C4 Klima

bojk112

New member
Pozz svima.
Imam par pitanjaca glede klime pošto ne radi.
Prvo:
Napunjena plinom prije par dana ali jos uvijek neće. Bio sam kod "majstora" i veli mi čovjek otišo kompresor, i to mi je OK, ali me malo brine način na koji je on to dijagnosticirao. Auto ugašen i logično klima nije upaljena i on se zavuko ispod auta i veli nema struje na kopresoru i da je otišla "špula" i vjerojatno neki eletromagnetski ventil. Nekako mi je logično da nema struje na kompresoru ak je auto ugašen, i to se kao da reparirat i košta XY kuna, nije mi problem platit ak je stvarno kompresor otišo ali mi je glupo davat velike pare za neku sitnicu.

Drugo:
Iako ne radi nekad sjednem u kola i kresnem ga i klima je upaljena nekad na AUTO nekad samo na A/C. Znam da je bilo pitanja tu po forumu oko toga ali nisam našao da je neko riješio problem. Bio u dva ovlaštena u ZG ali oni pojma nemaju o tome, kao nikad se to nije desilo. Puše mi samo na šajbu kako god ga ja usmjerim ali to je vjerojatno onaj famozni motorić kojem se potroše zupci dok ventilator radi u svim brzinama.


i još nešto,
Znam da nije pouzdano ali onako iz zeke sam spojio onaj jeftini OBD preko moba i našo mi je neke tri greške

P0532 A/C Refrigerant Pressure Sensor A Circuit Low
P2566 Turbo Boost Control Position Sensor Circuit
P2670 Actuator Supply Voltage B Circuit Low

Kolica idu normalno, normalno ubrzava, i u vožnji se ne osjete nikakve promjene
Kaj vi mislite o tome?


BTW jel znate nekog dobrog majstora koji kuži materiju oko tih auti da znam kome da ga vozim.
 

Milosh

Test
Hvala
I meni sve smrdi na taj senzor ali moja je dilema dal on sam pali klimu,
On ne bi trebao sam paliti klimu, ali on može uzrokovati da klima ne radi i da se ne može upaliti. Ako je pritisak u sistemu prenizak, klima se neće upaliti da bi se zaštitio kompresor.

I meni liči da bi taj senzor mogao biti uzrok.
 

Kele

PSA Fan
Mora se to dijagnostikom pregledati.Ako je napunjena klima,to ce se u parametrima videti koliki pritisak pokazuje presostat.Ako je pritisak u granicama normale,presostat salje signal motornom racunaru da kompresor moze biti ukljucen.Ako struja dolazi na kompresor,a on se ne ukljucuje,onda je elektromagnet neispravan.Isto tako ne treba zaboraviti da taj kompresor ima i regulacioni ventil koji odredjuje kolikim kapacitetom ce kompresor raditi.Moze i taj ventil biti neispravan ali na taj ventil ne dolazi klasicni napon vec PWM signal(pulse with modulation) znaci napon odredjene frekvencije.Mora dobar majstor to pogledati.
 
Ja sam klimu popravio po principu da sam papreno platio ali sam zato htio garanciju da će 12 mjeseci biti sve savršeno.
Jer pokušaji od majstora do majstora donesu muke sa živcima i novcem. Svaki ima svoju teoriju, uradi nešto, naplati, a kad mu dođeš s istim kvarom za mjesec dana onda kaže da je sad otišlo nešto drugo.
 

bojk112

New member
Riješeno.

Otišo magnet na kompresoru i to je sređeno i sad radi.
Al još uvijek ponekad sam pali klimu kod startanja, nekak mi se čini ako je prevelika razlika vanjske temperature i namještene odmah uključuje klimu. To ću jos istestirat.
 

Kele

PSA Fan
Klimu ti pali automatski zato sto je u "auto" modu.Pre gasenja auta,podesi klimu da ne radi u automatskom modu i i da nema onog simbola "a/c" na displeju klime i nece ti je upaliti prilikom ponovnog startovanja motora.
 

bojk112

New member
isto i kod mene.
Pogasim sve i opet se sama uključi.
Npr. ovih dana kad je vani 28 stupnjeva a ja sam ju ostavio na 20 uključi se, čim ju ostavim na 23 ništa, valjda tak mora bit
 

Cutac

Prèkaroš
Meni isto, na oba auta. Ako me bude dovoljno briga, možda pogledam u dijagnostici jel imam nešto vezano za to.
 

Mirage

Well-known member
Meni je čak i modul klime mjenjan u garanciji i dalje tako radi mislim da je to tvornički podešeno, nekada frustira sad kad idem na posao imam 5 km do posla a on hoće paliti klimu što mi realno ne trea u ti 5 km.
 

Cutac

Prèkaroš
Ma ja svoju ne koristim osim ako iz nekog razloga ne mogu imati otvorene prozore(brzina, kiša, itd.), zato mi najviše smeta. A i inače potrošače ne palim prvih 5-10 sekundi, a ovaj odmah pali klimu...
A definitivno ju ugasim jer svaki put stisnem A/C tipku nekih 500 metara prije odredišta.

Ajd ako nađeš nesto javi, i mene ovo zanima
Ok :)
 

Igor1105

New member
Imam jedno pitanje vezano za klimu. Do pre sat vremena je radilo sve kako treba, malopre sam upalio auto, ventilator koji duva vazduh u kabinu krenuo da duva na najjače i samo prekinuo. Ni ručno sada kada pojačam duvanje, ventilator ne reaguje. Kompresor uključuje. Da li postoji neki osigurač za ventilator ili šta drugo može biti?
 

sir.Oliver

Well-known member
to bojk112 ... jel ti dao staru špulu ili je bacio ? obično ode samo termo osigurač za par centi .... ( isti je kao kod bojlera , recimo )
 

dekiiii

Active member
ventilator koji duva vazduh u kabinu krenuo da duva na najjače i samo prekinuo.
99,9% crknuo modul za regulaciju brzine. Neki ga zovu "resistor" iako je u biti elektronski modul u kojem crkne izlazni tranzistor. Može ti neki elektroničar zamijeniti samo taj tranzistor ili zamjeni cijeli modul jer nije skupi.
 
Na vrh