Teško pali kad je hladan i dimi

C.R.Doctor

Common-rail doctor
Pozdrav svima. Ovako da probam sto lakse objasniti sto se dogada s mojim citroenom c3. Prije 6mj mi je auto poceo tesko paliti i dimio je a ni u voznji nije vozio kako treba. Kao da je prilikom stiskanja gasa i pustanja zacukivao a i kod pustanja gasa je brze nego inace usporavao. Savjetom mehanicara promjenio sam i relej grijaca i sve grijace ali nista se nije popravilo dok mi nije crknuo alnaser i nakon promjene alnasera auto je super proradio. Bez dima bez cukanja pali na prvi zub. I sada mi se sve ponovo pocelo opet dogadati i neznam sta da radim. Mehanicari kazu da treba injektore promjenit pa turbinu ugl ja mislim da to sve ima veze s paljenjem pa ako bi netko mogao pomoci savjetom sta da radim? Kako da provjerim? Bio bih vam jako zahvalan. Auto je citroen c3 hdi 90 konja i ja sam u njem, a ovdje su mehanicari strasno skupi.
Auto je 2003god. Bio sam na diagnostici. Izbacio je 4 greske. 1. P0215 kvar elektromagneta iskljucenja motora.
2. P1363 signal mjeraca ubrzanja, nema signala.
3. P0201 kvar kruga ubrizgivaca -cilindar 1.
4. P0500 senzor brzine vozila, poremecaj.
Dim je bjele boje, osjeti se da je od goriva. Auto ima podosta km, 256ooo ali auto inace ide stvarno jako lijepo i nema niti malo dima.
Iz Koprivnice sam inace ali zivim u Mannheimu vec 5god
Ajmo po redu, koliko kilometara auto ima. Koje boje je dim.
Grijači nemaju veze s radom motora u vožnji,(ne na leru) ali dobro..ok bar ste nešto rješili jer ima u leru dogrijavanje čini mi se.

Jeste bili na diagnostici, ne tipa ebay 10$ ELM327 nego na pravoj delphi, KTS,.., otkuda ste?

L.P. Marko
 
Posljednje uređivanje od moderatora:

Marko89

Member
Hvala na komentaru. Auto je 2003god. Bio sam na diagnostici. Izbacio je 4 greske. 1. P0215 kvar elektromagneta iskljucenja motora.
2. P1363 signal mjeraca ubrzanja, nema signala.
3. P0201 kvar kruga ubrizgivaca -cilindar 1.
4. P0500 senzor brzine vozila, poremecaj.
Dim je bjele boje, osjeti se da je od goriva. Auto ima podosta km, 256ooo ali auto inace ide stvarno jako lijepo i nema niti malo dima.
Iz Koprivnice sam inace ali zivim u Mannheimu vec 5god
 

C.R.Doctor

Common-rail doctor
Delphi je sistem. Ok prvo skinut injectore , ispitati ih kad su izvadjeni injectori iskoristit i provjerit kompresiju da znate na cemu ste. Nakon toga dolazi sve ostalo. Sto se tice dima,mozda je erg zablokorao u jednom polozaju...skinut egr i pogledati. Imate problem gdje uzroka moze biti 1 ili vise. Ako imate majstora pouzdanog. Nega izmjeri povrate od injectora.

(Ujedno uputstvo za sve clanove)

To mozete cak i vi. Otpojite tanka gumena crijeva sa svih injectora. Uzmite 4 ciste flasice od soka. 0.5l nabavite tanka crijeva da pasu na injectore upiknite u sve njih i u flasice. Zacepite sarafom crijeva od povrata na autu. Upalite auto. Na 3 minute rada na leru nesmijete imati vise od 3.5-4dcl nafte u svakoj flasici. Oko 3dcl je idealno. Ta igra da sami to napravite vas kosta cca max 50kn. I fotkajte i stavite tu fotku. Ujedno cete vidjeti na dnu flasica dali ima sitne metalne strugotine (špene)
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
U principu to tako ide, samo sto bi ja osobno prvo pokrenuo test aktuatora prije bilo kakvog skidanja, i vizuelno sve provjerio. Imao sam slucan da je injektor imao prevelike korekcije zbog otpustene mase. Delphi pumpe novije generacije (cp3) imaju znatno bolje rijesen lezaj i kvarovi injektora zbog spene su izuzetno rijetki.
 

C.R.Doctor

Common-rail doctor
Aktuatora cega??
Cp3 je inače bosch...a ovo na C3 je DFP1 generacija 😉
Nije isto niti približno...nebitno. Da se izbjegne moguce muljanje od majstora..svatko si moze povrate izmjerit. Da se vidi koliko su osteceni ventilici injectora.
Drugo su korekcije preko testera..to je kolicina koja je ubrizgana. A ovo je povrat..koji je bitan ako je paljenje otezano
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Mozda me nisi dobro razumio. Sa dijagnostickim uredaj koji moze pokrenuti test aktuatora bilo kojeg, aktivirat solenoid injektora i vidit aktivira li se isti. Ovo za cp3 si u pravu, al nebitno, bitno je da novije generacije delphi pumpi nemaju problem sa lezajem. Dobar povrat ne znaci i dobar injektor.
 

C.R.Doctor

Common-rail doctor
Da se aktuator ne aktivira nebi upalio auto...jer nebi imalo sto podic iglu za to tester ne trebamo, (svaka cast znate nesto) ali ja znam kako sve radi. Dakle anlasao bi u prazno do imendana ako aktuator ne napravi zvuk otvaranja TK TK... Tak da..
Dobar povrat ne znaci dobar injector..ali vam neki lokalni majstor nemoze prodat pricu da zbog povrata dimi plavo..a ono motor u banani. A ispljunete 4000kn za injectore reparirane. ako je povrat dobar problem ukoliko postoji problem..on je 90% negdje drugde na motoru.
Novije generacije DFP3 kakvz imate vi i ja na C5 2.0hdi imaju problema sa spenom....ljusti se transferica tj dobavno tlacna crpka. Nije kao u slucaju na famoznim clio 1.5dci motorima gdje nije problem lezaj nego rolice i slaba kvaliteta pogonske osovine koja je ujedno i bregasta i nastane havarija.. Da pace najnoviji sustan DFP6 ima itetako problem da spenom da se sve podrobi. Ista stvar vazi kod bocha 2009 nadalje CP4 sistem. Doslovno napravljen da se namjerno samelje da moze tvornica prodat drugu pumpu i druge injectore jer se ti peizo injectori nedaju popravit.....ok izasli smo iz teme.. Ali koristim priliku da znamo kako stoji auto svijet. I da podijelim znanje
 

Marko89

Member
Znaci savjetujete mi da prvo provjerim injektore, posto je i gresku izbacio da je cilinear 1 problem ubrizgavanje. Mada moram reci da nakon provjere i ponistenja greske auto je nekih pola sata radio normalno
 

C.R.Doctor

Common-rail doctor
Probajte istekat sve konektore sa injectora i pinove u konektorima tankim sarafciigerom malo zapigate jedan prema drugome, oba dva polariteta i probajte
Vidite dali slucajno nije zica losa na samom konektoru..najlakse je spojit tester aha to su greske..ok.al ajd lociraj problem
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Mislim da se jednom mehanicaru amateru kao sto sam ja moze oprostit moje znanje koje je nista u usporedbi sa pravim mehanicarima. Samo ne bi zelio da se dogodi situacija da vam injektori i pumpa dodu sa testiranja i gle cuda svi parametri u zadanim okvirima. Sve ispravno-auto ne radi kako treba. Onda se desi da vam musterija ne zeli platit sav taj posao oko skidanja injaktora, jer neko nije prepoznao ostecenu zicu, povremene kratke spojeve itd.
 

C.R.Doctor

Common-rail doctor
Zato je najbitnije lokacija kvara i diagnoza kvara. Za pocetak kao sto sam napisao povrati i probat pinove malo nategnut zapigat. Ako se popravi super..ako ne..idemo dalje.
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Tako je. Evo samo npr IMV ventil je skoro uvijek ground side switched. Sto ce se desit ako zica kontrole povremeno bude uzemljena zbog ostecene izolacije? Greska nece bit zabiljezena, a ljudi ce uzalud mijenjat pumpe ventile, cupat kosu i proklinjat majstore.
 

Marko89

Member
Super, hvala svima na savjetima. U sri navecer imam termin kod mehanicara. Ponovo on ima potrebu ocitavati greske s laptopom pa cu mu odmah i reci da to i napravi.
A samo da ponovo pitam, dali je ipak moguce da je ponovo alnasrr oslabio. Jer prije 6 mjeseci nakon sto je alnaser crknuo i nakon zamjene auto je savrseno radio sve do sada i sada opet sve isto. A i tesko pali samo kad je hladan, nakon stajanja od vise sati. Pitao sam mehanicara da proba zamjenit cetkice, no njegov odg je da se to ovdje ne mjenja a nije bas jeftin da ponovo kupujem drugi radi probe. Star je samo 6 mj i kupljen je u Kc kod Tokica za 1500kn
 
Na vrh