vožnja bez da se stisne gas".
Slažem se!


Ekologija je tu najveći krivac, recirkulacija ispušnih plinova. Tj. udisanje vlastitih prdaca da drugima ne smrdi :D
Tako je, smrdljiva istina. :D

Od 1500-4300 ovisno o potrebi.
Takodje i ja. Prije ovog benzinca sam imao tri dizela i nikad ni sa jednim problema oko zacepljenosti sistema sa garezi. 90 % vremena pri otvorenoj vožnji na lokalnim cestama sam vozio na 1500 obrtaja, nikad ispod toga. To je naravno ako su normalni uslovi (normalno opterećen auto, bez uzbrdica i sl).

Plus ga bar jednom tjedno sisnut malo negdje da ''prodiše''.
Upravo ovo. Može se i pomalo lijeno voziti ako imaš svijest o tome da ga s vremena na vrijeme treba malo stisnuti da izbaci garez. Jednom ili dvaput mjesečno kad je potpuno zagrijan, stani negdje gdje nema puno auta i ljudi i stisni ga dva do tri puta do 5 hiljada obrtaja. Prvi put kad to uradiš ostavice crnu fleku precnika pola metra na asfaltu i izbaciti oblak dima. Sledeci put će već manje, a kasnije nećeš nešto tako značajno primjećivati.


Dok sam imao dizela, vozio sam ga kroz cijeli spektar okretaja.
Okretaje gledam dok je auto hladan, a kad se ugrije, ni ne obracam paznju. Samo kad ga stiscem do ibera pazim da ne pogodim blokadu.
Takodje i ja. Bitno ga je ne dizati u visoke obrtaje dok je hladan, a poslije, treba iskoristiti što su napravili skalu sa tolikim brojem obrtaja. :D

Netko mi je bio rekao da u 4., a pogotovo 5. i 6. nije uputo voziti ga ispod 2t okr, jer, kako su mi rekli, i dvomaseni trpi. I to dosta.
Ne trpi ako se auto ne pati, ako nije previše opterećen. Svaki moderniji dizel sa 90+ KS može biti normalno opterećen (što se tiče motora) kad ide u 4-oj 60 km/h po ravnom putu i normalno opterećen teretom.

Dizlo koji inace vozim potegne lijepo od 1800 okr, vozim ga i ispod toga, najbitnije da ne "pati"..
Tako je.

Sent from my Ei-Nis E1 - using buggy and annoying Tapatalk
 

Lima

Member
Jučer sam ga , koliko sam uspio zbog prometa, terao na 3500-4000 okretaja u komadu 8 minuta, danas isto. Lampica i dalje svijetli i pali se ono na radiu-displayu antipollution ...
Trebam li otići na dijagnostiku prvo ili odmah tražiti majstora za čišćenje filtera iliiii kupiti novi i naravno opet kod majstora da zamijeni ili imate neko drugo riješenje. Ako kupujem koji bi trebao kupiti original ili ima i dobrih zamjenskih, ako je neko kupovao koliko to zadovoljstvo ugrubo košta!?
 

Milosh

Test
Trebam li otići na dijagnostiku prvo
Svakako je preporučljivo.

Nisi rekao jel ima taj auto DPF? Ako ima DPF, treba vidjeti koliko je začepljen i ja bih potražio savjet u ovlaštenom servisu glede narednih radnji. Ako je filter previše začepljen, moguće je da se neće moći odraditi regeneracija (bilo statička ili vožnjom). Ako je malo začepljen, moguće je da nedostaje aditiva da bi se odradila regeneracija.
 

Lima

Member
Eto, bio na dijagnostici koja kaže da nešta jedan grijač brlja, čovjek poništio grešku i kaže ako se ponovi neka dođem zamijeniti grijač!
Izgleda nemam taj DPF filter :)
 

Milosh

Test
Budi jako oprezan u vezi zamjene grijača.

Zamjena grijača na tom motoru je jako nezgodna. Rupa/dosjed u glavi motora u kojoj ''sjedi'' žarnica (vrh) grijača je premalena i tu se oko nje uhvati čađ koja blokira grijač. Ako ga majstor pokuša samo jednostavno odvrnuti, ogromne su šanse da se slomi. Meni su u Fokusu (isti motor) tako zalomio jedan grijač i auto zbog njega išao u limp mode, pa sam morao skidati glavu motora da izbiju taj ostatak grijača.

BMW navodno ima aditiv baš za tu namjenu, uspe se u gorivo i sagorijevanjem spali i tu čađ (to je navodno koks).

Uglavnom, budi oprezan ko će ti to raditi. Treba da ima znanje i svijest o tome šta se može desiti, a najbolje da ti unaprijed garantuje za svoj rad, tako da svi eventualni problemi budu njegov trošak. Možda najbolje ovlašteni, oni bi trebali biti upoznati s problematikom a ujedno i garantovati za svoj rad.
 

Lima

Member
U stvari, moram li odmah mijenjati grijač, koje posljedice mogu biti ako vozim s jednim neispravnim?
Pali dobro, vuče dobro kao da je sve ispravno!
 
Na vrh