C4 1.6 HDi se gasi u voznji

Zagi4991

New member
Pozdrav svima.
Imam problem sa svojim autom, radi se o C4 1.6HDI 90ks, 2006. godina. Naime, auto mi se poceo gasiti u voznji sam od sebe prije nekih mjesec dana, vozim se kroz grad i osjetim da ne prima gas, pocinje svijetlit STOP i baci gresku OIL LEVEL TOO LOW na display i ugasi se. Tada ga moram anlasat 3-4 puta da bi ponovo upalio, kao da povuce zrak. Zatim upali i vozim dalje, sve normalno. Sve je krenulo prije godinu dana kad je poceo trzat u voznji, bez pravila, vozim se i on trzne ko da izgubi struju na stotinku i opet se vrati, s vremenom poceo sve cesce to radit, a sad trzne i ugasi se. Bio na dijagnostici, kaze gresku EGR-a, al ne vjerujem da bi EGR to radio.
Ima li netko ideju sto bi moglo bit?
Da barem znam od kud krenit, je li do mehanike il struja nesto j***
 

toma

Active member
tebe hebe što voziš citorena :D:D

ja sam npr imao isti takav problem ali na službenom polu, to mi se događalo jer sam točio na ini čim sam promijenio na lukoil to se više nije događalo..

jesi spajao na dijagnostiku?
 

ivanzg

milo mi je hrniæ
Aktuator na egr ventilu.Èitaj novi egr.Imao kod frenda identičan slučaj.Umirao je jedno mjesec dana dok nije skroz štucnuo.A usisna je izgledala horor,čudo da je ikako motor disao.
 

Zagi4991

New member
Povijest je sljedeca, ja sam na tom auto mijenjao motor jer se stari rasuo na 290tkm, nasao od engleske verzije auta sa 160tkm. Napravio kompletan veliki servis, svi filteri i sve sto je trebalo, ubio preko 15 tisuca kuna u njega i nije isao kako treba, vukao ko Golf SDI. Lik sto mi radio reko da ne zna sta mu je, spajao ga na dijagnostiku, ona kazala da MAF ne valja i jos senzor temperature usisnog zraka, tako nesto. Probao promijenit, nista. Ja doma iso sam gledat sta je, pogodio od prve, pukla usisna grana sa straznje strane, u njoj kaos, cada i sve masno. Stavio od starog motora, auto leti. Nakon par dana tankirao na Tifonu za 50kn cist da ne dodem na rezervi kuci, prvi put trznuo. Od tada sam tankirao na Petrolu, bilo ok jedno vrijeme, al onda poceo cesce trzat u voznji. I tako nekako gurao skoro godinu dana, niko nije mogao dokuciti sta je uzrok trzanja. I sad poceo krepavat, vodio ga na dijagnostiku, pokazala EGR i nesto oko 2. dizne. Isao ja gledat, vidio da na dizni pustila gumica na povratnom vodu goriva, dizna bila sva u gorivu. Promijenio i ponadao se na mozda to to, lagano vozio par dana, sve ok i onda opet isti k. Nekad pali na zub, nekad malo duze vrti. Najgora stvar sto ne znam ni sam kamo da ga vodim jer niko ne zna sta bi s njim
 

Milosh

Test
Povijest je sljedeca, ja sam na tom auto mijenjao motor jer se stari rasuo na 290tkm, nasao od engleske verzije auta sa 160tkm. Napravio kompletan veliki servis, svi filteri i sve sto je trebalo, ubio preko 15 tisuca kuna u njega i nije isao kako treba, vukao ko Golf SDI. Lik sto mi radio reko da ne zna sta mu je, spajao ga na dijagnostiku, ona kazala da MAF ne valja i jos senzor temperature usisnog zraka, tako nesto. Probao promijenit, nista. Ja doma iso sam gledat sta je, pogodio od prve, pukla usisna grana sa straznje strane, u njoj kaos, cada i sve masno. Stavio od starog motora, auto leti. Nakon par dana tankirao na Tifonu za 50kn cist da ne dodem na rezervi kuci, prvi put trznuo. Od tada sam tankirao na Petrolu, bilo ok jedno vrijeme, al onda poceo cesce trzat u voznji. I tako nekako gurao skoro godinu dana, niko nije mogao dokuciti sta je uzrok trzanja. I sad poceo krepavat, vodio ga na dijagnostiku, pokazala EGR i nesto oko 2. dizne. Isao ja gledat, vidio da na dizni pustila gumica na povratnom vodu goriva, dizna bila sva u gorivu. Promijenio i ponadao se na mozda to to, lagano vozio par dana, sve ok i onda opet isti k. Nekad pali na zub, nekad malo duze vrti. Najgora stvar sto ne znam ni sam kamo da ga vodim jer niko ne zna sta bi s njim
Mogu ti preporučiti odličan dizel servis u Bosanskoj Dubici, to ti je nekih sat vremena od Zagreba.

Nije baš najzgodnije jer ti nije kod kuće, ali ljudi vrhunski rade a sigurno je i jeftinije nego u HR. Dobar dio mušterija im je iz Hrvatske.
 

Zagi4991

New member
Sve opcije su otvorene, samo da se rijesi ovo jer me izluduje. Dugo sam se opirao da nisu ti auti tako losi kako ljudi misle, ali ovo je vec postalo zlo. Svakih 2 tjedna mu nesto ode
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
To su dobri motori koji uz dobro odrzavanje mogu dosta km prec. Sa strane strojarstva svaki motor moze zakazat. Mozes li vjerovat da sam cak neke vw-e vidio pokvarene? Ono...
 

Zagi4991

New member
Jesu, ne mogu rec, za stari motor su mi rekli da ce se rasut pitanje vremena, ja s takvim prosao 50 tisuca, nemam rijeci. Ali od kad sam stavio ovaj, zeza non stop. Danas isao otvarat egr, nije jako zacepljen i radi ok, probao s drugim, auto opet trza
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Nemoj bezveze rastavljat, dizel motoru za ispravan rad treba dobra kompresija i dobar omjer zraka i goriva. Da sam na tvom mjestu napravio bi dijagnostiku u voznji sa parametrima tlaka i volumena zraka, tlaka goriva. Kada bi utvrdio da je npr zrak problem ispitao bi cijeli sustav dovoda temeljito. Nema teorije da ne nades sta je na taj nacin. E da ne zaboravim pogledaj prikljucak ventila leptira egr to je ona klapna na usisu. Zice se znaju pojest pa se diraju i klapna se zatvara. Plmoglo bi i kad bi tocno dao broj greske PXXXX
 

Zagi4991

New member
Ne sjecam se sad koji je broj greske, ali ima jedna druga stvar. Jel se kome desilo da mu auto ide isto ako je ukopcan i iskopcan MAF, ali ne da je auto spor, nego ide 120% normalno. Kako je to moguce? 😂😂😂
 

Zagi4991

New member
Da znam, ali sumnjam da bi isao tako ko da je sve ok. Imao slucaj kad mi je otiso na Golfu, a frendu na C3, idu 60% slabije.. ne znam, istekao sam ga i sad nabijam kilometre bez njega, mozda cijelo vrijeme on zeza
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Zavisi od proizvodaca, ako je dobra strategija u racunalu onda ide dobro, ako nije ne ide bas tako dobro. Mozda zeza, bez ispitivanje ne mozes znat.
 

Zagi4991

New member
Vozim ga vec par dana bez ustekanog maf-a i za sad ni jednom nije trznuo ni krepao. Ako se pokaze dobar, onda je to, al necu ni kupovat novi maf jer i ovako ide dobro
 

Zagi4991

New member
Potrosnja je porasla, a i hladno je vani tako da sada guta nekih cca 6L otvorene ceste. Hvala bogu uspio auto prodat, reko kupcu sto bi trebao promijenit ako zeli, kaze da mu nije problem i tjt. Malo mi je zao auta jer sam ulozio ogromnu lovu u njega, ali kad se sjetim kako krene zezat, voziiiii. Mozda ce covjeku ic par godina bez problema
 
Na vrh