bluehdi

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Pločica je u ovlaštenom 175kn.
Na otpadu nebih dao preko 50kn za nju.
Na ulici te vjerovatno košta 30ak sekundi straha :D
 

Dalibor

Dado Tornado
oznaka ehdi je za hdi sa start-stop sistemom, a bluehdi je novija oznaka za hdi sa najnovijim pročistačem ispuha sa adblueom. nek me isprave ako griješim
 

Mirage

Well-known member
Blue HDi je s adblue aditivom motor a ehdi je motor s regenerativnim punjenjem i dodatnim akumulatorom nije isto što s&s jer ja imam i s&s i adblue a nemam niti jednu od tih oznaka na autu .
 

djurok48

Member
kužim, ni ja nemam nikakvu oznaku (osim u papirima bluehdi) na autu

evo pronađoh: Mikrohibridna tehnologija e-HDi
Dostupna na motorima HDi (dizelskim), ta tehnologija ima sustav Stop and Start druge generacije (s reverzibilnim alternatorom i sustavom e-booster koji omogućuju gotovo trenutno pokretanje motora, za samo 0,4 s.).
i
BlueHDi (sustav SCR)
Novi motori BlueHDi 150 i 180 udovoljavaju zahtjevima norme Euro 6 smanjujući potrošnju goriva i emisiju (od 110 g CO2/km).
Katalizator SCR (selektivna katalitička redukcija) ispred pročistača krutih čestica s aditivom (posebnost grupe PSA) brže obrađuje ispušne plinove nego konkurentski sustavi.
Dušikovi oksidi NOx pretvaraju se u vodenu paru i dušik (inertan plin) nakon kemijske reakcije s aditivom AdBlue®.
Motor BlueHDi 150 dostupan je u novim modelima Citroën C4 Picasso i Grand C4 Picasso.
Motor BlueHDi 180 dostupan je u modelu DS 5.
Motor BlueHDi 100 dostupan je na modelima Citroën C4 Cactus, DS 3 i DS 3 Cabrio.
Motor BlueHDi 120 dostupan je na modelima DS 3, DS 3 Cabrio i DS 5.

ovdje se spominju vozila na kojima su napisani motori, ja imam C3 1,6 bluehdi 55kw (75ks) al nigdje ne vidim spominjanje da je neki od ovih motora ugrađen u moj auto, e sad neznan dal sam negdje čuo il ovdje pročitao da ja na auto imam ustvari motor od 100 ks al je deklariran na 75 ks (zbog cijene, poreza il tak nekak)
 

Milosh

Test
softverski spuštene snage, nije mi ovo jasno, može malo pojašnjenje (nadam se da nisam dosadan)
U ECU motora postoji tzv. mapa, to je višedimenzionalna tabela koja govori motornom ECU koliko goriva i koji pritisak turbine da koristi u datim uslovima (jako uprošteno rečeno). Otuda termin ''remap'' i ''remapiranje''. Tom mapom je takođe moguće i motoru ograničiti snagu, ali je i povećati naravno. Zato često fizički isti motori imaju malo drugačije karakteristike kod različitih proizvođača, ili čak kod različitih modela istog proizvođača. Na taj način se takođe smanjuje snaga za pojedina tržišta zbog različitih nivoa osiguranja.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Fizički, hardwareski su motori isti. Imaju iste turbine i injektore (provjerih) npr.

Dakle, jedini način da naprave razliku u snazi je da im daju različiti software iliti ''mape'' koje se često spominju.
To su upravljački programi koji imaju sav hardware pod kontrolom. Oni određuju hoće li recimo injektor, bubam, baciti 0,4 ili 0,7 goriva na 3200okr pod 70% opterećenja.
Slabija verzija će dobiti manje, jača više.

Siguran sam da je ovlašteni u mogućnosti prebaciti snažniju mapu u slabiji motor, no isto sam tako siguran da to neće napraviti.

Tu dolazimo do remapiranja kod raznih tunera. Oni ubacuju custom mape koje bolje iskorištavaju postojeći hardware. Konkretno, tvoj motor sa tim tvorničkim dijelovima bez problema ide i do 120ks.
 

djurok48

Member
hvala ivane222, znači nema ništa od prebacivanja na 100 ks, kolko sam shvario to NEÆE u servisu napravit ma dobar je on i sa ovih 75 hehehehe
 

Mirage

Well-known member
Ja imam jednog poznanika kojim je prije. Cca 7 god pričao da je HDi-a Peugeot 407 mislim u Peugeot digao s 90 na 115 ks

Ivane po čemu provjeriš da je isti motor za 100 i 120 ks sam sve češće razmišljam o tom dizanju snage a jučer je izašao iz garancije.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Na service-u baci oko na kat. brojeve injektora i turbine... ako je to isto, velika je šansa da je i ostalo. To dvoje je svakako najbitnije kod dizanja snage.

olko sam shvario to NEÆE u servisu napravit
Tako je. Ovlašteni Citroen je samo za izmjenu ulja i naplatu. Ostalo nisu sposobni niti žele raditi.

Jedan od najboljih trenutaka u životu mog Citroena je bio izlazak iz garancije.
 

Mirage

Well-known member
Ja bi svog sa 100 na 120 (130 ja najači model)digao a mislim da je to praktički isti motor a nekad fali kod pretjecanja inače ima dosta konja
 
Posljednje uređivanje:

Milosh

Test
Siguran sam da je ovlašteni u mogućnosti prebaciti snažniju mapu u slabiji motor, no isto sam tako siguran da to neće napraviti.
Npr, Volvo ovlašteni rade remap. Oni to zovu Polestar optimizacija, ali zapravo je in-house remap. Skuplje je nego ovako ali mislim da daju i neku garanciju.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Naravno, rade to i svi švabi recimo... al ovlašteni Citroen je posebna priča :D
 
Na vrh