Neispravan amortizer nakon 80 000?!

keykey

New member
Pozdrav svima

Upravo su me na servisu razveselili da mi je procurio prednji amortizer i da bi ga trebalo mijenjati. Procijenjena cijena posla (amortizeri, ležajevi, posao) u ovlaštenom servisu je cca 3200 kn.

Auto je tri i pol godine star i ima 80000 km, tako da mi je ovo ipak malo prebrzo došlo...Istina da je auto preko ljeta na 17" felgama i da su nam ceste pune rupa, ali ipak...

Kakva su vaša iskustva, neka preporuka za dobar (neovlašteni) servis u zapadnom dijelu Zagreba?

Koja je šema s repariranim amortizerima, ima li to smisla?
 

Doomsday

U prolazu...
Ne znam koji serviser bi bio OK, ali sa više strana čujem da su entry-level (zamjena za tvorničke) amortizeri Kayaba dobra kupnja, za razliku od razvikanijih imena koji u srednjem i višem razredu cijene svoje ponude imaju super stvari, ali su im najpovoljniji početni modeli (koji mene većinom zanimaju) totalna koma...

:cool:
 

Dalibor

Dado Tornado
3200 kn je vjerojatno za "originalna" oba prednja amortizera + ostalo.

možeš u ovlaštenom reći neka stave zamjeske amortizere (oko 600kn/kom), i originalne ležaje (oko 250 kn/kom), to bi koštalo otprilike kao u bilo kojem drugom servisu (ovlašteni uzme 150kn više za rad).
tako da bi sve skupa bilo otprilike 2000 kn.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Isto mogu samo preporučit KYB amortizere... potraži kontakt od gosp. Anđelka pa pitaj cijene,.
 

remington

Member
Malo je prerano na 80000 km, iz mog iskustva na 137.000 sam promijenio amortizere 405 kn/kom, ležajeve amortizera 300 kn/kom, uporne spone 113 kn/kom, krajnike 150 kn/kom + usluga oko 500 kn...
 

ZlatkoC4

Well-known member
Malo je prerano na 80000 km,
prerano jeste ali ceste pune usporivača rupa, u ZG se ne prelazi preko usporivača već se doslovce vozi preko njih tako da nije čudno ako nekom amortizer dobije po repu.
meni u Zg uvijek trube kad idem preko usporivača hoće u gepek da mi uđu, ali ne sekira me to samo svirajte :grin: danas sviraju sutra se čude kako ovjesni dio je tako rano stradao.
Iako je tu takav stil vožnje nametnut. ali ne mora se uvijek držati slijepo stila nametnute vožnje. :D
 

markan1000

Well-known member
dovoljno je da se svaki dan voziš kod lučko, vožnja po tim rupama me uvijek iznova natjera da se divim tome koliko je svaki auto zapravo čudo tehnike kad može godinama trpiti takva opterećenja i udare
 
Na vrh