C4 1.6 16v greske paljenja cilindara 2,3,4 i svitka cilindra

Pozdrav svima...imao sam problem na svom c4....upalio sam ga jedan dan i poceo je nemirno radit....trokirat itd. ugasim ga i ostavim ga malo....ponovno ga idem palit da ga odfuram majstoru....on normalno radi...spojimo ga na dijagnostiku izbaci ove greske...paljenje 2,3,4 cilindra i svitka...majstpr ga nije mogao odmah pregledat pa se narucim za drugi dan...e sad dok cekam pitam vas ovdje stp bi moglo bit i danas sam malo njuskao i vidim da je ispod onog plasticnog poklopca gdje budu injektori i svjecice masno...jel moguce da je probila brtva ventil dekla i baca ulje na svjecice? Auto jucer i danas normalno radi...Auto ima 163.000 km i 2007.g.hvala
 
Ne sjećam se točno imena i broja greške, ali ih je javljao na dva cilindra. Bilo je nemirnog rada, podrhtavanja, onih upozorenja na ekranu.
Isti je motor, samo 2005.
Na kraju mi staviše bobinu i svjećice, pa se greška na ekranu opet javila. Onda promijenismo računalo, i sve od tada bilo kako treba (vratili staru bobinu, a tu novu prodao).
 

Kizokc

Active member
Isti motor imam danas isti simptomi.. na niskim obrtajima trokira, jedva vuče, imam osjecaj da radi na 3 cilindra,upali se famozna lampica "check engine" stanem, ugasim auto, začas opet upalim vozim neko vrijeme ok onda opet ista stvar, sumnjam na svijecice ili bobinu.. zakazan posjet majstoru...:shock::shock::shock:
 
Jednom sam samo isao na dijagnostiku, tako da ne znam bi li kasnije opet isto javljalo.
Promijenio sam svjecice i bobinu, lampica se upalila nakon pola sata voznje opet. Stanem, ugasim ga i upalim par puta, ali lampica se stalno ukljucuje. I onda ga nisam vise mogao niti upaliti. Vratio staru bobinu (da bi tu novu mogao prodati), i promijenio kutiju osiguraca. onda je bilo sve OK. Znaci, nije bilo do bobine. Za svjecice ne znamo kakav su utjecaj imale.
 

Memphis

Active member
Isti motor imam danas isti simptomi.. na niskim obrtajima trokira, jedva vuče, imam osjecaj da radi na 3 cilindra,upali se famozna lampica "check engine" stanem, ugasim auto, začas opet upalim vozim neko vrijeme ok onda opet ista stvar, sumnjam na svijecice ili bobinu.. zakazan posjet majstoru...:shock::shock::shock:
Ja bi rekao bobina
 

Larry

Member
Isti problem imao unazad par mjeseci, ali se sve češće javljao. Mislim da je na OBD2 dijagnostici javljalo P0352 što upućuje na probleme s paljenjem svjećice drugog cilindra. Simptomi su bili slijedeći:

- Grešku javi samo kod paljenja. Greška se neće sama ugasit kod narednih gašenja/paljenja, već ona (koliko sam skužio) ostaje raditi još slijedećih N paljenja, iako su ta paljenja bila uredna. Dakle, ajmo reći da je zlopamtilo pa ostane greška još slijedećih cca 2-5-10 paljenja.
- Kada bi se javila greška, onda bi često auto jako trokirao, radio je očito na 3 cilindra i snage nije ništa imao.
- To se dešavalo samo kada je motor topal i kada bih ga toplog opet palio. Ako ga palim hladnog, sve uredno radi.

Bio sam na servisu i zamijenjeni su svjećice i bobina. Nakon toga tu i tamo pokaže grešku, možda zatrokira malo nakon paljenja, ali sasvim uredno radi.

Vremena, volje i volje plaćati daljnje dijagnostike i popravke baš nemam pa ću živjeti s tim dalje.

p.s. koliko računalo uopće može koštati?
 

ivek

Member
Isti problem imao unazad par mjeseci, ali se sve češće javljao.
Malo je zeznut 1.6 za otkriti greške. Kod mene je isto zezao, pa malo radi kako treba pa malo baca greške, pa onda hoće krepati, pa opet radi kako treba. Bio kod 3 "majstora" i svaki sa svojom teorijom, a nitko ne zna što je. Uglavnom na kraju je pumpa goriva posve krepucnula i onda je bilo jasno što je problem. Ovo je trajalo par mjeseci dok nije posve krepala. Tako da probaj još nju promijeniti. Znam da je skupa jer ide sa kućištem i filterom goriva. Mogao bi čak i samu pumpu izvuči i zamijeniti, ali kad sam vidio na što filter izgleda nakon 150000 km, naravno da sam sve zamijenio.
 

Kizokc

Active member
A koje su bile problematične svjećice? Bosch?
nemam pojma koje su bile...
Malo je zeznut 1.6 za otkriti greške. Kod mene je isto zezao, pa malo radi kako treba pa malo baca greške, pa onda hoće krepati, pa opet radi kako treba. Bio kod 3 "majstora" i svaki sa svojom teorijom, a nitko ne zna što je. Uglavnom na kraju je pumpa goriva posve krepucnula i onda je bilo jasno što je problem. Ovo je trajalo par mjeseci dok nije posve krepala. Tako da probaj još nju promijeniti. Znam da je skupa jer ide sa kućištem i filterom goriva. Mogao bi čak i samu pumpu izvuči i zamijeniti, ali kad sam vidio na što filter izgleda nakon 150000 km, naravno da sam sve zamijenio.
Gdje se uopce nalazi ta pumpa?
 

Larry

Member
Malo je zeznut 1.6 za otkriti greške. Kod mene je isto zezao, pa malo radi kako treba pa malo baca greške, pa onda hoće krepati, pa opet radi kako treba. Bio kod 3 "majstora" i svaki sa svojom teorijom, a nitko ne zna što je. Uglavnom na kraju je pumpa goriva posve krepucnula i onda je bilo jasno što je problem. Ovo je trajalo par mjeseci dok nije posve krepala. Tako da probaj još nju promijeniti. Znam da je skupa jer ide sa kućištem i filterom goriva. Mogao bi čak i samu pumpu izvuči i zamijeniti, ali kad sam vidio na što filter izgleda nakon 150000 km, naravno da sam sve zamijenio.
Pumpa goriva je krepucnula prošle godine pa je zamijenjena, tako da ću nju eliminirati kao problem. A i grešku javi samo nekada i to kod paljenja, nikad usred vožnje.

Čisto za ostale da znaju i da ih kvar pumpe ne dočeka usred putovanja - meni je danima/tjednima, pri davanju kontakta, pumpa zujala dulje od uobičajenog. Inače zuji 2 sekunde, tada pred kvar je zujala barem 5 sekundi. Ali nisam obraćao pažnju da nešto ne valja. Tek na dan kada je crknula, u nekoliko paljenja taj dan je dosta neugodno brujala, ali tome sam pripisao ogromne vrućine i puno kilometara koje sam tih dana odradio. I navečer je onda dala svoje, auto više nije uspio upalit.
 
Posljednje uređivanje:

ivek

Member
Gdje se uopce nalazi ta pumpa?
Pumpa se nalazi ispod zadnjeg sjedala iznad tanka goriva. Sjedalo se podigne, ima plastični poklopac koji se izvadi i ispod je pumpa goriva. Nju se vadi da se odspoji konektor od napajanja i plovka i crijevo za gorivo te se odvrne velika plastična matica. Nakon toga se cijelo kućište s pumpom goriva izvadi van.
 

Kizokc

Active member
Pumpa se nalazi ispod zadnjeg sjedala iznad tanka goriva. Sjedalo se podigne, ima plastični poklopac koji se izvadi i ispod je pumpa goriva. Nju se vadi da se odspoji konektor od napajanja i plovka i crijevo za gorivo te se odvrne velika plastična matica. Nakon toga se cijelo kućište s pumpom goriva izvadi van.
Hvala ;-D
 
Na vrh